[TK] Platen: Electro/House/Prog (België) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjCheng    posted on 16-10-2006 16:34
Wegens een stijlswitch ben ik genoodzaakt wat plaatjes te verkopen ... Unhappy
Het grotendeels van de platen zijn slechts een paar keer gedraaid en dat is zeker te merken aan de staat van de hoes en de vinyl. Beiden zijn namelijk in splinternieuwe staat (in de meeste gevallen!)

Ze hebben hun verblijf bij mij steeds in een flightcase gezeten met een plastieken hoes rond, er werd niet in de buurt gerookt ed

Verzendingskosten zijn voor de koper, afhalen kan te Antwerpen Centrum en Boom.
De prijzen die aangegeven zijn, zijn richtprijzen ... Prijzen dus discussierbaar, er wordt rekening gehouden met een hoeveelheidskorting!

http://www.discogs.com/collection?user=DjCheng

What do you think about [TK] Platen: Electro/House/Prog (België) ??

Vote :   

DjCheng    posted on 04-11-2006 13:03
Poster: DjBlackMagic
Dit is toch deftig hij zegt zelfs dat er gekeken wordt naar de prijs naarmate er meer wordt gekocht ik vraag dus aan hem wat hij vraagt voor alle platen.

Nu vraag je eens iets :D

Ik heb er echt geen gedacht van ...

Op het eerste zicht zou ik denken aan zo'n 2-3 euro per plaat? Indien je echt alles wilt kopen mag je wel gerust eerst langskomen ... Want de verzending zou wel HOOG oplopen ;D Van waar in België ben je juist?

We kunnen altijd iets regelen Happy, laughing
DjBlackMagic    posted on 04-11-2006 20:03
Ik ben van Brugge maar ik heb familie in Antwerpen dus ik kan ook naar antwerpen er om komen hoor!
DjCheng    posted on 05-11-2006 12:06
Poster: DjBlackMagic
Ik ben van Brugge maar ik heb familie in Antwerpen dus ik kan ook naar antwerpen er om komen hoor!

Heb je een PM terug gestuurd Thumbs Up

edit:  Nog ff vermelden dat dit ook op meerdere fora staat ...

Dus het is mogelijk dat je een plaatje wilt maar dat die al gekozen is ... Lijst wordt pas geupdated na de verzending van de betreffende pla(a)t(en)!
User edit by DjCheng on 05-11-2006 @ 12:29:22 (100%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

244 Users online: 30 Guests (214 Unknown)
Pages generated today : 39.250
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.691.262