Poster: Antoine88
DJ's
In November heb ik mijn eerste fuif waarbij ik mag Draaien. Voor mijn eigen school, voor 2e/3e klassers.
Hoe het ging. Ik bood me dus aan, voor als ze een feest zouden hebben voor de brugklas bla bla bla. Die vrouw was blij te horen, ik moest mijn gegevens ff opschrijven en de vraagprijs. -Ik kwam helemaal niet met het idee dat ik er wat aan zou verdienen, wou gewoon wat ervaring opdoen- Dus ik stond daar van Euh eeuh.. Dus ik lul erom heen over aparatuur, ligt eraan wat ze allemaal willen.
Dus mijn vraag: Wat is een redelijk vraagprijs voor een rookie als ik.? En waar hangt dat vanaf.? Voor als ze je willen afzetten, of naaien zoals school dat altijd doet.
Thnx..
Poster: Nvie
...en promotie....
Dus mijn vraag: Wat is een redelijk vraagprijs voor een rookie als ik.? En waar hangt dat vanaf.? Voor als ze je willen afzetten, of naaien zoals school dat altijd doet.
quote: |
Poster: Jorrit Neem de boeking niet aan als je denkt dat je hem (nog) niet aan kan. Zeker als het een wat groter feest is (+100 man?), als je het op zo'n schaal vergooit heb je al snel een slechte reputatie te pakken. |
Poster: Sammow
Volgens bronnen :p is hier het gebruikelijke 200 euro tot 12 uur en dan 20 euro per extra uur
Poster: Sammow
Volgens bronnen :p is hier het gebruikelijke 200 euro tot 12 uur en dan 20 euro per extra uur
en om ff een vergelijking neer te leggen ik doe nu 7 jaar drive-in shows en ik vraag 300 euro voor een avond, ben ik dan zo goed koop of is 200 wel erg veel voor een starter?
Poster: djmamo
wat moet ik dan vragen voor een avond draaien zeg 5 uur met pro spullen?
@deaf dj &greup>> de grootste onzin dat je die schade niet bij de klant kan claimen. Veel mensen schermen hier mee om er maar voor te zorgen dat ze hun geld in de knip houden. Als een ander dan jij zelf die schade heeft aangebracht, dan is diegene en/of de opdrachtgever aansprakelijk. Dat zij proberen om er onder uit te komen door jou in een hoekje te zetten is een ander verhaal.
ik vind 300 euro best goedkoop voor een show die schoolfeesten tot bijvoorbeeld 800 man kan doen, maar ik kan aan jou post ook niet ruiken wat jij meeneemt voor die 300 eu.
Poster: DeafDJ
Doe jij promotie zelf :S damn... ik laat het altijd aan de organisatoren over
zou ook wel graag willen weten waar jij deze info vandaan haalt.
de topic starter zegt dat hij dit voor de eerste keer gaat doen. en om ff een vergelijking neer te leggen ik doe nu 7 jaar drive-in shows en ik vraag 300 euro voor een avond, ben ik dan zo goed koop of is 200 wel erg veel voor een starter?
denk dat 50 euro wel genoeg is. en je moet dit niet zien als een betaling voor je dienst maar als een cadeautje voor je inzet en als je dat zo aan je school verkoopt dan heb je ook geen kvk nodig enz. je moet alleen regelen dat de apparatuur en dergelijke verzekerd is via de school.
Deze contractjes zijn standaard gewoon van het net te downloaden.
Poster: Jorrit
ik vind 300 euro best goedkoop voor een show die schoolfeesten tot bijvoorbeeld 800 man kan doen, maar ik kan aan jou post ook niet ruiken wat jij meeneemt voor die 300 eu.
ik vind dat dit een vrij onbeschofte post is, en zou graag zien dat dit ANDERS WORDT GEFORMULEERD.
ik heb een geluidset voor 1000 man en een pioneer set cdj 1000's en een pioneer djm 600.
en verder 7 jaar ervaring in disco en cafe
ik vind dat dit een vrij onbeschofte post is, en zou graag zien dat dit ANDERS WORDT GEFORMULEERD.
ik heb een geluidset voor 1000 man en een pioneer set cdj 1000's en een pioneer djm 600.
en verder 7 jaar ervaring in disco en cafe