Poster: the-melody
Weet er iemand de naam van het member die een foto heeft van een dj set, maar die niet van hem is? Op dat meubel staat: een rotary mixer, 1 macbook, 3x sl in batte stijl. Meubel is 2 platen boven elkaar. Zoek namelijk die foto voor me nieuw meubel(anders is doorgekrakt)
Poster: FerroxNee, beschrijving klopt wel maar het meubel is met mdf gemaakt en 2 steunen eronder(oosters)
deze:
////www.djresource.eu/Forum/topic/5130/p/1/Droom-Setup!/
Poster: DNR
hehe na 3,5 uur terug vn langs de deuren gaan. hellemaal lam nu :P
tog wel mooi 88,80 euro bij. en dan na te gaan dat ik nog maar 1/3 heb gehad nu :D
hehe na 3,5 uur terug vn langs de deuren gaan. hellemaal lam nu :P
tog wel mooi 88,80 euro bij. en dan na te gaan dat ik nog maar 1/3 heb gehad nu :D
Poster: Wout-r
Jij doet zeker folders ofno? Ik doe kranten en heb maar een adres of 18 :P en dat nog eens in Driel (das ook weer niet het grootste dorp op aarde) dus daar ben ik zo mee klaar
Poster: Dj-RK
Maar dan verdien je ook minder met de kerst wensen
ik had gister bij een huis 6 euro. maar je merkt wel dat je voor folders minder krijgt dan voor kranten. maar voor kranten heb je vaak minder adressen dus eigenlijk maakt het niet veel uit. ik schrijf ook alle adressen waar ze niet thuis waren op:P en dan ga ik er later langs. gewoon zo veel mogelijk ophalen en dan een cd-speler kopen (na nog heel ff doorsparen).
ik vind het alleen jammer dat ik morgen avond op school een info avond heb over de vervolg opleiding. maarja woensdag heb ik sportdag en ben ik vroeg vrij, dan kan ik mooi daarna nog een keer gaan. en dinsdag heb ik herkansingdan moet ik daarna maar beginnen.
Poster: Ferrox
zit iedereen druk te leren ofzo :O
ik had gister bij een huis 6 euro. maar je merkt wel dat je voor folders minder krijgt dan voor kranten. maar voor kranten heb je vaak minder adressen dus eigenlijk maakt het niet veel uit. ik schrijf ook alle adressen waar ze niet thuis waren op:P en dan ga ik er later langs. gewoon zo veel mogelijk ophalen en dan een cd-speler kopen (na nog heel ff doorsparen).
ik vind het alleen jammer dat ik morgen avond op school een info avond heb over de vervolg opleiding. maarja woensdag heb ik sportdag en ben ik vroeg vrij, dan kan ik mooi daarna nog een keer gaan. en dinsdag heb ik herkansingdan moet ik daarna maar beginnen.