Vernieuwde Dj RK site (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Deze site is

-Perfect
-Goed
-Kan beter
-Bagger

Voting is only possible for our Members
RenéKuppens    posted on 19-10-2006 17:17
Ej mensen

Mijn site is weer helemaal vernieuwd
kijk maar wat jullie er van vinden er moet nog wel het een en ander aangedaan worden (meer tekst en dergelijke) maar dat komt:

hebben jullie op- of aanmerkingen?!

Gr`s Dj RK

Dj RK Online
Mod edit by W.i.M on 15-11-2006 21:07 (16%)
[MOD Edit] url uit hidden gehaald

What do you think about Vernieuwde Dj RK site ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 20-10-2006 21:17
volgende keer zouk hem btw niet in een hidden message zetten... krijg je eerst 2.000 (hea laidback:P) berichten in de vorm van ChecK! en daarna pas serieuze berichtenHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
kefco    posted on 20-10-2006 23:13
reply
marcel2010    posted on 20-10-2006 23:58
ook ff kijken
Devotion    posted on 21-10-2006 23:09
Ziet er zeer profi uit!

Zelf zou ik wel kiezen voor een ander lettertype. Huidige ziet er wel strak uit maar leest niet lekker. Je zou ook een opzet kunnen maken waarin de infotekst, die nu rechtsbovenin verschijnt, op de onderste helft van de pagina komt. Je pagina moet je gebruiken om jezelf te verkopen (i know it's hard) maar noem vooral je successen; vaak helpt het ook om over jezelf in de "hij"-vorm; en wees daar consistent in. Kleuren zijn wel zeer in orde.

RenéKuppens    posted on 22-10-2006 00:39
Poster: Devotion
Ziet er zeer profi uit!

Zelf zou ik wel kiezen voor een ander lettertype. Huidige ziet er wel strak uit maar leest niet lekker. Je zou ook een opzet kunnen maken waarin de infotekst, die nu rechtsbovenin verschijnt, op de onderste helft van de pagina komt. Je pagina moet je gebruiken om jezelf te verkopen (i know it's hard) maar noem vooral je successen; vaak helpt het ook om over jezelf in de "hij"-vorm; en wees daar consistent in. Kleuren zijn wel zeer in orde.

Okej ik zal eens kijken wat voor lettertype we kunnen gebruiken
ccc    posted on 22-10-2006 01:03
Leuke website.

Je bent erg goed met flash zie ik. Heb je dit jezelf aangeleerd of heb je hiervoor een cursus gevolgd?
RenéKuppens    posted on 22-10-2006 10:27
Poster: ccc
Leuke website.

Je bent erg goed met flash zie ik. Heb je dit jezelf aangeleerd of heb je hiervoor een cursus gevolgd?

webmasterbogers handige hulp:D:D
User edit by RenéKuppens on 22-10-2006 @ 10:30:03 (6%)
Margi    posted on 22-10-2006 10:48
mooi mooi Happy, laughing lekker gedaan

ook moest ik toch wel even zoeken waar die tabs zich openden, ik verwachtte echt onderaan :p

User edit by Margi on 22-10-2006 @ 10:48:37 (100%)
Thomz    posted on 22-10-2006 13:34
Vind de site er nog steeds goed uitzien, maar een echte verbetering vind ik het niet hoor. Maar wel mooie DJR Banner Winking my eye
RenéKuppens    posted on 22-10-2006 15:04
Poster: Margi
mooi mooi Happy, laughing lekker gedaan

ook moest ik toch wel even zoeken waar die tabs zich openden, ik verwachtte echt onderaan :p

Ja dat denken de meeste:P
tairip    posted on 22-10-2006 16:20
Poster: Dj-RK

Ja dat denken de meeste:P

Dan zegt dat wel iets over de site opbouw Dj-RK! Winking my eye
RenéKuppens    posted on 22-10-2006 16:22
Poster: tairip

