De Late Leeuw, chat corner (DEEL 5) (27/39)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Twizz    posted on 25-10-2006 18:44
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

Het is weer tijd voor een vijfde deel....

Chatse(gekopieerd van het vierde deel:P)
Mark Topic
User edit by Twizz on 25-10-2006 @ 18:47:35 (3%)

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 5) ??

Vote :   

Ferrox    posted on 14-12-2006 16:53
Poster: the-melody
Weet er iemand de naam van het member die een foto heeft van een dj set, maar die niet van hem is? Op dat meubel staat: een rotary mixer, 1 macbook, 3x sl in batte stijl. Meubel is 2 platen boven elkaar. Zoek namelijk die foto voor me nieuw meubel(anders is doorgekrakt)

deze:

////www.djresource.eu/Forum/topic/5130/p/1/Droom-Setup!/
DNR    posted on 15-12-2006 13:50
wie heeft er hier nog meer een hekkel aan basshunter? k word r hellemaal gek.
the-melody    posted on 15-12-2006 14:01
Poster: Ferrox

deze:

////www.djresource.eu/Forum/topic/5130/p/1/Droom-Setup!/
 Nee, beschrijving klopt wel maar het meubel is met mdf gemaakt en 2 steunen eronder(oosters)
_ruud_    posted on 15-12-2006 16:08
ik kwam dit tegen vond het wel grappig :P
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
ScottB    posted on 15-12-2006 16:11
haha ja het is wel grappig :p Wat hebben ze trouwens met die TT gedaan? De arm verhoogd? Ik kan het niet goed zien.
PatrickBeuken    posted on 15-12-2006 16:26
Dat is coool Happy, laughing Ben ff de naam kwijt van dat ding waaraan de arm zit, maar dat staat iig op pootjes.
DNR    posted on 15-12-2006 16:39
gvd hebbe die lui van de folders verkeerde kaartjes langsgebracht en nu krijg ik pas maandag nieuwen terwijl ik morgen al langs de deur wil gaan. maarja. dan moeten de mensen maar geloven dat ik gewoon de verkeerde heb gekregen en dat ik daar niets aan kan doen. k neem dan gwoon zo'n fout kaartje mee om te laten zien.

k heb namelijk ook niet genoeg tijd om op maandag en dinsdag overal langs te gaan. dus dan moet ik maar gwoon morge zo'n kaartje meenemen.
ScottB    posted on 15-12-2006 16:41
Ik heb vanavond Gala  Er komt een big-band en een DJ. De DJ zou house en lounge gaan draaien zei hij ... ik ben benieuwd wat het wordt.
PatrickBeuken    posted on 15-12-2006 16:55
@ DNR => Wat voor kaartjes? :s

En wie doet het geluid voor de DJ op dat gala? :P
DNR    posted on 15-12-2006 16:57
om langs de deur te gaan voor kerst enzo.. beetje iedereen prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen en geld ervoor krijgen :P
PatrickBeuken    posted on 15-12-2006 17:11
Bedelaar :P Dus je komt eigenlijk alleen maar voor het geld? Is dat nou kerstmis? :P
Laidback    posted on 15-12-2006 20:58
hahaha..
zo was ik ook weer es op djr.. ben hier de laatste tijd steeds minder Happy, laughing
net ff wezen Squashen.. en daar hebben ze op vrijdag aaf ook lekkere dance music aan.. keihard op elke baan.
dan kan je echt super lekker meppen :P
had de nieuwe Ministry Of Sound The Annual 2007 ff afgegeven.., vond iedereen wel heel lekker! :P

doe er hier nog meer mensen aan Squash ?.. echt lekkere sport namelijk!Happy, laughing
Jorrit    posted on 15-12-2006 21:41
Ik heb het wel eens met LO gedaan (LO op een HBO, hoe vet), was erg leuk.
Zeker als je tegenstander lekker fanatiek is, even lekker beuken Winking my eye
DNR    posted on 16-12-2006 20:25
hehe na 3,5 uur terug vn langs de deuren gaan. hellemaal lam nu :P

tog wel mooi 88,80 euro bij. en dan na te gaan dat ik nog maar 1/3 heb gehad nu :D
RenéKuppens    posted on 17-12-2006 09:03
Poster: DNR

tog wel mooi 88,80 euro bij. en dan na te gaan dat ik nog maar 1/3 heb gehad nu :D

