mensen hier ben ik opzoek naar reacties op het volgende.
Ik ben van plan dit pakket te kopen, zodat ik een begin kan maken met produceren. Waarom ik dit pakket wil is omdat er een USB MIDI keyboard bijzit die een directe verbinding heeft met de software.
User edit by DizZorder on 26-10-2006 @ 09:57:39 (2%)
What do you think about Magix Music Maker XXL 2007 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
wij hebben dat in een ver verleden gebruik (wel een andere versie) ik weet gewoon nog dat magix zeer simpel is en weinig features heeft. het kan wel zijn dat dit fel verbeterd is, maar dan zou ik heb eerst zelf nog eens moeten gebruiken. voor remixen vond ik hem toen wel goed, wel in combinatie met andere programmas.
Ga gewoon direct voor Reason, heb het zelf ook en is in het begin wel ingewikkeld maar na het lezen van een toturial kan je echt al hele mooie dingen ermee doen. Kost natuurlijk wel wat meer dan magix music maker...
This is an old Topic
No new postings for 6.843 days. Post CommentThat would be 228.1 months or a whopping 18.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.