Ik zit eigenlijk met een vraagje en mischien kan iemand me hier helpen.
ik zoek een bedrijf waar ik jingles kan laten maken, net zoals bijvoorbeeld op slam of radio 538. En dan een naam van de website, dj etc etc. Weet iemand hier een GOED adres? ik kan het zelf ook wel maken maar ik heb hier gewoon simpelweg de tijd niet voor.
Ik zoek gewoon een professioneel jinglepakket.
Many thanks.
What do you think about Wie weet waar ik jingles kan laten maken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Op marktplaats.nl is er zo'n knakker die echt 100 van die advertenties op marktplaats zet over dat hij zon soort bedrijf heeft/is. Dit is zijn site: www.stemdemo.nl
Ik ken die JoostXXL, is een goede gast. Ik ken zijn jingles niet, maar zal vast goed kome. Je kan natuurlijk altijd vragen of hij een previewtje ergens heeft van dingen die hij in het verleden heeft gemaakt.
Ik heb al op zijn site gekeken. 10 jingles voor 45 euro is niet duur. en ze klinken wel leuk
This is an old Topic
No new postings for 6.791 days. Post CommentThat would be 226.4 months or a whopping 18.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.