Nummer met de beat van LAMBADA... Wie
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Obviuz    posted on 08-10-2006 23:09
Heeft iemand alsjeblieft enig idee hoe het liedje heet met de beat van lambada... het zou fijn zijn als je em ff post... THANK you!      mvg.. Jm/DJ OBviuz

What do you think about Nummer met de beat van LAMBADA... Wie ??

Vote :   

Camino    posted on 08-10-2006 23:10
Weet niet welke het is... is die poll trouwens een foutje?
Obviuz    posted on 08-10-2006 23:14
ja foutje... maar ach...  :D ken gebeuren...

Dat nummer heb ik 1 keer gehoort in een platenzaak in amsterdam maarja... niet vragen he... dat krijg je der van . volgende keer vraag ik et wel.. :D:D en toen 1 weekje later(gister) hoorde ik em in de winkel waar ik werk.. (perry sport in hoofddorp) alleen daar hebben ze een computer die op afstand ( grrrr.....) de muziek regelt... ja dan hoef je t ook niet te vragen Winking my eye

thanks anyway
Obviuz    posted on 09-10-2006 14:00
weet echt niemand het  ben een beetje tleurgesteld Unhappy:D grapje.. maar komop als je t weet post em .w.ant hij is goed..ik mail wel ff naar die winkel waar ik em hhoorde ja.. thnx
SteveMilla    posted on 09-10-2006 15:07
De originele track is van Kaoma.

Jerry Ropero heeft hier een remix van gemaakt, genaamd Lambada 2006

Obviuz    posted on 09-10-2006 15:24
KIJK DAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DEZE MAN IS GEWELDIG>> met ee nachte g waarschijnlijk

TOP heey ..egt super bedankt.. origineel draaide ik als klein jongetje al.. maar deze ..damn hijs vet!!!!!!!!!!!!!
Obviuz    posted on 09-10-2006 15:24
Van mij mag tie dicht..maar hijs zow lekker dat ik vind dat nderen em ook moeten horen en hopelijk vinde ze m ook goed..maar er zijn al genoeg andere forums voor goeie nummers.. dus..
closen./.. :D hihi

This is an old Topic

No new postings for 6.927 days.
 Post CommentThat would be 230.9 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

252 Users online: 51 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 40.034
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.692.046