Tiesto live at opening of Olympic Games (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 25-08-2004 21:47
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
User edit by Lead on 26-08-2004 @ 01:07:14 (100%)

What do you think about Tiesto live at opening of Olympic Games ??

Vote :   

Lead    posted on 21-03-2006 09:26
Er zit een gat onder de draaitafels in de desk en alle kabels lopen onderlangs. De TT's zitten zelfs met hun hele poten onder het oppervlak van de desk.

En klopt wel met de draden, want de SL voert de draden uit recht aan de onderkant.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 21-03-2006 09:26 (1%)
the-melody    posted on 21-03-2006 17:43
en het is mooi ingebouwdWinking my eye
kroket    posted on 21-03-2006 21:54
aha wist niet dat ze aan de onderkant zaten
ice_frenzy    posted on 28-11-2006 19:01
wisten jullie ook dat zijn muziek opvoorhand al opgenomen was
en dan samen liep met zijn set ?
dat is toch wat ik heb gelezen
ook uit veiligheids redenen
dus als zijn apparatuur het begaf zou het overschakelen op het cdtje ..
ze zijn daar echt op alles voorberied
zoals de dubbele mixer ...
DJdarkness    posted on 28-11-2006 23:32
Denk ook niet dat dat raar is op zo'n evenement. waar zo'n beetje de hele wereld naar kijkt.
Lead    posted on 29-11-2006 11:00
Dus de opname was BACKUP voor als het mis ging... maar da's niet gebeurt dus stond hij live te draaien Winking my eye
Let the BASS be louder
BURN    posted on 29-11-2006 15:17
Idd, Lead, helemaal mee eens.

Altijd dat gzoek naar dit en dat en dat het nep is, bla bla bla. Die jongen is gewoon zow goed, zijn life is music. Denk je nou egt dat hij 'n foutje maakt. Dit is niet te vergelijken met bedroom dj, of local disco. Zijn hele leven, is music, hij is er groot mee geworden.

Ik denk dan ook dat er wel extra appartuur klaar staat voor als dat fout gaat maar een cd'tjuh, ik vind het ver gaan.
ice_frenzy    posted on 29-11-2006 15:27
BURN

ik denk niet dat iemand hier tiesto probeerd af te breken
alstans ik niet
wa bespraken gwn even wat er toen was en gebeurde
en de veiligheids normen die toen genomen waren ..
RenéKuppens    posted on 29-11-2006 15:40
Poster: ice_frenzy
BURN

ik denk niet dat iemand hier tiesto probeerd af te breken
alstans ik niet
wa bespraken gwn even wat er toen was en gebeurde
en de veiligheids normen die toen genomen waren ..

Kijkt Tiesto blijft het wel doen maar mocht het fout gaan met de apperatuur...
en stel het gaat fout met tiesto... hij is een van de grootste djs van de wereld.. nou hij is en blijft een mens dus kan fout gaan... de spanning kan hem ook te veel worden...
Jorrit    posted on 29-11-2006 16:10
Die jongen is gewoon zow goed, zijn life is music. Denk je nou egt dat hij 'n foutje maakt.

Wat, wou je zeggen dat Tiesto een robot is? Elk mens maakt fouten!
RenéKuppens    posted on 29-11-2006 16:29
Poster: Jorrit

Wat, wou je zeggen dat Tiesto een robot is? Elk mens maakt fouten!

en zelfs al was hij een robot zou hij nog fouten kunnen maken want een robot wordt gemaakt door de mens en een mens maakt fouten dus geen fouten is onmogelijk...
Jorrit    posted on 29-11-2006 16:30
en zelfs al was hij een robot zou hij nog fouten kunnen maken want een robot wordt gemaakt door de mens en een mens maakt fouten dus geen fouten is onmogelijk...

