Bij News hebben de meesten van jullie denk wel gezien dat er zondag 22 oktober 2006 van 12.00 - 17.00 uur Discobeurs is. Hierbij vroeg ik af, gaan er nog mensen van Dj Resource hier heen? Ik ga er wel zondag heen, is best leuk om te kijken naar 2e hands dj gear and many more . ////www.djresource.eu/News/news/128/3de-editie-Discobeurs/ Laat het hier maar even weten wie er van jullie gaan:D
Groetjes Dj_Jr. oftewel Yorick:D
What do you think about 3de editie Discobeurs ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vorig jaar was het nog niet zo bekend, ik las het ook in een blad vorig jaar ''night life magazine' is best leuk om er een kijkje te nemen:D en als er toch een paar van dj r gaan kunnen we ook wel misschien op een bepaald punt afspreken:D
naja niet echt boeiende dingen gezien, en heb niets gescoord. hopen dat de pa beurs leuker word. Ps Bas je heb lekker gedraait gister;p
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.779 days. Post CommentThat would be 226 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...