Hoofdpijn
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

U-Vinyl    posted on 09-10-2006 19:02
Hoe gaan de meeste DJ's op deze site om met hoofdpijn en toch willen/moeten draaien? Gewoon draaien of de boel de boel laten, morgen weer een dag?

Ik kan me nl. best voorstellen dat bij hoofdpijn je kwaliteit, door mogelijk concentratieproblemen sterk achteruit gaat.

Heb zelf gelukkig niet vaak hoofdpijn.
User edit by U-Vinyl on 09-10-2006 @ 19:12:17 (1%)

What do you think about Hoofdpijn ??

Vote :   

Laidback    posted on 09-10-2006 19:08
dit komt nou eenmaal voor. Happy, laughing
maar als je het contract hebt getekend.. en een afspraak hebt lopen..
dan ist moeilijk om op laatste moment te zeggen.. sorry ik heb hoofdpijn.. ik kan niet komen..

gewoon aan de paracetamol / Ibuproven  en toch draaien! Happy, laughing
dancedimension    posted on 09-10-2006 19:08
ik had dat laatst ook een keer. Midden een in feest door warmte/slecht gegeten etc. ging ik mijzelf minder lekkr voelen. Maar nam gewoon een aspirintje wat dus eigelijk niet kan als je alcohol op heb, maar ik drink al zowiezo niet tijdens het draaien dus het was na 3 kwartier weer weggetrokken. Maar inderdaad bij mij gaat t dan wel wat minder lekker, zeker voor mij gevoel. Het publiek merkte er weinig van Winking my eye
barthawk    posted on 09-10-2006 19:13
dit had ik ook een keer, stond ik te draaien naast een dikke subwoofer, staat dan zo lekker te bonzen tegen me hoofd....had ook te weinig gedronken. gewoon ff asprientje en d'r tegenaan!
Lead    posted on 09-10-2006 19:29
Eerst slikken en dan draaien :D

Heb er zelf nog nooit last van gehad. Maar als het zou gebeuren gewoon paracetamol of ibuprofen gebruiken en je ding doen. Daarna snel naar bed en de volgende dag uitslapen.... Dan ben je er weer bovenop.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 09-10-2006 19:30 (100%)
_Ivan_    posted on 09-10-2006 19:34
Ik heb er eerlijk gezegt ook nog nooit last van gehad...
Feel&.Celebrate.Life!
Thomz    posted on 09-10-2006 20:03
Als ik last heb van hoofdpijn komt dat altijd door mezelf, teveel roken en drinken zijn een nl een slechte combinatie. Want heb normaal gezien niet veel last van hoofdpijn :p
dj-t    posted on 09-10-2006 21:46
afspraak is afspraak, jij hebt die opdracht aangenomen dus je moet draaien.

thuis mag je het zelf wetenWinking my eye hoe erg is het?
Basrose    posted on 09-10-2006 21:50
als je van te voren hoofdpijn hebt idd ff wat asperine slikken en niet te lang van te voren aanwezig zijn... gewoon gaan je set draaien en dan niet te lang blijven.
Desist    posted on 09-10-2006 22:05
nog nooit gehad gelukkig als ik het had had ik inderdaad veel ibuprofen gegeten en was op hoop van zege gaan draaien;P
Illusion    posted on 09-10-2006 22:14
ik heb nog nooit last van hoofdpijn gehad tijdens het draaien. Lijkt me ook niet echt lekker.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
soundcollector    posted on 09-10-2006 22:23
ik moet eerlijk gezegt ook nooit last van hoofdpijn gat tijdens het draaien, ik heb wel al eens gat dat ik thuis oefende en dat ik drie liedjes gedraait had dat ik dacht:
'gvd ik voel me zo miserabel dat ik de boel gewoon door heb raam kan smijten' ...
kweet niet als er mensen zijn die soms eens een dag hebben dat ze zegge nu heb ik echt geen goesting (gelukkig is dat maar 1 prc van men dagen)
en als ik echt hoofpijn heb thuis dan stop ik en ga ik slapen en anders neem ik een asperientje of drie denk k (ja normaal pak je er maar 1 maar op een fuif moet het weg zijn en weg blijven...Winking my eye)
Tim1978    posted on 09-10-2006 23:16
Ik ben een aantal jaren resident geweest bij een discotheek en dat houdt dan weer in dat je 50 zaterdagen per jaar 'moet' (ik zeg liever: 'mag'). Da gebeurt het dus weleens dat je met hoofdpijn staat te draaien.

