Meubel (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 25-10-2006 13:21
Okej ik heb een moeilijke vraag wat betreft een meubel.

Op mijn werk draai ik altijd op een steiger. We leggen enkele podiumdelen op de grond, daarover heen schuiven we de steiger. In de zomer blijft de stijger gewoon altijd staan, maar nu in de wintertijd moet elke zaterdag de steiger op en afgebouwd worden. Dat is een irritante bezigheid. Bovendien vind ik de stijger niet mooi al meubel.

Ik draai ook voor mezelf (a la drive in show) en daar wil ik dat meubel ook voor gebruiken, het moet dus mobiel zijn, en cafe/discotheek waardig zijn.
Bovendien mag het niet te duur zijn. Rond de 400 euro.

Dit is dus een hele taak, ik heb zelf ook al even zitten denken maar een truss meubel is te duur. Verder kwam er weinig in me op, dus ik hoop dat jullie met leuke/goede ideeen komen.

Een grof idee, of een kant en klare tekening, alles is welkom.

Bij voorbaat dank!
Play that funky music white boy....

What do you think about Meubel ??

Vote :   

Sandr    posted on 01-11-2006 20:20
Dat lijkt me wel logisch ja:P
Maar ik zal er nog wel eens over nadenken, tijd zat daarvoor.
Mocht er onverhoopt iemand met leuke ideeen komen, dan hoor ik het graag.
FastTone    posted on 01-11-2006 20:27
Misschien is dit een goed alternatief, en dan houd je nog een flinke duit in de pocket.

Foutje sorry
User edit by FastTone on 01-11-2006 @ 22:10:43 (38%)
robbert    posted on 01-11-2006 20:41
Dit meubel is niet bedoeld voor on road gebruik en daarnaast is het niet toegestaan webshop links te plaatsen, denk hier in het vervog aub aan Happy, laughing
Sandr    posted on 01-11-2006 21:54
Wat robbert zeg is allebei waar, ik zou dat meubel zoiezo niet in de kroeg durven te zetten met alle kabels zo op het zicht.
Dronken mensen durven soms (te) veel.
En links van webshops zien hier inderdaad niet toegestaan.

Ik heb een schets gemaakt voor mijn meubel/flightcase. Ik zit alleen met het volgende probleem: De kist word te groot, ik ben zelf nogal lang en wil mijn apparatuur op minimaal 110 hebben staan, als de kist dan 20 cm diep is is het per deksel nog 90 cm dat maakt de kist dus 180 cm breed.
Hij moet ook in de kroeg kunnen staan, wil hem voor de stabiliteit en de opstaande rand tussen apparatuur en publiek dus 60 cm diep hebben.
Dan word het ingeklapt dus een kist van 60 bij 180, dat is aardig aan de maat, vooral als je niet over een bestelauto/aanhanger beschikt.

This is an old Topic

No new postings for 6.768 days.
 Post CommentThat would be 225.6 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 26 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 65.852
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.802.367