Ik weet niet of hier al een topic over bestaat maar denk probeer het even. Vinden jullie Dj Resource ook al zo verslavend? en zo ja waarom dan...? en zo nee waarom niet dan...?
Ik vind het zelf wel verslavend omdat het altijd gezellig hier is en veel leert.
What do you think about Vinden jullie Dj Resource ook al zo verslaven ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: Thomz Heb soms zo men periodes dat ik helemaal geen zin heb om te posten en dan kan het zijn dat ik 4-5dagen niks post. Maar kijken doe ik elke dag :d
Och jah, het is nog steeds verslavend:p altijd boeiend, en interressant om eens rond te neuzen. Of nou jah eens.. uuuhh elke dag bijna:d en ik post hier elke dag ook wel wat:p duss.. ik blijf het lekker doen, want ik ben lekker tevreden zo.
No new postings for 6.868 days. Post CommentThat would be 228.9 months or a whopping 18.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.