Ik ga hem nu downloaden en zal hem zeker ook beoordelen...
Ben nu aan het luisteren en zal straks feedback posten...
Feedback...
Ik ken de nummers niet, maar vind het wel hele vette muziek. Heerlijk om naar te luisteren en een avond mee te beginnen. Ik ben verder niet helemaal bekend met het programma maar neem aan dat het een beetje net als elk mix programma werkt.
Trouwens super vet dat je die afbeelding in de mp3 hebt gestopt, kan ik wel waarderen

Goed, dan de dingen die mij opgevallen zijn tijdens het luisteren:
Ik bespeur af en toe een volume verschil in de nummers. Dat komt vooral nog wel eens tussen overgangen voor, bij de eerste overgang merk je dat en daardoor is de overgang een stukje minder mooi. Let dus op je volume. Ik heb zoiezo het idee dat de hele mix een beetje vervormd klinkt, maar dat kan ook aan mij liggen. Check voor de zekerheid je mix levels, zie ook het laatst toegevoegde onderwerp je eigen mix opnemen in hoeverre dat voor jou van toepassing is.
De harmonische samenhang (klanken/tonen) komen niet altijd lekker uit. Soms hoor je twee melodie lijnen door elkaar die net niet lekker bij elkaar passen waardoor een overgang niet helemaal lekker is.
Af en toe lopen de nummers niet helemaal lekker meer en lopen ze een stukje uit elkaar, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al gehoord.
Verder vind ik de overgangen nogal statisch en solid overkomen. Dat is puur gevoel en is natuurlijk persoonlijk, maar dit is nogal ritmische en bewegenlijke muziek en die mag je wat speelser mixen vind ik. Dat is iets wat je ook moet kunnen en moet proberen natuurlijk maar de overgangen zoals ze nu zijn passen meer bij club muziek dan dit vind ik. Dit is natuurlijk ook een stukje eigen stijl die je hier in wilt/kunt handhaven en dus verder helemaal aan jou.
Op zich is het een lekkere mix, alleen hier en daar kan de afwerking nog iets beter vind ik. Ik weet niet of mixen met pc voor jou juist moeilijker is als met echter apparatuur, maar ik zie graag nog eens zo'n mix in de toekomst van je verschijnen in dit muziek genre.