Gebruik je drugs (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Gebruik je drugs ?

-Nee, nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren
-Nee, nog niet maar het kan nog gebeuren
-Nee, ik gebruikte vroeger wel softdrugs
-Nee, ik gebruikte vroeger wel harddrugs
-Ik gebruik soms softdrugs
-Ik gebruik soms harddrugs
-Ik gebruik regelmatig softdrugs
-Ik gebruik regelmatig harddrugs

Voting is only possible for our Members
Margi    posted on 12-10-2006 19:59
Even kijken hoe de gemiddelde DJ staat tegenover drugs...
Want in ons wereldje wordt je er toch wel regelmatig mee geconfronteerd.
Zelf ben ik er volledig tegen, want ik heb al gezien wat drugs met je kunnen doen.
Sommigen gaan er echt van kapot...
Mod edit by W.i.M on 15-11-2006 22:33 (3%)

What do you think about Gebruik je drugs ??

Vote :   

Camino    posted on 12-10-2006 20:06
Is hier al niet eens een thread over geweest? Ik kan hem niet meer vinden, maar ik dacht dat die op slot was...
robbert    posted on 12-10-2006 20:09
Laat ik ten eerste even duidelijk maken dat ik 100% anti harddrugs ben. Vooral Heroïne maakt mensen echt kapot.

Van een jointje vind ik dat het heel af en toe wel moet kunnen, zolang het maar geen gewoonte wordt. Het is belangrijk dat een jointje roken echt speciaal blijft.

greup    posted on 12-10-2006 20:11
Poster: DeafDJ
Is hier al niet eens een thread over geweest? Ik kan hem niet meer vinden, maar ik dacht dat die op slot was...

was over "wiet legalisatie". Ik neem aan dat je die bedoeld.

klik

Was trouwens wel een redelijk goed topic geworden meen ik mij te herrineren
Mod edit by greup on 12-10-2006 20:11 (33%)
Camino    posted on 12-10-2006 20:19
Hmm... misschien ben ik met new-line aan't verwarren.... Af en toe rook ik wel een blowtje, maar zoals robbert zegt mag het geen gewoonte worden. Dat was met mij gebeurd een aardig tijdje geleden; nooit meer
barthawk    posted on 12-10-2006 20:19
Poster: robbert

Van een jointje vind ik dat het heel af en toe wel moet kunnen, zolang het maar geen gewoonte wordt. Het is belangrijk dat een jointje roken echt speciaal blijft.

idd mee eens, maar vooral een spacecake is echt zoo grappig!!
djjw    posted on 12-10-2006 20:20
nooit gedaan en zal ook nooit gebeuren.
(tenzij het buiten mn macht ligt)

Ik heb nog nooit ook maar iets van drugs geprobeerd,
en was ook niet van plan dat tegaan doen,
ik heb zelfs nog nooit gerookt, als bijna enige in mn vrienden kring!
U-Vinyl    posted on 12-10-2006 20:23
Ik heb vroeger weleens een joint gerookt, nu rook ik niet meer en blow ik niet meer. Nederland is zeer liberaal dus vindt ik dat softdrugs gebruikt mag worden. Dit wilt niet zeggen misbruiken. Door mijn ervaringen als ambulance-chauffeur(toen) heb ik veel mensen naar de kl..te zien gaan door verschillende soorten hard-drugs, alcohol en de simpele huis, tuin en keuken medicijnen.

Ik ben inmiddels anti-drugs.
User edit by U-Vinyl on 12-10-2006 @ 20:23:37 (4%)
ScottB    posted on 12-10-2006 20:27
Ik ben toch wel benieuwd wie dan diegene is de regelmatig harddrugs gebruikt :P of zou iemand fout geklikt hebben Winking my eye
gethigh    posted on 12-10-2006 20:36
diegenen die op ik gebruik soms/regelmatig harddrugs hebben gestemd moger er toch wat aan doen

hulp zoeken als ze niet van hun eigen der mee kunnen stoppen, maakt namelijk het leven van jou en je naasten kapot
Camino    posted on 12-10-2006 20:37
Gemakkelijk he, andere mensen beoordelen zonder dat je hen eens kent!
U-Vinyl    posted on 12-10-2006 20:41

