What do you think about Tiesto live at opening of Olympic Games ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Meer mixers staat er als veiligheidsbackup.... Je wilt natuurlijk niet dat je het risico loopt dat de muziek stil valt als er 4,5 miljard mensen kijken...
De kans d?t gear faalt bestaat altijd, gear is nu eenmaald oor mensen gemaakt, en waar mensen werken worden fouten gemaakt... Dus de kans d?t gear faalt bestaat altijd. Hoe groot die kans is, verschilt van case tot case.
Toch logisch robert. De openingsceremonie, waar alle sporters het stadion in komen lopen, kan toch niet gepauzeerd worden omdat de apparatuur het begeeft. Dit is het grootste evenement van de wereld en zulke knullige fouten kunnen de doorslag geven of het evenement bij voorbaat al geslaagd is of niet. Wat er ook gebeurd, het moet doorgaan. Vandaar die backup mix dus
en ook dta hij de eerste dj is die daar MAG draaien ok hij WAS toen wel de nummer 1 van de wereld en dan nog 1ste keer ergens is heel moeilijk, eerste keer bij een vriend van mij,tklinkjt onozel, ma kdacht dak altijd een foutje ging maken dat hij me ging uitlachen etc maar was wel goed. Als je later in ene club gaat draaien moet je toch ook een goede reputatie opbouwen
Toen bij zijn concert in rotterdam, bij de zwanenbrug, stond hij een beetje te springen en onderwijl liep het nummer vlekkeloos over... :/ Nja, hij is wel degene die het voorelkaar heeft...
verbaas ik me als enigste dat ik geen draden bij die SLs zie? of zitten die aan de onderkant ofzo ;\ kzie ook geen voetjes? halfverzonken? dan klopt het nog niet met de draden maargoed :S
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.