help
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Decom    posted on 22-10-2006 22:49
het komt niet vaak voor maar ik weet een titel niet...

stijl: house club

Vocal: ''i cant get out of bed today'' begleid door een pianotje (de rest weet ik niet) en voor de climax zegt hij zoiets als: My of why met dikke delay

ook niet geheel onbelangrijk is dat in deze track een andere track is verwerkt waar dus ook die vocals van zijn...

iemand een idee ??

bvd.

edit: details
User edit by Decom on 22-10-2006 @ 22:54:40 (72%)

What do you think about help ??

Vote :   

JerryOwens    posted on 23-10-2006 16:24
kun je niet ff een stukje ergens uploaden zodat ik er ff wat van kan horen. misschien dak dan weet wat et is.

draai zelf ook house/club.

mzzl jerry
Decom    posted on 23-10-2006 18:40
helaas kan ik nergens een stukje of iets dergelijks vinden... en echt bekend is het nummer volgens mij niet dus zal ook wel niet 1,2,3 te vinden zijn
lrfist    posted on 24-10-2006 16:27
ik heb een beetje zitten zoeken op htfr, maar ik vond niets bevredigend....
hij geeft in alle geval niets voor "bed today" en voor "get out" ook niet Happy, laughing
mssch noemt het gewoon my of why (kan je eens op titel proberen te zoeken, kwestie van het aantal resultaten in te perken) mssch vind je dan iets
Decom    posted on 24-10-2006 18:56
Gevonden !!

dirty south - its too late

edit: klein stukje info:

Wat krijg je als je teenage angst-rock combineert met electro? Dat vroeg de Australische DJ/producer Dragan (Dirty South) zich waarschijnlijk af toen hij de Nieuw-Zeelandse band Evermore polste. Hij popelde om een remix te maken van hun nummer 'It's Too Late'. Het resultaat is een beklemmende dancetrack, waarin de naargeestigheid van Evermore's originele versie hand in hand gaat met de electrobeats van Dirty South. Somber, maar tegelijkertijd opzwepend.
User edit by Decom on 24-10-2006 @ 18:57:27 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.912 days.
 Post CommentThat would be 230.4 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

265 Users online: 51 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 40.101
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.692.113