Magix Music Maker XXL 2007
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DizZorder    posted on 26-10-2006 09:35
mensen hier ben ik opzoek naar reacties op het volgende.

Ik ben van plan dit pakket te kopen, zodat ik een begin kan maken met produceren.
Waarom ik dit pakket wil is omdat er een USB MIDI keyboard bijzit die een directe verbinding heeft met de software.

hier vind je verdere info

wat denken jullie hiervan ??
User edit by DizZorder on 26-10-2006 @ 09:57:39 (2%)

What do you think about Magix Music Maker XXL 2007 ??

Vote :   

lrfist    posted on 26-10-2006 11:16
wij hebben dat in een ver verleden gebruik (wel een andere versie) ik weet gewoon nog dat magix zeer simpel is en weinig features heeft. het kan wel zijn dat dit fel verbeterd is, maar dan zou ik heb eerst zelf nog eens moeten gebruiken.
voor remixen vond ik hem toen wel goed, wel in combinatie met andere programmas.
IbiziX    posted on 26-10-2006 16:29
ik zou een professioneler programma kopen en een keyboard met meerdere functies, dan kan je een heel eindje meer weg
RenéKuppens    posted on 26-10-2006 16:33
ik zou voor dit gaan magix is makkelijk duidelijk en dus zeer goed voor de beginner 

gebruik hem zelf ook nog voor sommige dingen alleen is het jammer van de geluidskwaliteit maar ja
lrfist    posted on 26-10-2006 19:24
Poster: Dj-RK
ik zou voor dit gaan magix is makkelijk duidelijk en dus zeer goed voor de beginner

gebruik hem zelf ook nog voor sommige dingen alleen is het jammer van de geluidskwaliteit maar ja

geluidskwaliteit nog altijd zo slecht? mjah, dan kan je dat toch niet echt aanraden hé...
Thomz    posted on 26-10-2006 19:41
Ga gewoon direct voor Reason, heb het zelf ook en is in het begin wel ingewikkeld maar na het lezen van een toturial kan je echt al hele mooie dingen ermee doen. Kost natuurlijk wel wat meer dan magix music maker...

This is an old Topic

No new postings for 6.843 days.
 Post CommentThat would be 228.1 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 65 Guests (21 Unknown)
Pages generated today : 8.755
Most visitors online this month : 390
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.693.435