Poster: TheSupercrab
Dat vind ik nou net iets te ver gaan, jij vind dat stom.. dat het stom is, is geen feit. Een heeleboel mensen nemen af een toe een pilletje of wat coke als een party drug, ze maaken die keuze om lol te hebben, niet om dat ze het nodig hebben. Dat moet je eve uit elkaar haalen! Mensen drinken ook omdat ze dat gzzlger vinden.. dat kan, met harddrugs (Heb het nu niet over crack/heroin/Crystal meth) is het precies het zelfde.
Poster: Blast
Oke das waar. Ik vind het stom (een mening) tis idd geen feit. Ook ben ik van mening dat als harddrugs gaat gebruiken dat je het zelf moet weten. Alleen als men het voor sport gaat gebruiken (doping) daar ben ik wel heel erg op tegen, want sport moet eerlijk en leuk blijven.
Bovendien waarom harddrugs verboden en roken toestaan?? Roken is OOK dodelijk en volgens mij komen er per jaar meer mensen om het leven door roken daar door (hard)drugs.
Poster: Sammow
simpel he, van roken geraak je niet in een roesdus je brengt anderen niet in gevaar
Meeroken
4 op de 5 mensen vindt rookoverlast een serieus probleem. Gelukkig zien ook rokers dat steeds meer. Rokers vragen steeds vaker of iemand bezwaar heeft dat zij een sigaretje opsteken. Naast dat tabaksrook de ogen, neus of keel kan irriteren of hoofdpijn kan veroorzaken is nu wetenschappelijk bewijs dat passief roken ondermeer kan leiden tot longkanker en hart- en vaatziekten."
Bron kwfkankerbestrijding
Vooral die laatste zin: passief roken kan leiden tot longkanker en hart- en vaatziekten. Dus eigelijk breng je er mensen wel mee in gevaar.
Poster: Atomix
En voor bijvoorbeeld Qlimax waar ik 25 November heen ga neem ik een pilletje, lekker 10 uur strak stampen daar!
Poster: _Ivan_
Je zou eens een documentairen moeten zien hoe zoiets je lichaam sloopt
Poster: right1
'k gebruik geen drugs en ga er (waarschijnlijk) nooit gebruiken .
daarvoor moet je KARAKTER hebben :p:d
nu nog een pol : hoe vaak dubbelpost je in 1 topic :d
Poster: gethigh
drugs is nergens of niks goed voor, het kost veel geld,....
Poster: Dominus
IDD Bier is de laatste tijd wel lekker duur :d
Poster: Margi
Blij om zoveel reactie te zien op dit topic
vind ik ook, je draait veel beter zonder alcohol