Gebruik je drugs (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Gebruik je drugs ?

-Nee, nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren
-Nee, nog niet maar het kan nog gebeuren
-Nee, ik gebruikte vroeger wel softdrugs
-Nee, ik gebruikte vroeger wel harddrugs
-Ik gebruik soms softdrugs
-Ik gebruik soms harddrugs
-Ik gebruik regelmatig softdrugs
-Ik gebruik regelmatig harddrugs

Voting is only possible for our Members
Margi    posted on 12-10-2006 19:59
Even kijken hoe de gemiddelde DJ staat tegenover drugs...
Want in ons wereldje wordt je er toch wel regelmatig mee geconfronteerd.
Zelf ben ik er volledig tegen, want ik heb al gezien wat drugs met je kunnen doen.
Sommigen gaan er echt van kapot...
Mod edit by W.i.M on 15-11-2006 22:33 (3%)

What do you think about Gebruik je drugs ??

Vote :   

soundcollector    posted on 12-10-2006 22:58
ik heb niks tegen mensen die eens een joint roken ofzo, da maakt mijn nie uit ma zoals gethigh zegt als ge aan de harddrugs zit zijt ge toch het foute pat in gegaan (sorry als ik hiermee mensen beledig, ik wil niemand zwart maken dit is mijn mening...) en ik vind dat je hier dan ook beter mee kan stoppe... Het is in principe net zoals roken... Wat is er positief aan? Het kost geld, je lichaam gaat er fysiek en mentaal kapot van je brengt jezelf in gevaar en ja.... mis geeft het een goed gevoel maar daarom alleen? nee dank je

TheSupercrab    posted on 12-10-2006 23:09
Ik heb vroeger wel hard drugs gebruikt.. geen heroin of crack of zo.. dus niet echt de super harde drugs, maar wel al die andere shit.. Ben dr toch mee gestop omdat het gewoon niet goed voor je is.. + Het effect dr van vind je naar een tijdje zo nep.. Dr is niets ergers dan met iemand praaten die aan de drugs zijn.. je wordt dr totaal gestord van. Heb dan zoiezo van houw nu aub je bek eve!!! Wou dus ook niet dat ik zo was.. nog een reden dat ik ben gestopt, + 1 van mijn vrienden vond het allemaal iets te leuk en heeft nu echt problemmen.. is allemaal zwaar kut, dus als je het nog nooit hebt gebruikt zou ik het zo ie zo niet doen.. het is het echt niet waard!

Een jointje daar op tegen kan altijd wel! Weed (behalve de super sterke shit) is wel relaxerend en kan gewoon voor een gzzlg avond zorgen net als met wat biertjes. Bier en wiet is mijn favo combo Happy, laughing.
jordy    posted on 12-10-2006 23:36
never nooit niet..

en dan heb je het als je het dan TOCH zou doen..

dan spacecake..

ik rook niets! ook geen peuken..
geen spuiten en ik slik niets..

ja.. bier Winking my eye
lrfist    posted on 13-10-2006 08:38
ik rook af en toe eens wat marie-johanna.
tjah dat is soms gezellig als je met een paar wat aan het chillen bent.
ik ben ook unif student en vroeger had ik wel eens tijdens de examens slapeloze nachten omdat ik dacht dat het ging falen. dan liep ik altijd terug naar mijn bureau om te leren... met als gevolg dat ik na 2 examens een zombie was.

als ik nu voel dat ik tijdens de examens echt TE gestresseerd ben, rook ik savonds een jointje en slaap ik als een roosje :P geen slapeloze nachten meer voor mij
Lead    posted on 13-10-2006 09:46
Ja, ik neem iedere dag mijn dagelijkse hoeveelheid DJResource :p
Let the BASS be louder
barthawk    posted on 13-10-2006 09:49
Poster: Lead
Ja, ik neem iedere dag mijn dagelijkse hoeveelheid DJResource :p

ADHD = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Djresource

3 maal daags
Bartjens    posted on 13-10-2006 10:48
Poster: barthawk

ADHD = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Djresource

3 maal daags

Hehe ja idd. heel belangrijk!!

