Poster: DevotionZiet er zeer profi uit!
Zelf zou ik wel kiezen voor een ander lettertype. Huidige ziet er wel strak uit maar leest niet lekker. Je zou ook een opzet kunnen maken waarin de infotekst, die nu rechtsbovenin verschijnt, op de onderste helft van de pagina komt. Je pagina moet je gebruiken om jezelf te verkopen (i know it's hard) maar noem vooral je successen; vaak helpt het ook om over jezelf in de "hij"-vorm; en wees daar consistent in. Kleuren zijn wel zeer in orde.
Poster: ccc
Leuke website.
Je bent erg goed met flash zie ik. Heb je dit jezelf aangeleerd of heb je hiervoor een cursus gevolgd?
Poster: Margimooi mooilekker gedaan
ook moest ik toch wel even zoeken waar die tabs zich openden, ik verwachtte echt onderaan :p
Poster: Dj-RK
Ja dat denken de meeste:P
Poster: tairip
Dan zegt dat wel iets over de site opbouw Dj-RK!
Snap ik maar daar is het gewoon zo moelijk om het leesbaar temaken
daarom maar boven in:D:D
Poster: tairip
Dan laat je er in flash toch een wit vlak verschijnen die heel lichtelijk doorzichtig is en daar dan zwarte letter op?
Is een optie maar dan heb je weer dat het andere vak niet bruik baar is ....
Poster: Devotion
Mwa, je zou de foto van onderin aanpassen en daarin kunnen plaatsen. Bovendien, die foto geeft natuurlijk wel een bepaald beeld van jouw niveau. Heb jij op dat feest gedraaid?
Nog iets, bij contact staat dat ik een formulier kan invullen, da's dus niet zo... En voor de webmaster: 't is corporation en niet corpotation.
Typ fout kan gebeuren....
Nee daar draai ik niet ben pas 15 maar kijk dan wordt je wel meteen wat meer bekeken dan bij een gewone site zonder foto`s..... De muziek komt wel van mij af het is een previeuw van mijn nieuwe productie ACTIVATE ook ben ik bezig voor een remix van Update het nummer van JOHN MARKS:D:D
en het contacte formulier is er af want werkte niet maar wordt aan gewerkt
Poster: Devotion
Preview klinkt goed hoor! Ik probeer je alleen maar een tip te geven over de foto; het schept verwachtingen die je nog niet kunt waarmaken. Gebruik anders een foto van een feest waar je gedraaid hebt; verbouw deze eventueel om het wat spannender te maken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.