Gebruik je drugs (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Gebruik je drugs ?

-Nee, nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren
-Nee, nog niet maar het kan nog gebeuren
-Nee, ik gebruikte vroeger wel softdrugs
-Nee, ik gebruikte vroeger wel harddrugs
-Ik gebruik soms softdrugs
-Ik gebruik soms harddrugs
-Ik gebruik regelmatig softdrugs
-Ik gebruik regelmatig harddrugs

Voting is only possible for our Members
Margi    posted on 12-10-2006 19:59
Even kijken hoe de gemiddelde DJ staat tegenover drugs...
Want in ons wereldje wordt je er toch wel regelmatig mee geconfronteerd.
Zelf ben ik er volledig tegen, want ik heb al gezien wat drugs met je kunnen doen.
Sommigen gaan er echt van kapot...
Mod edit by W.i.M on 15-11-2006 22:33 (3%)

What do you think about Gebruik je drugs ??

Vote :   

MauriceForge    posted on 14-10-2006 16:10
Weet je wat het is? er gaan per jaar meer mensen dood aan roken, door en door toedoen van alcohol, vet en noem het allemaal maar op.
Dus als mensen af en toe een pil of wat anders nemen en zich daar goed bij en door voelen en anderen er nie mee tot last zijn vind ik het prima, en daarbij kan een beetje drugs ook nog zeer creatief verhogend werken......voorbeelden zat!
en ik sta liever op een party waar iedereen iets geestveruimends heeft genomen dan in een discotheek waar iedereen opgefokt van alcohol ruzie staat te zoeken.
Jer    posted on 14-10-2006 16:14
helemaal mee eens
gethigh    posted on 14-10-2006 16:35
je moet ook wel tellen dat er VEEL meer mensen roken en alcohol drinken
in percent uitgedrukt komt dit wss veel realistischer over
MauriceForge    posted on 14-10-2006 16:39
maar dat maakt toch niet uit? stel er roken 5000 mensen en er gaan er 100 aan dood, en er gebruiken 1000 mensen een pilletje en er gebeurt niks? wat is dan het probleem van die pil??
Zelfde geld voor alcohol, en dan bedoel ik niet degene die zichzelf de dood in zuipen maar degene die lam iemand anders de dood in werken.....
Je kan negatief tegenover een pilletje staan, maar er moet nog blijken wat slechter voor je is....en waarschijnlijk tegen die tijd dat ze daar uit zijn staan onze kids hier deze discussie te voeren...

Vibemaster-D    posted on 14-10-2006 17:34
ik ben Tegen drugs gebruik. ik gebruik het niet en ga ht nooit doen.
ik ben ook niet tegen roken maar ook niet voor. ik vind het nite fijn als er iemand voor m'n booth een dikke joint staat te roken (want dan rook ik mee) nee maar in de tent waar ik vaak draai word wel streng op drugs gecontroleerd als je gepakt word kom je er niet meer in voor een hele lange tijd.
Blast    posted on 14-10-2006 20:14
Poster: TheSupercrab

Dat vind ik nou net iets te ver gaan, jij vind dat stom.. dat het stom is, is geen feit. Een heeleboel mensen nemen af een toe een pilletje of wat coke als een party drug, ze maaken die keuze om lol te hebben, niet om dat ze het nodig hebben. Dat moet je eve uit elkaar haalen! Mensen drinken ook omdat ze dat gzzlger vinden.. dat kan, met harddrugs (Heb het nu niet over crack/heroin/Crystal meth) is het precies het zelfde.

