Poster: ice_frenzy
BURN
ik denk niet dat iemand hier tiesto probeerd af te breken
alstans ik niet
wa bespraken gwn even wat er toen was en gebeurde
en de veiligheids normen die toen genomen waren ..
Die jongen is gewoon zow goed, zijn life is music. Denk je nou egt dat hij 'n foutje maakt.
Poster: Jorrit
Wat, wou je zeggen dat Tiesto een robot is? Elk mens maakt fouten!
en zelfs al was hij een robot zou hij nog fouten kunnen maken want een robot wordt gemaakt door de mens en een mens maakt fouten dus geen fouten is onmogelijk...
Poster: ScottBwaarschijnlijk een stanton pro 2000 ( like me ) die gebruikt hij het vaakst terwijl hij volgens my tog gesponserd worde door pioneer . maja in ieder geval als de stroom uit val heeft hij helemaal nix meer en zkr vet als je voor zoveel mensen mag draaien das denk ook voor hem wel zenuwsloopend
Welke HF heeft hij eigenlijk?
Poster: Hansjeuhuh klop maar ni door stanton als k goed heb maja boeie :P
volgens mij word tiesto door verschillende fabrikanten gesponsord
Poster: BURN
Idd, Lead, helemaal mee eens.
Altijd dat gzoek naar dit en dat en dat het nep is, bla bla bla. Die jongen is gewoon zow goed, zijn life is music. Denk je nou egt dat hij 'n foutje maakt. Dit is niet te vergelijken met bedroom dj, of local disco. Zijn hele leven, is music, hij is er groot mee geworden.
Ik denk dan ook dat er wel extra appartuur klaar staat voor als dat fout gaat maar een cd'tjuh, ik vind het ver gaan.
Poster: Progrezz
wtf man, juist alsof tiesto nooit fouten maakt, hij maakt zelfs heel regelmatig fouten, ik had gehoord dat hij op sensation een flater van wereldformaat had gemaakt
er zijn genoeg technisch betere dj's als tiesto, hij is gewoon de BEKENDSTE