Kromme plaat:s
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

X-Fire    posted on 13-10-2006 16:33
Overlaatst kocht ik mij een reeks nieuwe platen waaronder 'jeckyl & hyde - frozen flame'
Nu merk ik dat er zo een ganse bobbel in die plaat zit waardoor ik deze moeilijk kan mixen
Wat moet ik doen ?

Ik hoop dat dit kan opgelost worden want het is echt een super plaat
Groetjes

What do you think about Kromme plaat:s ??

Vote :   
Laidback    posted on 13-10-2006 16:35
als je hem net gekocht heb.. mooi slordig..
ik zal die platenzaak maar es ff opbellen..

of heb je em zelf weten te krommen ?
X-Fire    posted on 13-10-2006 16:38
Nee heb hem zo gekocht maar had er eerst geen aandacht aan besteed
vandaag pas merkte ik dat de plaat vertraagt op het moment dat de naald zogezegd omhoog moet

Laidback    posted on 13-10-2006 16:40
Poster: X-Fire
Nee heb hem zo gekocht maar had er eerst geen aandacht aan besteed
vandaag pas merkte ik dat de plaat vertraagt op het moment dat de naald zogezegd omhoog moet

ik zou ermee terug gaan als ik jou was..
JerryOwens    posted on 13-10-2006 16:43
ik heb thuis een grote zware rvs (geen aluminium) traanplaat voor m'n dj-booth liggen waar ik altijd op staa als ik sta te draaien. Als ik een kromme plaat heb schijf ik hem tussen een krant (tegen krassen) en vervolgens onder die traanplaat.
Ik laat hem daar dan gewoon een paar dagen liggen, ik ga gewoon weer bovenop de traanplaat staan.

Bij grote hobbels scheelt het altijd veel, je krijgt nooit alles er meer uit maar wel genoeg om er weer mee te kunnen draaien.

sccs Jerru 
X-Fire    posted on 13-10-2006 16:44
Poster: JerryOwens
ik heb thuis een grote zware rvs (geen aluminium) traanplaat voor m'n dj-booth liggen waar ik altijd op staa als ik sta te draaien. Als ik een kromme plaat heb schijf ik hem tussen een krant (tegen krassen) en vervolgens onder die traanplaat.
Ik laat hem daar dan gewoon een paar dagen liggen, ik ga gewoon weer bovenop de traanplaat staan.

Bij grote hobbels scheelt het altijd veel, je krijgt nooit alles er meer uit maar wel genoeg om er weer mee te kunnen draaien.

sccs Jerru 

Oh danku Happy, laughing
Ik zal dat eens probere
Greetz
Thomz    posted on 13-10-2006 16:45
Overlaatst kocht ik mij een reeks nieuwe platen waaronder 'jeckyl & hyde - frozen flame'
Nu merk ik dat er zo een ganse bobbel in die plaat zit waardoor ik deze moeilijk kan mixen
Wat moet ik doen ?

Ik hoop dat dit kan opgelost worden want het is echt een super plaat
Groetjes

Heeft de plaat toevallig niet in de zon of op een warm voorwerp gelegen? Heb dit ook al eens gehad en had dus hetzelfde voor Winking my eye
JerryOwens    posted on 13-10-2006 16:46
let wel, een zware plaat moet het zijn, ook als je er niet op staat moet er genoeg druk zijn om hem plat te houden,

En je weet daarna netjes rechtop bewaren anders trekt hij weer krom

scs Jerry
X-Fire    posted on 13-10-2006 16:46
Poster: Thomz

Heeft de plaat toevallig niet in de zon of op een warm voorwerp gelegen? Heb dit ook al eens gehad en had dus hetzelfde voor Winking my eye

Nee nee
Was al zo bij de aankoop
Thomz    posted on 13-10-2006 16:52

Nee nee
Was al zo bij de aankoop

Tja...   dan zou ik inderdaad naar de platenzaak gaan en kijken of je niks kan regelen, zoals al gezegd is geweest.
JerryOwens    posted on 13-10-2006 16:56
he X-fire,

laat mij maar effe weten als t gelukt is. stuur maar effe een mailtje

jerry-owens@hotmail.com

ciao

X-Fire    posted on 13-10-2006 17:10
Poster: JerryOwens
he X-fire,

laat mij maar effe weten als t gelukt is. stuur maar effe een mailtje

jerry-owens@hotmail.com

ciao

Telefoonboeke ook goed?

Grtz
djjw    posted on 13-10-2006 17:21
als je hem nog niet lang hebt, en je hebt de bon nog,
terug gaan naar de winkel!!
anders idd wat zwaars er op leggen als je hem niet gebuikt,
dat wil wel eens helpen,

er was al een topic over krommeplaten
Steev    posted on 13-10-2006 17:25
Een ding is zeker, wanneer er maar een kleine holling of bolling inzit, zul je hier absoluut geen last van hebben wanneer je hem draait of mixt. Pas bij een verschil van ettelijke milimeters (een stuk of 3, 4) zal het eens hoorbaar worden.

Het ziet er in het donker met je target light erop, of wanneer het heel erg licht is, super erg uit. Meestal veel meer dan dat het eigenlijk is...
lrfist    posted on 17-10-2006 16:25
terug gaan
platenzaken willen meestal hun naam een beetje hoog houden en sturen die zelf terug op als retourné en verliezen er dus ook geen cent aan Winking my eye
Nvie    posted on 17-10-2006 19:58
Reeds besproken...

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

274 Users online: 43 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 44.936
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.696.948