Poster: dacubaPoster: Ilja
De winnaars van de Buma Gouden Harpen 2009 zijn Armin van Buuren,
-
Is dat toevallig van hetzelfde BUMA als die van artiest rechten ??
Dude, laatste post was van ''Posted on 28-05-2007 19:09:16''..
Ja en? Is toch niks mis mee? Hij wilt blijkbaar iets posten over Armin van Buuren, dan mag je een oud topic toch gewoon kicken? Zo houden we alle info over de beste man bij elkaar....
Ik ben blij dat de search tenminste wordt gebruikt!
Poster: T-to-the-J
Armin staat op nr.1
Poster: XMatiC
Wie is nou de beste Dj ter wereld vele zeggen Tiesto en andere zeggen Armin Van Buuren ...
Hahah :p
Poster: Tekhead
Stop toch met die flauwekul, van Tiesto en Armin zijn de beste van de wereld, dat vinden ze alleen in Nederland.
Noem eens een album van een van deze heren dat elke grote dj in zijn? bezit heeft ! Als je dat hebt uitgebracht dan ben je echt bij de beste, anders helemaal niet.
Ben er trouwwens zeker van dat er hier zijn die qua beatmatchen niet moeten onderdoen voor deze 2 omhooggeblazen commercieele genie's
Poster: Ywe
Och jongens, deze discussie is al zo oud als de weg naar rome. Ik heb afgelopen vrijdag genoten van het NNO dat (oude) nummers van Armin naspeelde.
erg leuk! Staat nog op de site van radio4 met beeld
Poster: XMatiCNaar mijn mening zijn ze allebei heel goed, ze zijn voor mij beide de nummer 1, en ondanks dat ze allebei veel met trance bezig zijn vind ik het toch niet echt te vergelijken,
Wie is nou de beste Dj ter wereld vele zeggen Tiesto en andere zeggen Armin Van Buuren ...
Hahah :p
Poster: dacuba
Jij kan toch ook een grote hoop onzin uittypen he.. Hoezo vinden ze dat enkel in Nederland? Luister anders eens naar 's werelds bekendse radioshow, BBC Radio 1 Essential Mix naar de aankondingen van deze heren.
En als jij A State of Trance of In Search of Sunrise niet kent ben jij z?lf niet echt op de hoogte.
Over je laatste zin, ben jij nog van de generatie waarbij een goede DJ enkel beoordeeld werd op zijn beatmatch
Stop toch met die flauwekul, van Tiesto en Armin zijn de beste van de wereld, dat vinden ze alleen in Nederland.
Noem eens een album van een van deze heren dat elke grote dj in zijn? bezit heeft ! Als je dat hebt uitgebracht dan ben je echt bij de beste, anders helemaal niet.
Ben er trouwwens zeker van dat er hier zijn die qua beatmatchen niet moeten onderdoen voor deze 2 omhooggeblazen commercieele genie's
In welk land buiten Nederland is Trance nog Populair ??
Stop toch met die flauwekul, van Tiesto en Armin zijn de beste van de wereld, dat vinden ze alleen in Nederland.?
Poster: MaximDJ
OMFG....Als je wat tegen Nederlanders hebt, zeg dat dan gewoon...
ah zo, als ik het niet eens ben met jou, dan heb ik iets tegen Nederlanders ! Zielig hoor !
Echt een domme uitspraak die weer eens nergens op gebasseerd is. Deze 2 heren zijn tot beide een keer tot de nr.1 uitgeroepen, waarvan er 1 nog op #1 staat. Accepteer het of lieg over de feiten.....
Jaja, en Toyota is de grootste autoproducent ter wereld, en de Prius was auto van het jaar en 4 sterren op de ncap test, maar.... er zijn al meer dan 8.000.000 Toyota's teruggeroepen na diverse dodelijke ongevallen door mankementen.
Je kan zoveel verzinnen waarom ze het NIET zijn maaruh...NIEUWSFLITS: 'Ze zijn het toch'
Voor wannabee's ja
Poster: TekheadPoster: MaximDJ
OMFG....Als je wat tegen Nederlanders hebt, zeg dat dan gewoon...
ah zo, als ik het niet eens ben met jou, dan heb ik iets tegen Nederlanders ! Zielig hoor !
Echt een domme uitspraak die weer eens nergens op gebasseerd is. Deze 2 heren zijn tot beide een keer tot de nr.1 uitgeroepen, waarvan er 1 nog op #1 staat. Accepteer het of lieg over de feiten.....
Jaja, en Toyota is de grootste autoproducent ter wereld, en de Prius was auto van het jaar en 4 sterren op de ncap test, maar.... er zijn al meer dan 8.000.000 Toyota's teruggeroepen na diverse dodelijke ongevallen door mankementen.
Je kan zoveel verzinnen waarom ze het NIET zijn maaruh...NIEUWSFLITS: 'Ze zijn het toch'
Voor wannabee's ja
0-1 Tekhead
Nee even serieus;
Ten eerste, ik heb niets tegen nederlanders!
Tiesto begint nu door te breken in de Vs, maar van Armin had ik nog geen eens gehoord voor ik met Djing begon.
Die # 1 betekend niet zoveel. Er zijn veel Djs die ik ken met mooie resultaten op contest, die toch gene zak kunnen draaien. Al zeg ik niet dat Tiesto en co niet kan draaien, integendeel.
&Jorrit, Was die reactie niet iet wat overdreven?
En een goede dj kan alles draaien en doen alles zelf, en dat is nou net iets wat zeker Tiesto nooit deed.
...
In welk land buiten Nederland is Trance nog Populair ? Weet je wie de beste DJ's van de wereld en van de geschiedenis zijn jongeman ? ?
Poster: Jorrit
Trance in Nederland populair? Onder welke steen leef jij?
Vandaar dat zowel Armin als Tiesto zo goed als niet in Nederland draaien, maar constant over de hele wereld touren om voor volle stadiums en clubs te draaien.