What do you think about [M] mix 4 van bass-traxx ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Over het algemeen een aardige mix. Maar ik vind de eerste plaat niet echt bij de rest passen. Het nivo varieert nogal, check je meters en stel je gain in.... in niet op het begin van de track, maar op een stukje halverwege.
Een leuke mix om eens te luisteren als je van de hardere muziek houd
De mix is ca. 20 m. Het is een jumpstyle mix (met een beetje hardstyle) Gemaakt met Virtual dj (geen beatmatching gebruikt) playlist was een vrije invullig anders niet veel over te zeggen maar qua techniek zit ik goed of niet? dank u als je antwoord op mijn vraag ben nog maar 14 en wil doodgraag verdermixen dus als ik niet "goed" ben ben ik later dat teleurgesteld vanwege de kosten
eerst en vooral, probeer je gains gewoon gelijk te zetten want bij je eerste overgang staat hij echt niet gelijk. Vind wel dat sommige overgangen zeer kort zijn maar voor de rest is het wel goed gemixt
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.