Zucht, je snapt best wat ik bedoel.
sjefkuh    posted on 29-11-2006 17:00
haha:D, iedereen kan fouten maaken idd maar dat is gelukkig niet gebeurt.  
bass-traxx    posted on 09-12-2006 11:24
EEN DJ-BOOTH om van te dromen
ScottB    posted on 09-12-2006 11:32
Welke HF heeft hij eigenlijk?
djsnake    posted on 20-12-2006 11:14
very, very nice...picture
Jer-E    posted on 20-12-2006 11:20
Poster: ScottB
Welke HF heeft hij eigenlijk?
  waarschijnlijk een stanton pro 2000 ( like me ) die gebruikt hij het vaakst terwijl hij volgens my tog gesponserd worde door pioneer . maja in ieder geval als de stroom uit val heeft hij helemaal nix meer en zkr vet als je voor zoveel mensen mag draaien das denk ook voor hem wel zenuwsloopend
Hansje    posted on 20-12-2006 11:51
volgens mij word tiesto door verschillende fabrikanten gesponsord
Jer-E    posted on 20-12-2006 15:00
Poster: Hansje
volgens mij word tiesto door verschillende fabrikanten gesponsord
  uhuh klop maar ni door stanton als k goed heb maja boeie :P
Progrezz    posted on 21-12-2006 12:43
Poster: BURN
Idd, Lead, helemaal mee eens.

Altijd dat gzoek naar dit en dat en dat het nep is, bla bla bla. Die jongen is gewoon zow goed, zijn life is music. Denk je nou egt dat hij 'n foutje maakt. Dit is niet te vergelijken met bedroom dj, of local disco. Zijn hele leven, is music, hij is er groot mee geworden.

Ik denk dan ook dat er wel extra appartuur klaar staat voor als dat fout gaat maar een cd'tjuh, ik vind het ver gaan.

wtf man, juist alsof tiesto nooit fouten maakt, hij maakt zelfs heel regelmatig fouten, ik had gehoord dat hij op sensation een flater van wereldformaat had gemaakt

er zijn genoeg technisch betere dj's als tiesto, hij is gewoon de BEKENDSTE
Hansje    posted on 21-12-2006 12:55
Poster: Progrezz

wtf man, juist alsof tiesto nooit fouten maakt, hij maakt zelfs heel regelmatig fouten, ik had gehoord dat hij op sensation een flater van wereldformaat had gemaakt

er zijn genoeg technisch betere dj's als tiesto, hij is gewoon de BEKENDSTE

Precies zoals je het zegt: "GEHOORD", maar je was er niet bij.
Ik was er wel bij en ik vond dat hij een technisch goede set neerzette, zijn laatste plaat eindigde hij met een soort van backspin met een echo erachter. Iets wat hij vaak doet en waarschijnlijk hebben een aantal mensen dit waargenomen als "een flater van wereldformaat"

Ik zal niet zeggen dat hij nooit fouten maakt, maar technisch is hij in mijn opzicht toch best goed.
Jorrit    posted on 21-12-2006 13:13
Ik denk ook niet dat Tiesto beste DJ is geworden (geweest) door z'n techniek, ik kan toch nog wel wat DJ's op noemen waar ik een hogere pet van op heb kwa techniek.
Klonic    posted on 21-12-2006 13:45
Hij draait gewoon commercieel. Doe mij maar Valentino Kanzyani of Speedy J, hun kunnen draaien en oude meesters als Sven Väth, Carl Cox.

Daarnaast vind ik hun muziekkeus ook beter.
User edit by Klonic on 21-12-2006 @ 13:45:46 (6%)
Progrezz    posted on 21-12-2006 14:04
ik vind dj's als speedy j en chris liebing ook veel creatiever, soms klinken hun sets beetje druk, maar soms zit het geniaal in elkaar en creëren ze er een speciale sfeer mee, hun gebruik van effecten daarentegen stoort me wel, doen ze ook niet altijd zoveel

ook dj's als sven vath, pete thong en danny howells zijn technisch echt heel goed en hun muziekkeuze vind ik ook veel beter, past allemaal beter bijeen ipv het ene commerciele nummer achter het andere te spelen, wat niet wil zeggen dat zei niet eens een slechtere set kunnen neerzetten met wa meer foutjes
iedereen kan eens een slechte dag hebben he

en daarbij, sven vath doet dit:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1279577213
User edit by Progrezz on 21-12-2006 @ 14:04:54 (1%)
diggersfan    posted on 08-01-2007 15:35
Tong en Howells heb ik beiden nog in oktober gezien op het ADE in de Panama.
Tong leverde een ongelooflijke bagger-set af. Technisch wel goed, maar zijn platenkeuze was om te huilen, en ik was zeker niet de enige.
Howells stelt nooit teleur.

Gaaf filmpje van Vath. Welk nummer draait ie eigenlijk?

100 Users online: 6 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 13.677
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.822.136