@ DeafDJ Is er een goed excuus om harddrugs te gebruiken dan? Lijkt mij niet, het is in deze heel makkelijk om onbekende te beoordelen maar wellicht terecht. Klinkt heel cliché maar drugs maakt meer kapot dan je lief is!
Camino    posted on 12-10-2006 20:44
Nee er is geen excuus voor harddrugs te gebruiken (ik zou het zelf ook nooit doen), maar ik vind toch wel dat gethigh wel erg hard om de hoek kwam
Thomz    posted on 12-10-2006 20:50
Rook ook wel eens wiet of hasj, maar dit is dan gemiddeld 1 keer op 2/3 maand. Maar heb bv geen behoefte om iedere week een joint te roken. Moet idd iedere keer iets speciaal zijn Winking my eye
User edit by Thomz on 12-10-2006 @ 21:06:48 (3%)
Illusion    posted on 12-10-2006 20:52
Absoluut geen drugs. (we hebben trouwens een hele grote discussie gehad over hard en soft drugs. Dat als het gelegaliseerd zou worden dat iedereen het dan minder ging doen ofzo. Maar dat topic kan ik niet weer vinden).

Maar Drugs is van mij niet nodig behalvee.. uuuhhh... is bier drugs??:p
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
sjefkuh    posted on 12-10-2006 20:53
ik gebruik zelf geen drugs en ben ook zéker niet van plan om er aan te beginnen,, ik rook zelf niet eens maar ik ben ook pas 14.
User edit by sjefkuh on 12-10-2006 @ 20:54:38 (21%)
Thomz    posted on 12-10-2006 20:54
Poster: Djillusion

Maar Drugs is van mij niet nodig behalvee.. uuuhhh... is bier drugs??:p

In principe wel ja. Koffie en Cola zijn nl ook drugs...
Illusion    posted on 12-10-2006 20:54
AAAAH IK BEN COLAVERSLAAFD (echt waar)

Dat betekend ook dat ik dus.. Drugsverslaafd ben. Okeej jongee een pro member als drugs verslaafde.. hoi hoi:d:d:d
Thomz    posted on 12-10-2006 20:56
Poster: sjefkuh
ik gebruik zelf geen drugs en ben ook zéker niet van plan om er aan te beginnen,, ik rook zelf niet eens maar ik ben ook pas 14.

Nou, dan ben ik niet echt een voorbeeld denk in :s :p
Yorick    posted on 12-10-2006 20:56
tijdens draaien drink ik alleen baco is dat ook drugs?
Thomz    posted on 12-10-2006 20:59
Poster: dj_jr
tijdens draaien drink ik alleen baco is dat ook drugs?

Ja, maar er is toch nog wel een verschil tussen een bacardi en een heroïne-spuitje he Winking my eye
gethigh    posted on 12-10-2006 21:00

drugs is nergens of niks goed voor, het kost veel geld, je wordt er niet echt een gezelliger persoon op

trouwens, hoeveel mensen zijn er al niet gestorven aan drugs, hoeveel mensen brengen de drugsdealers niet om het leven

ik zeg je, alles wat met drugs te maken heeft is vies
Illusion    posted on 12-10-2006 21:06
Poster: gethigh

trouwens, hoeveel mensen zijn er al niet gestorven aan drugs, hoeveel mensen brengen de drugsdealers niet om het leven

Om deze redenen denk ik dus zo over het geloof. Ik wil niemand beledigen ofzo, maar hoeveel mensen zijn al niet gestorven door het geloof??:s Alle oorlogen komen bijna door geloof...

maareh:p ontopic.

Net als gethigh zegt, drugs is vies en is nergens goed voor. Je wordt er gewoon niet beter op. Waarom kan je geen gelukkig mens zijn zonder drugs... ik ben het ook (op m'n colaverslavind na:p)
PatrickBeuken    posted on 12-10-2006 21:25
Ik heb nog nooit gerookt of drugs gebruikt.... Maarja.... als je naast een roker staat dan rook je passief he. Maar ik heb zelf nog nooit een sigaret of joint ofzo in me mond gehad... Slikken, spuiten en snuiven al helemaal niet :P
gethigh    posted on 12-10-2006 21:27
ik steek liever men geld in dj'n en uitgaan, heb je veel meer plezier aan
Desist    posted on 12-10-2006 22:46
Ik heb ook nog nooit iets ingenomen of wat dan ook kwa drugs.
wel heel veel dingen meegemaakt ik draai veel op hardcore feesten en dan zie je idd gewoon heel erg veel voorbij komen op een avond.
en als ik draai drink ik sowieso ook al geen alcoholWinking my eye

413 Users online: 314 Guests (99 Unknown)
Pages generated today : 44.118
Most visitors online this month : 542
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.251.118