Sommige mensen kunnen dan niet tegen geluid, ik had het meer met licht. Ik kon er niet echt tegen als er dan 4 moving heads in mijn gezicht schenen. Gewoon de LJ even vragen of ie dat niet wil doen. Verder een paracetamolletje of 2 erin en gaan met die banaan. Overigens merkte ik niet veel verschil tussen draaien met en draaien zonder hoofdpijn.

Wat wel een grote invloed heeft is koorts. Dat draait voor geen meter... Lijkt ook alsof je het geluid verder weg hoort als je koorts hebt. Net of je met je hoofd in een prop met watten zit. Maarja... wat doe je er tegen? Ibuprofennetje erin en toch doorgaan.
dancedimension    posted on 10-10-2006 08:16
Bij mij was het laatst ook het licht, er zat de hele tijd een enorme strobe constant en uren lang t flikkere, nouja constant..., regelmatig en snel Winking my eye En vooral toen de koppijn begon te vorderen gaat dat echt een je knagen als die steeds weer gaat flikkeren, dus heb gevraagd of t toen ook minder mog, aspirintje op , strobe minder hard/vaak en het was zo weer over Happy, laughing
U-Vinyl    posted on 12-10-2006 20:03
Er wordt al een tijdje gespeculeerd dat een stobe epilepsie kan opwekken, dit is best extreem maar wellicht is hoofdpijn in zo'n geval een voorloper.

Toch zijn er veel mensen die bij hoofdpijn Ibuproven gebruiken, ik kan het me nauwlijks voorstellen omdat ik er ontzettend loom van wordt. Ik draai denk ik liever met hoofdpijn dan met Ibuproven.
dancedimension    posted on 12-10-2006 22:03
jaa heb ik ook van gehoord. Maar ik zit regelmatig erin. En dan bedoel ik niet 1 x in de maand maar 6 x constant en dat een jaar lang en nog nooit wat gehad. Voelde me gewoon zowiezo al minder, stress van t voren, slecht eten etc etc. Maar het is en blijft klote omdat het mixen dan gewoon zoveel minder gaat.
lrfist    posted on 13-10-2006 08:57
ik heb alleen nog maar meegemaakt dat ik midden in een set compleet geluidsdoof werd... monitors waren niet apart afregelbaar en stonden dus de blazen achter mijn rug.
hoofdpijn heb ik nog niet gehad
JerryOwens    posted on 13-10-2006 09:47
ik denk dat we ons niet te druk moeten maken over dat soort dingen. Ik eet de dag voor het draaien veel fruit en drink veel water, ook tijdens het draaien drink ik veel water.....

mzzl jerry
Winston    posted on 14-10-2006 01:38
Wat leuk is als je koorts hebt met hoofdpijn en dan zet je keihard een hardstyle compilatie cd op. Kun je het lekker voelen beuken.

Ik zelf ben tot nog toe voornamelijk bedroom DJ. Als ik ziek ben draai ik gewoon niet.

Nu mag ik wel 's draaien in een bar, maar ik ben nog niet zo groot dat ik niet mag afzeggen. En ik zou dus afzeggen, want mijn gezondheid gaat voor. En de rook waar je op een moment doorheen kunt snijden, is eigenlijk heel slecht voor een snel herstel.
Tic Toc

This is an old Topic

No new postings for 6.787 days.
 Post CommentThat would be 226.2 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

166 Users online: 21 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 4.296
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.812.755