Maar drugs never nooit voor mij. Ken behoorlijk wat mensen die wel eens een pilletje ofzo doen tijdens het uitgaan, maar die zijn aan het eind van de avond helemaal ril. En volgens mij heb ik dan nog meer plezier gehad die avond met alleen (een beetje) alcohol, dan zij met die pilletjes. Een joint ofzo heb ik verder geen problemen mee, meestal wel grappig om met zo'n stoned iemand te gaan lullen. Komt de grootste onzin uit.
Maar iemand wel eens met een pilletje of weet ik het wat aan het draaien geweest?
Hoe is dat dan? Ben ik wel benieuwd na...
www.djbrowbeat.com
lrfist    posted on 13-10-2006 11:03
ja pillen enzo is ook niet zo mijn ding.
we dachten ooit eens speed te nemen, maar die avond kon ik op het laatste moment niet mee. dus mijn vriend en vriendin hadden het wel gedaan... mijn vriend:"nix aan, ge staat daar met uw ogen zo groot dat het niet meer normaal is, ge voelt er nix van, ge blijft er nen hele nacht wakker van en den volgende dag zijt ge zo opgefokt dat ge nen hele dag ambras hebt. neenee, ik hou t vanaf nu bij weed"
Bartjens    posted on 13-10-2006 11:09
Poster: lrfist
ja pillen enzo is ook niet zo mijn ding.
we dachten ooit eens speed te nemen, maar die avond kon ik op het laatste moment niet mee. dus mijn vriend en vriendin hadden het wel gedaan... mijn vriend:"nix aan, ge staat daar met uw ogen zo groot dat het niet meer normaal is, ge voelt er nix van, ge blijft er nen hele nacht wakker van en den volgende dag zijt ge zo opgefokt dat ge nen hele dag ambras hebt. neenee, ik hou t vanaf nu bij weed"

??  Ambras?
www.djbrowbeat.com
User edit by Bartjens on 13-10-2006 @ 11:09:46 (3%)
skyline643    posted on 13-10-2006 11:17
Ik rook niet en zal ook nooit drugs gebruiken. Maar ik drink wel graag :D maar dan overdrijf ik ook niet (meestal toch niet, iedereen is toch wel al eens dronken thuisgekomen). Heb nog een vriend gehad die eraan zat: van gewone medicijnen tot weed, ook harddrugs, hij nam het allemaal. Die jongen stond een godganse dag te shaken. En telkens als hij tegenslag had werd het erger en erger. Na enkele mislukte relaties en een familieruzie ging hij verleden jaar op de vlucht richting Turkije. Maar hoe het met hem is weet ik niet. Ik hoor er bijna niets meer van. En hopelijk gaat hij er niet aan kapot, in de grond een goede kerel maar hij kan er alleen met zijn poten niet af blijven...
RenéKuppens    posted on 13-10-2006 15:42
 · Nee, nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren

ik vind dat ieder voor zich moet beslissen of hij gebruikt of niet maar mij zul je het neit zien doen
Thomz    posted on 13-10-2006 16:43
Poster: Bartjens

??  Ambras?

Belgisch woordje voor ruzie...
the-melody    posted on 13-10-2006 16:45
Nope en zal ook nooit(hoop ik toch er kan altijd vanalles gebeuren) gebeuren. Ook denk ik niet dat mensen die dit echt gebruiken en hier 'rondhangen' het niet zullen zeggen.
Margi    posted on 13-10-2006 17:53
Blij om zoveel reactie te zien op dit topic Happy, laughing

Poster: Cavellow

en als ik draai drink ik sowieso ook al geen alcoholWinking my eye

vind ik ook, je draait veel beter zonder alcohol Happy, laughing
Thomz    posted on 13-10-2006 17:54
Poster: Margi
Blij om zoveel reactie te zien op dit topic Happy, laughing

vind ik ook, je draait veel beter zonder alcohol Happy, laughing

Denk nu niet dat je minder goed draait na een paar pintjes hoor...
Blast    posted on 13-10-2006 21:00
Ik gebruik geen drugs  en zal het ook nooit gaan gebruiken. Maar goed dat zeggen zoveel mensen: ik ga het nooit gebruiken, maar toch zijn er dan een paar die het dan toch gaan gebruiken. Dus eigelijk kan je niet echt zeggen dat je het niet gaat gebruiken in de toekomst.