Dan zegt dat wel iets over de site opbouw Dj-RK! Winking my eye

Snap ik maar daar is het gewoon zo moelijk om het leesbaar temaken
daarom maar boven in:D:D
tairip    posted on 22-10-2006 17:29

Snap ik maar daar is het gewoon zo moelijk om het leesbaar temaken
daarom maar boven in:D:D

Dan laat je er in flash toch een wit vlak verschijnen die heel lichtelijk doorzichtig is en daar dan zwarte letter op?
RenéKuppens    posted on 23-10-2006 09:38
Poster: tairip

Dan laat je er in flash toch een wit vlak verschijnen die heel lichtelijk doorzichtig is en daar dan zwarte letter op?

Is een optie maar dan heb je weer dat het andere vak niet bruik baar is ....
Devotion    posted on 23-10-2006 12:57

Is een optie maar dan heb je weer dat het andere vak niet bruik baar is ....

Mwa, je zou de foto van onderin aanpassen en daarin kunnen plaatsen. Bovendien, die foto geeft natuurlijk wel een bepaald beeld van jouw niveau. Heb jij op dat feest gedraaid?

Nog iets, bij contact staat dat ik een formulier kan invullen, da's dus niet zo... En voor de webmaster: 't is corporation en niet corpotation.
Devotion    posted on 23-10-2006 13:28
De opzet zoals bij het gastenboek vind ik dus wel erg geslaagd; entry rechtsbovenin en gastenboek onder.
RenéKuppens    posted on 23-10-2006 14:20

Mwa, je zou de foto van onderin aanpassen en daarin kunnen plaatsen. Bovendien, die foto geeft natuurlijk wel een bepaald beeld van jouw niveau. Heb jij op dat feest gedraaid?

Nog iets, bij contact staat dat ik een formulier kan invullen, da's dus niet zo... En voor de webmaster: 't is corporation en niet corpotation.

Typ fout kan gebeuren....

Nee daar draai ik niet ben pas 15 maar kijk dan wordt je wel  meteen wat meer bekeken dan bij een gewone site zonder foto`s..... De muziek komt wel van mij af het is een previeuw van mijn nieuwe productie ACTIVATE ook ben ik bezig voor een remix van Update het nummer van JOHN MARKS:D:D

en het contacte formulier is er af want werkte niet maar wordt aan gewerkt
User edit by RenéKuppens on 23-10-2006 @ 14:36:23 (12%)
Devotion    posted on 23-10-2006 22:00

Typ fout kan gebeuren....

Nee daar draai ik niet ben pas 15 maar kijk dan wordt je wel  meteen wat meer bekeken dan bij een gewone site zonder foto`s..... De muziek komt wel van mij af het is een previeuw van mijn nieuwe productie ACTIVATE ook ben ik bezig voor een remix van Update het nummer van JOHN MARKS:D:D

en het contacte formulier is er af want werkte niet maar wordt aan gewerkt

Preview klinkt goed hoor! Ik probeer je alleen maar een tip te geven over de foto; het schept verwachtingen die je nog niet kunt waarmaken. Gebruik anders een foto van een feest waar je gedraaid hebt;  verbouw deze eventueel om het wat spannender te maken.
RenéKuppens    posted on 24-10-2006 08:55

Preview klinkt goed hoor! Ik probeer je alleen maar een tip te geven over de foto; het schept verwachtingen die je nog niet kunt waarmaken. Gebruik anders een foto van een feest waar je gedraaid hebt;  verbouw deze eventueel om het wat spannender te maken.

Ja we zijn bezig om nou foto`s van mijn Cdj-800mk2 en door fotos te halen waar ik wel draaide kijken of het wat wordt:D
Donzie    posted on 28-10-2006 22:17
ik vind de site strak. de lay-out en het actergrond liedje is flex.
veder niet echt klachten over de site!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

44 Users online: 1 Guests (43 Unknown)
Pages generated today : 6.393
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.560.645