gat aan de zijkant djm-800 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

mentheman88    posted on 24-10-2006 14:49
jaha, heb dan eindelijk ook een djm-800. zal even achterwegen laten hoe vet hij wel niet is, maar heb eigenlijk een vraag: aan de linker zeikant van mn djm-800 zit een gat met een plug waar een of ander stekkertje in zou moeten kunnen(zie foto's). Heeft iemand enig idee waar dit voor zou kunnen zijn?

oja nog iets, ben nu een tijdje geabboneerd op interface(deze maand een artikel over de djm-800) en zag tot mijn verbazing dat ze op de cdrom die erbij zat leads video demo van de djm-800 stond.

hier de foto's van het "gat":

What do you think about gat aan de zijkant djm-800 ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 25-10-2006 23:27
Poster: peterdv
Er niks over in de handleiding zetten lijkt me juist vragen oproepen .
Zet er dan een waarschuwing in hier als gebruiker af te blijven.

Vind ik ook. Maarja... Lead moet natuurlijk wel een beetje in het voordeel van Pioneer antwoorden, denk ik :P
User edit by PatrickBeuken on 25-10-2006 @ 23:30:06 (4%)
Xtremer    posted on 09-05-2008 18:00
Ik zat eens te zoeken... maar deze aansluiting zit ook op de CDJ-1000 MK3. Ik ben wel benieuwd waar deze voor dientCry? Lijkt me niet dat hij er voor niets zit, of is het puur en alleen voor het geval er een reset word uitgevoerd of zoiets? Ik ben benieuwd...
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Basz-Line    posted on 09-05-2008 18:30

Toen ik dit topic opende, dacht ik dat je er een gat in je djm was geslagenCry

Lead    posted on 10-05-2008 02:21
Het is een service luikje, niets waar je iets mee kunt. Dingen erin proppen heeft geen zin want als het kapot gaat is dat te vinden voor de monteurs.

Als er iets me kon had ik er waarschijnlijk al een filmpje over gemaakt Winking my eye
Let the BASS be louder

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

51 Users online: 16 Guests (35 Unknown)
Pages generated today : 18.570
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.782.984