Als je hard drugs gebruikt ben je eigelijk ontzettend stom en ben je eigelijk heel erg zwak want je geeft toe dat je die shit nodig hebt.
Een jointje moet kunnen (ik doe t zelf niet) als het maar geen gewoonte word.
Margi    posted on 13-10-2006 21:45
Poster: Thomz

Denk nu niet dat je minder goed draait na een paar pintjes hoor...

Ik denk van wel hoor, als je gedronken hebt vertraagt je reactievermogen, de coördinatie van de spieren neemt af en je concentratie verminderd ook.
Oké, het kan je wel meer in de sfeer brengen, maar het "technische mixvermogen" verslechterd wel degelijk hoor.

Nuchter mix je dus nog altijd het best
Thomz    posted on 13-10-2006 22:45
Poster: Margi

Ik denk van wel hoor, als je gedronken hebt vertraagt je reactievermogen, de coördinatie van de spieren neemt af en je concentratie verminderd ook.
Oké, het kan je wel meer in de sfeer brengen, maar het "technische mixvermogen" verslechterd wel degelijk hoor.

Nuchter mix je dus nog altijd het best

Zal langs een kant wel waar zijn maar je consentratie zal denk ik niet verminderen door 2 pintjes. Als je er 5 binnen hebt zal je mss wel wat last hebben. Ik drink als ik moet draaien niet meer dan 2 pintjes en heb nog nooit last gehad hoor.
Lukaz    posted on 13-10-2006 22:53
Ik zal mijn mening ook even geven,,

Ik vindt ten eerste dat alle genotsmiddelen gelegalizeerd moeten worden.. (Edit: voor 18+, zij zijn oud en wijs genoeg om voor de consuquensies in te staan).
het gebeurd het nu ook al of het nou ilegaal is of niet,
als het legaal is heb je veel minder crimanilieit omdat het niet meer ilegaal hoeft, en er komt meer geld in de kas van de staat, omdat je net als sigaretten etc. er accijn op kan vragen, dus ik zie er alleen maar voordelen in. Want dat er veel meer problemen van komen is onzin want dat gebeurd nu ook al, ilegaal of niet, de mensen die echt behoefte aan een lijntje of pilletje hebben doen het toch wel!
Ik zelf heb nog nooit Harddrugs gebruikt!
User edit by Lukaz on 08-11-2006 @ 19:32:10 (10%)
Thomz    posted on 13-10-2006 23:11
Wel ik deel de mening van Luka wel voor het grootste deel, dat ALLE drugs moet gelegalizeerd worden zou inderdaad het beste. Maar daar hebben we al een topic over.
TheSupercrab    posted on 13-10-2006 23:40
Poster: Blast
Als je hard drugs gebruikt ben je eigelijk ontzettend stom en ben je eigelijk heel erg zwak want je geeft toe dat je die shit nodig hebt.

Dat vind ik nou net iets te ver gaan, jij vind dat stom.. dat het stom is, is geen feit. Een heeleboel mensen nemen af een toe een pilletje of wat coke als een party drug, ze maaken die keuze om lol te hebben, niet om dat ze het nodig hebben. Dat moet je eve uit elkaar haalen! Mensen drinken ook omdat ze dat gzzlger vinden.. dat kan, met harddrugs (Heb het nu niet over crack/heroin/Crystal meth) is het precies het zelfde.
Thomz    posted on 13-10-2006 23:49
Is idd te zien hoe je het bekijkt, als je het echt nodig hebt omdat een verslaving hebt is het dom. Als partydrug is het te doen, al vind ik bollen al het maximum, al doe je het beter niet. Vind het dan beter dat je wat hasj of weed rookt...

RoyBeware    posted on 14-10-2006 13:46
Nog nooit gebruikty ben ben het ook niet van plan :D

staf    posted on 14-10-2006 14:34
ook nog nooit gebruikt en begin er ook niet aan
men nonkel is er aan gestorven 
Jer    posted on 14-10-2006 16:08
Ik heb wel eens pillen geslikt
Maar nu alleen nog maar dj resource
Maar ik vind het wel raar dat iedereen maar zo makkelijk denkt over een joint, is ook slecht voor je. Ken genoeg mensen die daar toch ook aardig aan kapot zijn gegaan. maar iedereen zijn eigen mening
User edit by Jer on 14-10-2006 @ 16:12:50 (100%)

430 Users online: 366 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 45.934
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.313.907