de eerste met vocals!(al zijn ze van zo'n apparaat)
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T]de lopende band: Dj Twister - The Licious ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
[Edit: hmm hij is nog lang niet af.. de opbouw is een betje slaapverwekkend vind ik zelf.. verder zit er niet echt power in de bassline komt ook veel te laat vind ik (minuut 3.39),, maak hem af!
User edit by Lukaz on 22-10-2006 @ 20:01:39 (100%)
EDIT: Probeer je track eens iets meer te masteren: Het volume per geluid zo afstellen dat het in het liedje past. Voor de rest is het een vet nummer met goede synthlijntjes.
User edit by RickR on 23-10-2006 @ 10:24:08 (100%)
hmm ik vin het niet echt een bijzonder nummer...eigenlijk helemaal niks, deze muziek is ook niet echt mijn ding, daarnaast heb ik het idee alsof dat melodietje soms naast de 'beat' loopt(waardoor het niet meer klinkt), die overigens wel wat meer mag knallen...
User edit by barthawk on 23-10-2006 @ 12:05:57 (100%)
ik vind het wel tof dat je liedjes maakt maar zoals velen mensen zeggen, maak je liedje liever af dan er honderd nieuwe te make... ik vind dit echt een heel saai liedje, niet veel afwisseling, saaie intro saaie deuntjes.... ik vind het net zo een liedje voor een nieuwe toekomstige versie van pacman fzo sorry als je dit helemaal verkeerd op vat maar ik denk dat je beter zes uur kan draaien dan zo een liedje te maken... mja is mijn mening toch mooi geprobeert gr
User edit by soundcollector on 24-10-2006 @ 22:03:11 (100%)
idd, hier is nog VEEL werk aan, als je het liedje wat beter mastered en sommige passages de beats en hi hats beetje aanpast gaat het al een heel verschil geven denk ik
nu klinken sommige dingen veel te leeg, ook te stil, terwijl andere vervelende claps en trommels te hard zijn soms zitten ze niet zo helemaal opt juiste ritme waardoor het rommelig klinkt jaagt er ook ens een bass lijn door en werk die melodie nog een beetje uit, gooi wat effecten ofzo op die vocals, mss klinkt het dan wel beetje beter
User edit by gethigh on 24-10-2006 @ 22:41:08 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.911 days. Post CommentThat would be 230.4 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...