Alloh! Ik heb meestal heel erg de neiging om steeds weer nieuwe en betere gear te kopen, ook al heb ik dan net weer iets nieuws thuis staan. En dan wil je weer bijvoorbeeld een paar nieuwe speakers en lichten en zo blijft het doorgaan! En als je dan voor jezelf beslist, ik ga stoppen met kopen, dan lukt dat toch meestal niet! Hebben jullie dat ook of niet? laat het zien in de poll, en zwam nog wat mee! Ruud!
What do you think about DJ-Gear aanschaffen is een verslaving ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Maar toch even relativeren: Soms heb je niet voldoende geld om meteen goed spul te kopen en dan start je alvast met minder en doe je later een upgrade. Of je groeit als DJ en daarmee ontgroei je de gear dat op het moment van aankoop nog goed spul was. Of je bent eerst bedroom DJ waarbij amateur spullen prima voldoen, maar je wordt op een bepaald moment beroeps en moet je kiezen voor pro gear. En misschien kun je nog meer voorbeelden bedenken.
ja, kijk.. maar als je nu bijvoorbeeld cdj's hebt en een dateq mixer. ja da is ginne rommel neh, mar als er dan weer nieuw spul op de markt komt wat nog meer kan en beter is dan wat je nu hebt, dan wil je dat ook nog eens kopen, en zo blijf je bezig! En naa je setje wil je dan ook nog missschien speakers kopen en lichten, dus je blijft bezig!
This is an old Topic
No new postings for 6.894 days. Post CommentThat would be 229.8 months or a whopping 18.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.