CDJ-200 kopen (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Steev    posted on 24-10-2006 11:59
Hallo allemaal,

ik weet dat jullie eerste reactie zal zijn wanneer jullie de topic titel lezen: maar hier bestaan toch al zoveel topics van? Ik heb gekeken met de search, en bijna alle topics doorgelezen Happy, laughing maar ik heb dan nu toch nog een vraag.

Ik ben er zeker van dat ik binnenkort 2 cd spelers wil kopen, en mijn oog is gevallen op de cdj-200. Wat mijn vraag nu is, is het nu verstandig deze te kopen? Zijn er op dit moment mensen op dit forum die ze gebruiken? Zijn er op dit moment geen andere, betere, spelers voor ongeveer dezelfde prijs?

Dit zijn een beetje vragen waar over ik twijfel. Ik vind de look van de spelers geweldig en binnenkort ga ik ze zoiezo uitproberen. Ik hoop dat voor die tijd iemand mijn vragen beantwoord kan hebben.

Pleas, verwijs niet terug naar oude topics, geef me gewoon je mening van dit moment, daarom open ik ook een nieuw topic Winking my eye

MvG Steev.

What do you think about CDJ-200 kopen ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 26-10-2006 18:52
Poster: Lead
Wel afspeelt, alleen de cue functies werken niet...

Oeps, foutje...
Poster: Lead
Je kunt ook gewoon geen VBR's meer gebruiken (maar da's een andere discussieWinking my eye )

Hehe, ja :P

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

234 Users online: 34 Guests (200 Unknown)
Pages generated today : 54.389
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.706.401