Armin van Buuren (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 25-08-2004 21:45
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about Armin van Buuren ??

Vote :   

Sandr    posted on 04-03-2010 11:43
Poster: dacuba
Poster: Ilja
De winnaars van de Buma Gouden Harpen 2009 zijn Armin van Buuren,

-

Is dat toevallig van hetzelfde BUMA als die van artiest rechten ??

Dude, laatste post was van ''Posted on 28-05-2007 19:09:16''..

Ja en? Is toch niks mis mee? Hij wilt blijkbaar iets posten over Armin van Buuren, dan mag je een oud topic toch gewoon kicken? Zo houden we alle info over de beste man bij elkaar....

Ik ben blij dat de search tenminste wordt gebruikt!

Play that funky music white boy....
BennoRevelli    posted on 11-03-2010 19:21
Armin van buuren Cool
Een groot voorbeeld voor vele trance dj's
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
XMatiC    posted on 11-03-2010 19:48
Wie is nou de beste Dj ter wereld vele zeggen Tiesto en andere zeggen Armin Van Buuren ...
Hahah :p
www.youtube.com/LennertDJ
T-to-the-J    posted on 11-03-2010 19:50
Armin staat op nr.1
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Stagiar    posted on 11-03-2010 19:57
Poster: T-to-the-J
Armin staat op nr.1

Heb tiesto nog nooit horen draaien, vindt Armin niet echt heel erg bijzonder draaien.
Daarnaast maakt tiesto het grootste gedeelte van zijn releases niet zelf en doet armin dat wel.
Armin dus Happy, laughing
Ilja    posted on 11-03-2010 20:24
Armin is voor mij helemaal niks, ?Heb hem 1 keer zien draaien, ?Tiesto ook 1 keer, nou armin komt er niet eens in de buurt van. En ik wed 50 euro dat Thijs weer nummer 1 wordt dit jaar.
Tekhead    posted on 11-03-2010 20:31
Poster: XMatiC
Wie is nou de beste Dj ter wereld vele zeggen Tiesto en andere zeggen Armin Van Buuren ...

Stop toch met die flauwekul, van Tiesto en Armin zijn de beste van de wereld, dat vinden ze alleen in Nederland.

Noem eens een album van een van deze heren dat elke grote dj in zijn? bezit heeft ! Als je dat hebt uitgebracht dan ben je echt bij de beste, anders helemaal niet.

Ben er trouwwens zeker van dat er hier zijn die qua beatmatchen niet moeten onderdoen voor deze 2 omhooggeblazen commercieele genie's
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 12-03-2010 00:59
In my memory en Just be is bij velen te vinden hoor.
Tekhead    posted on 12-03-2010 01:48
release datum (jaar) aub:
dacuba    posted on 12-03-2010 05:17
Poster: Tekhead
Stop toch met die flauwekul, van Tiesto en Armin zijn de beste van de wereld, dat vinden ze alleen in Nederland.

Noem eens een album van een van deze heren dat elke grote dj in zijn? bezit heeft ! Als je dat hebt uitgebracht dan ben je echt bij de beste, anders helemaal niet.

Ben er trouwwens zeker van dat er hier zijn die qua beatmatchen niet moeten onderdoen voor deze 2 omhooggeblazen commercieele genie's

Jij kan toch ook een grote hoop onzin uittypen he.. Hoezo vinden ze dat enkel in Nederland? Luister anders eens naar 's werelds bekendse radioshow, BBC Radio 1 Essential Mix naar de aankondingen van deze heren.

En als jij A State of Trance of In Search of Sunrise niet kent ben jij z?lf niet echt op de hoogte.

Over je laatste zin, ben jij nog van de generatie waarbij een goede DJ enkel beoordeeld werd op zijn beatmatch Cool
MaD    posted on 12-03-2010 09:22
Haha, mag toch aannemen dat er een heleboel mensen op dit forum zijn die net zo goed als Armin en Tiesto zijn wat betreft beatmatchenCool

Maar ik denk dat Just Be toch wel redelijk bekend is bij iedereen... Zou daarentegen van Armin niet zo snel durven zeggen welke cd van hem in iedere CD map zit..
noadja.com /// aboveall.nl
Ywe    posted on 12-03-2010 09:25
Och jongens, deze discussie is al zo oud als de weg naar rome. Ik heb afgelopen vrijdag genoten van het NNO dat (oude) nummers van Armin naspeelde.

erg leuk! Staat nog op de site van radio4 met beeld Happy, laughing
Stagiar    posted on 12-03-2010 09:42
Poster: Ywe
Och jongens, deze discussie is al zo oud als de weg naar rome. Ik heb afgelopen vrijdag genoten van het NNO dat (oude) nummers van Armin naspeelde.

erg leuk! Staat nog op de site van radio4 met beeld Happy, laughing

Ben je er geweest ja? jaloersheid?
Bvanleeuwen    posted on 12-03-2010 11:42
De discussie of Armin of Tiesto beter is, is extreem zinloos. Uiteindelijk? gaat het om 'smaak' en een ieder hier heeft een andere...

