Poster: Blast
Als ik in mijn bios ga dan wordt de hd wel Herkend
Poster: Laidback
Dat wou ik dus net zeggen..
Start
Configuratiescherm
Systeembeheer
Computerbeheer
en dan Schijfbeheer.
Of
START, UITVOEREN > diskmgmt.msc <
Als je het bovenstaande doet wat zie je dan?.
Is de tweede schijf wel geformatteerd.?
k heb dus de HD geïnitialiseerd. Als ik dus met rechts op de 2e hd klik dan kies ik voor de optie nieuwe partitie en dan kan ik kiezen uit: Primaire en uitgebreide partitie kiezen. Ik weet dat de C partitie Primaire partitie is en D volgens mij zowel Logische partitie als uitgebreid partitie is. Maar eigelijk wil ik 2 partities maken van iedere dus ongeveer 90-95 GB. En aangezien ik dit nog nooit gedaan heb zou ik het prettig vinden als ik wat hulp van buiten af zou krijgen
Link
Poster: DjillusionOeps Stom, Stom, Stom, hmmm k'moet ff beter lezen. Mijn posts waren gebaseerd op het feit dat als de HD niet gedetecteerd was. Misschien nog handig voor andere mensen met een HD probleem.Je kan niet een partitie aanmaken op een schijf die een pc al niet herkend als het opstart. Zorg eerst dat de kabels goed zitten.
De bios moet hem dan sowieso zien. Als de bios geen harde schijf ziet heb je of:
- hem verkeerd aangesloten
- een defecte harde schijf gekregen (dat kan en is mogelijk)
Als je een nieuwe partitie gaat aanmaken, maak je een partitie op de schijf die Windows wel herkend.
Poster: Djillusion
Oeps Stom, Stom, Stom, hmmm k'moet ff beter lezen. Mijn posts waren gebaseerd op het feit dat als de HD niet gedetecteerd was
Poster: Djillusion
Meestal heeft een moederpord 2 aansluitingen of meer. Als er iets op het moederbord is doorgefikt in de ATA/IDE aansluiting, hoeft het niet te betekenen dat alle poorten defect zijn.
AtA/IDE Aansluiting doorgefikt< Dan had zn 1e Hd die hij op de Master heeft, het ook niet meer gedaan denkik zo..
aaah oke bedankt
maar ik ga weer moeilijk doen(sorry) aangezien ik meerdere stations heb (c en d = partities, e en f zijn dvd speler en brander, g = usb drive en , i, j, k = virtuele schijven) dus de letter die ik aan deze nieuwe partitie moet geven begint bij de letter H en ik vind dat erg onhandig aangezien de 2 andere schijven de letters c en d hebben. Oftewel als ik dus de nieuwe schijf pationeer wil ik die de letter E geven, maar dit kan niet want mn dvd speler heeft al de letter E. Kan ik die letters wijzigen? Zo ja, hoe?
Jep tis gelukt :D Heel erg bedankt allemaal (vooral Laidback)
Hier kan een slotje op.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.