Oke das waar. Ik vind het stom (een mening) tis idd geen feit. Ook ben ik van mening dat als harddrugs gaat gebruiken dat je het zelf moet weten. Alleen als men het voor sport gaat gebruiken (doping) daar ben ik wel heel erg op tegen, want sport moet eerlijk en leuk blijven.
Bovendien waarom harddrugs verboden en roken toestaan?? Roken is OOK dodelijk en volgens mij komen er per jaar meer mensen om het leven door roken daar door (hard)drugs.
Sammow    posted on 14-10-2006 21:38
Poster: Blast

Oke das waar. Ik vind het stom (een mening) tis idd geen feit. Ook ben ik van mening dat als harddrugs gaat gebruiken dat je het zelf moet weten. Alleen als men het voor sport gaat gebruiken (doping) daar ben ik wel heel erg op tegen, want sport moet eerlijk en leuk blijven.
Bovendien waarom harddrugs verboden en roken toestaan?? Roken is OOK dodelijk en volgens mij komen er per jaar meer mensen om het leven door roken daar door (hard)drugs.

simpel he, van roken geraak je niet in een roes Winking my eye dus je brengt anderen niet in gevaar
Blast    posted on 15-10-2006 08:47
Poster: Sammow

simpel he, van roken geraak je niet in een roes Winking my eye dus je brengt anderen niet in gevaar

Van "mee-roken" (dat je dus de de rook inademt die roker uitademt) daar heb ik last van want ik vind het ontzettend goor. Ten tweede kunnen je longen ook van mee-roken vervuilen.

Meeroken

4 op de 5 mensen vindt rookoverlast een serieus probleem. Gelukkig zien ook rokers dat steeds meer. Rokers vragen steeds vaker of iemand bezwaar heeft dat zij een sigaretje opsteken. Naast dat tabaksrook de ogen, neus of keel kan irriteren of hoofdpijn kan veroorzaken is nu wetenschappelijk bewijs dat passief roken ondermeer kan leiden tot longkanker en hart- en vaatziekten."

Bron kwfkankerbestrijding

Vooral die laatste zin: passief roken kan leiden tot longkanker en hart- en vaatziekten. Dus eigelijk breng je er mensen wel mee in gevaar.

Rubenn    posted on 07-11-2006 16:12
Nog nooit gedaan..
en zal t ook nooit doen.
Twizz    posted on 07-11-2006 16:44
sow he word flink gestemd, 108 nu al, na 1 dag:D

ownee de massa moet zelfs nog komeWinking my eye
User edit by Twizz on 07-11-2006 @ 16:44:45 (78%)
Lead    posted on 07-11-2006 17:40
De poll staat nu pas op de voorpagina (we hebben een fikse wachterij), sommige zullen dus al gestemd hebben... maar het is inderdaad een poll waar goed op gereageert word (iedereen heeft hier een mening over) Winking my eye

Trouwens, wisten jullie dat in de opium wet, wiet in dezelfde groep valt als alcohol (lijst I) de harddrugs staan in lijst 2.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 07-11-2006 17:46 (60%)
RenéKuppens    posted on 07-11-2006 17:42
er is wel een nadeel na een tijdje kun je weer stemmen en om te zien hoe het met de poll gaat zal dat wel moetenWOW
HouseArrest    posted on 07-11-2006 19:40
Ik rook een jointje op z'n tijd. (1x per 1 á 2 maanden)
En voor bijvoorbeeld Qlimax waar ik 25 November heen ga neem ik een pilletje, lekker 10 uur strak stampen daar!
Drink daar wel alleen maar cola/water/redbull. (logisch )
User edit by HouseArrest on 07-11-2006 @ 19:41:13 (5%)
tairip    posted on 07-11-2006 20:06
Er is nu 9x op gestemd.
User edit by tairip on 07-11-2006 @ 20:07:08 (27%)
_Ivan_    posted on 07-11-2006 20:57
Poster: Atomix
En voor bijvoorbeeld Qlimax waar ik 25 November heen ga neem ik een pilletje, lekker 10 uur strak stampen daar!

