Poster: MaxvEck
ik raad je sterk aan om te beginnen met fruityloops, Abelton is meer een sequencer ( tenzij je veel met vst's gaat werken) en Reason vind ik ( persoonlijk dus) niet fijn werken
ik raad je sterk aan om te beginnen met fruityloops, Abelton is meer een sequencer ( tenzij je veel met vst's gaat werken) en Reason vind ik ( persoonlijk dus) niet fijn werken |
Poster: BillyArd
ja ik bezit cubase al, maar op het moment klinken de dingen die ik met fruity maak echt lekker. Je hebt alleen wel een aantal beperkingen.. Ik ben nu van plan het een en ander te gaan kopen
- Krk monitoren
- midi keyboard
- usb tot midi adapter
en miss een roland jp 8080
Is dit een goede keus ?
En is er ergens in de omgeving utrecht misschien een workshop oid van cubase ?
ja ik bezit cubase al, maar op het moment klinken de dingen die ik met fruity maak echt lekker. Je hebt alleen wel een aantal beperkingen.. Ik ben nu van plan het een en ander te gaan kopen
- Krk monitoren
- midi keyboard
- usb tot midi adapter
en miss een roland jp 8080
Is dit een goede keus ?
En is er ergens in de omgeving utrecht misschien een workshop oid van cubase ?
Poster: tairip
Als ik jou was zou ik in elk geval een midi-keyboard kopen, dit maakt het werken met software programma's zoveel makkelijkerder.
Poster: _Ivan_
Dat bedoel ik dus
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.