...beide kunnen naar mijn mening in ieder geval heel technisch erg goed draaien.
MaD    posted on 12-03-2010 12:03
Ik bedoelde ook niet wie er beter is, maar wel dat (naar mijn idee) Just Be een album is wat toch wel heel veel mensen hebben, en dat Armin volgens mij niet zo`n album heeft? Imagine was een goed album, maar volgens mij is het geen klassieker o.i.d.

Dat NNO is wel vet btw Happy, laughing
BennoRevelli    posted on 12-03-2010 12:10
Poster: XMatiC
  Naar mijn mening zijn ze allebei heel goed, ze zijn voor mij beide de nummer 1, en ondanks dat ze allebei veel met trance bezig zijn vind ik het toch niet echt te vergelijken,
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Tekhead    posted on 12-03-2010 19:55
Poster: dacuba

Jij kan toch ook een grote hoop onzin uittypen he.. Hoezo vinden ze dat enkel in Nederland? Luister anders eens naar 's werelds bekendse radioshow, BBC Radio 1 Essential Mix naar de aankondingen van deze heren.

En als jij A State of Trance of In Search of Sunrise niet kent ben jij z?lf niet echt op de hoogte.

Over je laatste zin, ben jij nog van de generatie waarbij een goede DJ enkel beoordeeld werd op zijn beatmatch Cool

Helemaal niet, als jij

wat op de hoogte zou zijn en de geschiedenis van de djingen zou kennen, zou je weten dat mijn generatie destijds geen beatmatch generatie was, simpelweg omdat er een ander genre van muziek gedraaid werd en beatmatchen niet bestond, dus denk eerst even na voor je zoiets zegt.

En een goede dj kan alles draaien en doen alles zelf, en dat is nou net iets wat zeker Tiesto nooit deed.

En wat betreft A state Of Trance en In Search of Sunrise is dat WooooW ?

In welk land buiten Nederland is Trance nog Populair ? Weet je wie de beste DJ's van de wereld en van de geschiedenis zijn jongeman ?

Grandmaster Flash, Wolfmann Jack (R.I.P.), Laurent Garnier, en andere Richie Hawtin's, deze heren hebben ervoor gezorgd dat dj's meer zijn geworden dan een gek die wat onnozel staat te doen achter een booth, en ook de pioniers van het beatmatchen, backspin, scratchen enz.. en het digitale gedoe en de effectjes zijn ook allemaal het werk van deze heren. Dus zwijg me over het heilig verklaren van die commercieele dj's, geef me dan maar Regi, die is 100x allrounder dan Tiesto en Armin.
MaximDJ    posted on 12-03-2010 20:12

OMFG....Als je wat tegen Nederlanders hebt, zeg dat dan gewoon....Echt een domme uitspraak die weer eens nergens op gebasseerd is. Deze 2 heren zijn tot beide een keer tot de nr.1 uitgeroepen, waarvan er 1 nog op #1 staat. Accepteer het of lieg over de feiten.....

En in je laatste post over de Beste DJ's van de wereld en de geschiedenis (Dat is dus datgene wat al geweest is, de BeeGees waren ook eerst HOT) ben ik verder niet in ge?ntresseerd.?

Je kan zoveel verzinnen waarom ze het NIET zijn maaruh...NIEUWSFLITS: 'Ze zijn het toch'
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 12-03-2010 @ 20:13:55 (12%)
Jorrit    posted on 12-03-2010 22:00

In welk land buiten Nederland is Trance nog Populair ??

Trance in Nederland populair? Onder welke steen leef jij?

Stop toch met die flauwekul, van Tiesto en Armin zijn de beste van de wereld, dat vinden ze alleen in Nederland.?

Vandaar dat zowel Armin als Tiesto zo goed als niet in Nederland draaien, maar constant over de hele wereld touren om voor volle stadiums en clubs te draaien.
Tekhead    posted on 12-03-2010 23:15
Poster: MaximDJ

OMFG....Als je wat tegen Nederlanders hebt, zeg dat dan gewoon...

ah zo, als ik het niet eens ben met jou, dan heb ik iets tegen Nederlanders ! Zielig hoor !

Echt een domme uitspraak die weer eens nergens op gebasseerd is. Deze 2 heren zijn tot beide een keer tot de nr.1 uitgeroepen, waarvan er 1 nog op #1 staat. Accepteer het of lieg over de feiten.....

Jaja, en Toyota is de grootste autoproducent ter wereld, en de Prius was auto van het jaar en 4 sterren op de ncap test, maar.... er zijn al meer dan 8.000.000 Toyota's teruggeroepen na diverse dodelijke ongevallen door mankementen.

Je kan zoveel verzinnen waarom ze het NIET zijn maaruh...NIEUWSFLITS: 'Ze zijn het toch'

Voor wannabee's ja

User edit by Tekhead on 12-03-2010 @ 23:16:21 (4%)
Helioxx    posted on 12-03-2010 23:30
Poster: MaximDJ

OMFG....Als je wat tegen Nederlanders hebt, zeg dat dan gewoon...

ah zo, als ik het niet eens ben met jou, dan heb ik iets tegen Nederlanders ! Zielig hoor !

