Poster: dj_jr
wie weet nog goede lekker nummers:D
Poster: DNR
mischien morgen beginnen met de garage zolder isoleren... daarna (kan al hele tijd later zijn:P) 2 nieuwe groepen aanleggen, 1 voor t licht en 1 voor t geluid... dan gipsplaten aan de muur, een extra muur plaatsen.. vloerbedeking... tafel erin... lichten ophangen... geluid neerzetten en installere en dan zo hard draaie als ik wil!!!!!!!!
Poster: DNRDat gaat je dan een hele duit kosten... Ik neem aan dat als je op discotheek volume gaat draaien je ouders het gaan horen.....
mischien morgen beginnen met de garage zolder isoleren... daarna (kan al hele tijd later zijn:P) 2 nieuwe groepen aanleggen, 1 voor t licht en 1 voor t geluid... dan gipsplaten aan de muur, een extra muur plaatsen.. vloerbedeking... tafel erin... lichten ophangen... geluid neerzetten en installere en dan zo hard draaie als ik wil!!!!!!!!
met glaswol issolere, en die groepe ga k zelf aanlegge (weet wel hoe dat moet)
Haha. Sinds ik er de laatste keer geweest ben, en snachts me bed heb ondergekost= nooit meer!
Poster: djjwNog nooit shoarma gegeten.. wat is dermis mee dan?
hmm, nog een klein vraagje.. ga je isoleren met glas wol voor de kou, of voor
het geluid tegen tegaan?
ehh dat had ik van de shoarmatent vorige week!!
nou jah niet mn bed dan maar toch..