Je zou eens een documentairen moeten zien hoe zoiets je lichaam slooptWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
tairip    posted on 08-11-2006 20:00
Poster: _Ivan_

Je zou eens een documentairen moeten zien hoe zoiets je lichaam slooptWinking my eye

Uch.... ervaringsdeskundige!
right1    posted on 08-11-2006 20:44
'k gebruik geen drugs en ga er (waarschijnlijk) nooit gebruiken .
daarvoor moet je KARAKTER hebben :p:d

nu nog een pol : hoe vaak dubbelpost je in 1 topic :d
Thomz    posted on 08-11-2006 22:51
Poster: right1
'k gebruik geen drugs en ga er (waarschijnlijk) nooit gebruiken .
daarvoor moet je KARAKTER hebben :p:d

nu nog een pol : hoe vaak dubbelpost je in 1 topic :d

Dat je er karakter voor moet hebben is helemaal niet waar, bij het beginnen gebruiken of eens proberen van een drug hangt het af hoe je er tegenover staat. Vind je het niet erg dat je vrienden af en toe smoren dan is de kans "groter dat je het ook eens doet, heb je helemaal de pest aan mensen die smoren dan zullen ze je een revolver tegen je kop moeten houden vooraleer je zou smoren...

Ikzelf vind het niet erg als er mensen zijn die smoren, en ik doe het zelf ook wel eens (1 keer om de 3 a 4 maand).

Effe nog een vraagje, weet iemand waarom je als je begint met roken je zeer snel verslaafd geraakt, maar als je smoort heb je er veel meer "plezier" van maar toch raak je niet snel verslaafd? Persoonlijk heb ik na het smoren van wiet/hasj het gevoel van: oooooooh, voor herhaling vatbaar (zo high als een banaan)...     maar toch moet absoluut geen moeite doen om ervan te blijven, terwijl dat het niet zo is bij sigaretten.
Wie heeft hier een antwoord op?
Dominus    posted on 08-11-2006 22:58
Poster: gethigh

drugs is nergens of niks goed voor, het kost veel geld,....

IDD Bier is de laatste tijd wel lekker duur :d
tairip    posted on 09-11-2006 17:18
Poster: Dominus

IDD Bier is de laatste tijd wel lekker duur :d

Idd.... haha
@ Get high, als drugs nergens goed voor is waarom doen mensen het dan? Jij hebt cker nog nooit wat gebruikt?
Spana    posted on 09-11-2006 19:23
er is wel meer niet goed voor je. Het is aan een ieder om dat zelf te bepalen en al dan niet te gebruiken. Het is gewoon een vorm van ontspanning, niet meer, niet minder. Al dat moeilijke gedoe er altijd over.
Yorick    posted on 09-11-2006 20:11
Valt Bacardi ook onder drug's??
DNR    posted on 10-11-2006 19:26
Poster: Margi
Blij om zoveel reactie te zien op dit topic Happy, laughing

vind ik ook, je draait veel beter zonder alcohol Happy, laughing

idd. onder alcohol lijkt mij niet egt lekker draaien. een beetje te veel op en de overgang lijkt nergens meer op. 1 of 2 biertjes kunnen wel maar meer moet je het niet maken.
Synq    posted on 14-01-2007 14:01
Drugs moet kunnen, het is ni zo dat ge er aan kapot gaat van het is te doen, ge moet enkel en alleen weten van wie ge het koopt en wat ge koopt en dat is het grootste probleem.

Drugs is gewoon eens een nieuwe ervaring willen, alleen moet ge weten met wat ge bezig zijt en er geen gewoonte van maken en dan is alles redelijk oké ermee...

Ik heb het vroeger gedaan en ik heb mij daar goe mee geamuseerd, zeker en vast, nu blijf ik er gewoon af.

Drugs is ongezond oké, elke weekend u strontzat zuipen is ook ongezond, uitlaatgassen inademen is ook ongezond, er is zoveel ongezond...

Ft    posted on 14-01-2007 14:09
OK OK ik geef het toe! Ik ben pizzaverslaafd!!!

maar nu ff serieus... k blow wel eens af en toe, maar ben niet van plan om ook maar iets anders te gaan gebruiken:

Snuiven: alleen dingen UIT mijn neus, niet IN
Spuiten: naalden steken in een gezond lichaam?
Paddo's: ik lust niet eens champignons:P
Chinezen ofzowiets: ik ben Nederlander :P

Nog iets vergeten? Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.810 days.
 Post CommentThat would be 227 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

406 Users online: 284 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 43.730
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.250.730