Echt een domme uitspraak die weer eens nergens op gebasseerd is. Deze 2 heren zijn tot beide een keer tot de nr.1 uitgeroepen, waarvan er 1 nog op #1 staat. Accepteer het of lieg over de feiten.....

Jaja, en Toyota is de grootste autoproducent ter wereld, en de Prius was auto van het jaar en 4 sterren op de ncap test, maar.... er zijn al meer dan 8.000.000 Toyota's teruggeroepen na diverse dodelijke ongevallen door mankementen.

Voor wannabee's ja

0-1 Tekhead
Nee even serieus;
Ten eerste, ik heb niets tegen nederlanders!
Tiesto begint nu door te breken in de Vs, maar van Armin had ik nog geen eens gehoord voor ik met Djing begon.
Die # 1 betekend niet zoveel. Er zijn veel Djs die ik ken met mooie resultaten op contest, die toch gene zak kunnen draaien. Al zeg ik niet dat Tiesto en co niet kan draaien, integendeel.
&Jorrit, Was die reactie niet iet wat overdreven?

Tekhead    posted on 12-03-2010 23:52
Die contests zijn gewoon populariteitspoll's en geen zak meer. Zo een contest heeft alleen waarde als hij door djs zelf is verkozen, en niet door wat lezers en PR's van een magazine.

@jorrit: gelukkig niet onder dezelfde als jij, en ff nog melden dat meerdere optredens van beide heren zijn gecancelled door gebrek aan belangstelling (Tiesto weldra in Antwerpen van 3 ---> 1) Armin van 2 ---> ? en dit is niet alleen in Antwerpen, ook in Lier in LaRocca, waar het voor geen van beide heren volliep, waar dat wel gebeurde voor heren dj's zoals Timo Maas, Tocadisco, Sander Kleinenberg, .... Ook in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, en Zweden om maar enkele te noemen zijn het aantal optredens teruggeschroefd, soms zelfs volledig gecancelled, dus jouw volle stadiums en clubs is echt geen feit meer hoor.

Trouwens mijn respect met hetgeen ze bereikt hebben, maar daar blijft het dan ook bij.
MaD    posted on 13-03-2010 00:06
En een goede dj kan alles draaien en doen alles zelf, en dat is nou net iets wat zeker Tiesto nooit deed.

...
In welk land buiten Nederland is Trance nog Populair ? Weet je wie de beste DJ's van de wereld en van de geschiedenis zijn jongeman ? ?

Heb jij wel eens een mannetje gezien die t plaatje kwam instarten en beatmatchen voor Tiesto? Hij producet niet alles 100% zelf, maar er is een verschil tussen DJ en producer..

En in Polen bijv. is Trance booming business... (Om maar 1 lanf te noemen, waarom denk je dat Tiesto en Armin bijna nooit in NL draaien? echt niet omdat ze een half jaar thuis zitten en geen gigs in het buitenland hebben)
Beetje ondoordacht gebrabbel dus van je..
Tekhead    posted on 13-03-2010 00:25
Niks gebrabbel,.... en waarom ze bijna nooit in Nederland draaien ? Omdat hun prijzen te hoog zijn, en uitbaters en organisatoren dat niet meer willen ophoesten. (Bij ons ook niet hoor).

In welk Polen bedoel je, want ik ga regelmatig naar Polen met mijn Broer, en hetgeen er heel populair is, zijn de heel harde soorten house muziek met Techno voorop.
nils7    posted on 13-03-2010 06:05
Poster: Jorrit

Trance in Nederland populair? Onder welke steen leef jij?

Vandaar dat zowel Armin als Tiesto zo goed als niet in Nederland draaien, maar constant over de hele wereld touren om voor volle stadiums en clubs te draaien.

Nouw heb vanavond voor het eerst een miniem trance setje weggezet, wat oudere platen opzich (Moonlight Party & Helsink Scorchin etc. geloof ik).. maar het publiek stond een beetje wazig voor zich uit te kijken!
Was deels ook verwacht en vanwege een grimmige sfeer maar ff een totale andere sfeer ingezet hierdoor Winking my eye

Overigens zei Ti?sto van de week (bij Pauw & Witteman, heb ik nog niemand hierover gehoord op 't forum) dat ie van 1 genre afstapt! En zich gaat verbreden... meneer was in LA in een club geweest en merkte op dat mensen dansten op wat afwisseling...?

Nouw Tijs, ik hoop dat je meeleest Winking my eye maar kom gewoon eens gezellig in Breda stappen (moet niet al te onbekend zijn Winking my eye) en zelfs daar zul je merken dat het niet meer 1 genre is... zelfs je geliefde Spock is niet meer en ik kan niet echt een tent meer aanwijzen dat zich richt op 1 ding!

De prijzen van die mannen liggen zo hoog omdat ze dat eenmaal betaald kunnen krijgen!
En met alle respect krijgen ze dat dus ook...
En ze zijn beide een goed export product en zeker geen one-day flies! Want er zijn zat hippe producers die denken dat een plaatje kunnen leggen en na een jaar hoor je niks meer van... zij staan al enkele jaren aan de top en niet voor niets!

203 Users online: 15 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 69.947
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.547.948