Ik moet ook rond met de wensen ... maar ik vind het niet erg verdient altijd lekker:D:P
Wout-r    posted on 17-12-2006 10:47

Jij doet zeker folders ofno? Ik doe kranten en heb maar een adres of 18 :P en dat nog eens in Driel (das ook weer niet het grootste dorp op aarde) dus daar ben ik zo mee klaar Winking my eye
RenéKuppens    posted on 17-12-2006 11:27
Poster: Wout-r

Jij doet zeker folders ofno? Ik doe kranten en heb maar een adres of 18 :P en dat nog eens in Driel (das ook weer niet het grootste dorp op aarde) dus daar ben ik zo mee klaar Winking my eye

Maar dan verdien je ook minder met de kerst wensen
Wout-r    posted on 17-12-2006 11:30
Poster: Dj-RK

Maar dan verdien je ook minder met de kerst wensen

Mischein wel, maar valt wel mee hoor
,, sommige geven gewoon een tientje ofzo... Tikt tog wel lekker aan
User edit by Wout-r on 17-12-2006 @ 11:30:45 (16%)
DNR    posted on 17-12-2006 12:31
ik had gister bij een huis 6 euro. maar je merkt wel dat je voor folders minder krijgt dan voor kranten. maar voor kranten heb je vaak minder adressen dus eigenlijk maakt het niet veel uit. ik schrijf ook alle adressen waar ze niet thuis waren op:P en dan ga ik er later langs. gewoon zo veel mogelijk ophalen en dan een cd-speler kopen (na nog heel ff doorsparen).

ik vind het alleen jammer dat ik morgen avond op school een info avond heb over de vervolg opleiding. maarja woensdag heb ik sportdag en ben ik vroeg vrij, dan kan ik mooi daarna nog een keer gaan. en dinsdag heb ik herkansing Unhappy dan moet ik daarna maar beginnen.
Wout-r    posted on 17-12-2006 12:45
Ja das allemaal waar wat je zegt Happy, laughing Maar het is en blijft lekker meegenomen, toch?

Succes met je herkansinge btw
Twizz    posted on 18-12-2006 20:37
kzal de leeuw maar weer uit zn slaap laten ontwaken, moetie t ook niet zo laat maken

zit nu bij mn opa en oma:P, oom uit nieuw-zeeland is hierWinking my eye ff mn nieuwste track laten horen, dan weet ik iig datie wereldwijd bekend is 'tot in nieuw-zeeland' rofl
Ferrox    posted on 18-12-2006 22:50
ik had gister bij een huis 6 euro. maar je merkt wel dat je voor folders minder krijgt dan voor kranten. maar voor kranten heb je vaak minder adressen dus eigenlijk maakt het niet veel uit. ik schrijf ook alle adressen waar ze niet thuis waren op:P en dan ga ik er later langs. gewoon zo veel mogelijk ophalen en dan een cd-speler kopen (na nog heel ff doorsparen).

ik vind het alleen jammer dat ik morgen avond op school een info avond heb over de vervolg opleiding. maarja woensdag heb ik sportdag en ben ik vroeg vrij, dan kan ik mooi daarna nog een keer gaan. en dinsdag heb ik herkansing Unhappy dan moet ik daarna maar beginnen.

Ik had 1 keer 700 euro met dat kerst gedoe. Had namelijk 2 krantenwijken

Alleen wat je af en toe meemaakt is wel erg. Kreeg een keer een 10je in me handen geduwd en nu weg wezen WOW

Die gast was vuilnis zakken in z'n auto aan het zetten :O (was ook niet de meest populaire buurt, maar ik kende er gelukkig wel jongens daar)
Ferrox    posted on 19-12-2006 17:47
Ligt het aan mij of is de late leeuw een beetje dood?

zit iedereen druk te leren ofzo :O
Wout-r    posted on 19-12-2006 17:49
Poster: Ferrox

zit iedereen druk te leren ofzo :O

Jep... 189 engelse woordjes Winking my eye
greup    posted on 19-12-2006 18:23

Ik heb z'n hekel aan die kranten jongetjes! zeker als ze terug blijven komen.

257 Users online: 10 Guests (247 Unknown)
Pages generated today : 43.393
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.767