Poster: djliberty
Kheb hem nog nooit horen draaien maar wel goede nummers dat hij uitbrengt:d
Poster: ChiellianvanWhodMwah denk ik anders over ; Kvind ze allebei toch anders mis. niet kwa style maar persoonlijk wel.want wat wordt het dan een echt Tiesto achtig iets of Armin achtig?net als je Chipz met k3 gaat doen ofzo:P kweet niet ik zeg maar watmaar ff een mening
Poster: Roy-776
Volgendjaar met een groepje vrienden naar Armin Only. Wel zin in...
Poster: Rush
'K Vind 'm in negatieve zin een Kopie van Tiesto!
Poster: MuffHouse
Ben heel benieuwd naar je onderbouwing!
Poster: Twello
ik ben een dikke fan van armin van buurenmaar shivers vond ik niet super goed... vooral dat rock 8ige liedje was slecht... (ben ff de naam kwijt!)
Poster: Twello
Hij heeft al een nummer met Tiesto gedaan (ff men collectie kijken) ja ze hebben er meerdere samen gedaan eternity onder de naam Alibi (Armin van buuren & DJ Tiesto present Alibi - Eternity)
Poster: ArCee
Ik vind Armin een super dj/producer. Niet alles, wat hij met Saturday Night heeft gedaan vind ik een dieptepunt. A state of trance vind ik de ene keer beter als de andere keer maar e.e.a is afhankelijk wat er per week aan nieuw werk uitkomt en hij wil alleen de laatste releases draaien. Qua producties vind ik veel werk erg lekker van hem, ook zijn projecten onder andere namen zoals Perpetuous Dreamer. Verder heb ik respect voor datgene wat hij bereikt heeft, dat is voor slechts "The selected few" weg gelegd.
Poster: Ilja
De winnaars van de Buma Gouden Harpen 2009 zijn Armin van Buuren,
-
Is dat toevallig van hetzelfde BUMA als die van artiest rechten ??
Poster: tairipPoster: Ilja
-
Ja tuurlijk, ze moeten iets doen van het geld wat ze opstrijken!Idd! grootste maffia van Nederland, en nog volledig ondersteund door de regering ook!
Poster: Ilja
-