DJ-Gear aanschaffen is een verslaving (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : DJ-Gear aanschaffen is een verslaving

-Klopt! Daar heb ik ook mee te maken
-Nee! Totaal geen last van
-Ik weet het niet!
-Soms wel, soms niet
-Anders, laat het ff horen!

Voting is only possible for our Members
Rush    posted on 06-10-2006 16:36
Alloh! Ik heb meestal heel erg de neiging om steeds weer nieuwe en betere gear te kopen, ook al heb ik dan net weer iets nieuws thuis staan. En dan wil je weer bijvoorbeeld een paar nieuwe speakers en lichten en zo blijft het doorgaan! En als je dan voor jezelf beslist, ik ga stoppen met kopen, dan lukt dat toch meestal niet! Hebben jullie dat ook of niet? laat het zien in de poll, en zwam nog wat mee! Ruud!

What do you think about DJ-Gear aanschaffen is een verslaving ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 06-10-2006 16:39
Ja, ik heb nu eindelijk zo een lijstje gemaakt met dat wil ik nog hebben en daarna ben ik tevreden, maar ik heb onlangst een Reloop RH ltd gekocht terwijl ik een maand geleden al een andere koptelefoon had gekocht:p maar die andere was ook wel bagger kwaliteitHappy, laughing
dj2dj.nl
Rush    posted on 06-10-2006 16:48
jA, we hebben er allemaa l mee te maken! :D
PatrickBeuken    posted on 06-10-2006 16:53
Ik koop alleen wat ik nodig heb. Ik heb nog van alles op m'n verlanglijst staan, maar het is onzin om die stuff te kopen wanneer het nog niet rendabel is of wanneer het vrijwel nooit gebruikt wordt. Maar wanneer ik het wél nodig heb, dan hoef ik me niet meer te verdiepen in het aanbod, dan weet ik dus meteen wat ik moet hebben.
User edit by PatrickBeuken on 06-10-2006 @ 16:54:23 (70%)
soundcollector    posted on 06-10-2006 16:57
ja, ik heb het ook wel een beetje, maar ik heb nu twee draaitafels die wel meevalle (die moete na nieuwjaar voor een kleine 250 euro geupgrade na synq xtrm's) en een mengpaneel van omnitronic cm 740 (dat zou ook ooit eens moete geupgrade na ene rodec fzo ma da zal nog ff duren) kprobeer men set een goede kwaliteit te geven ma ook nie te duur want als ik ga draaien op fuiven staat toch al het materiaal er, en ja ik wil altijd iets nieuw ma ik ga geen onnuttige dingen kopen zoals fanasy (no offens) ma dan koop ik wel een deel platen of cd's
wel vet dat je dit topic opend:d
gr
Rush    posted on 06-10-2006 17:03
ja, ik weet wel waarover ik een topic open! hij is trouwens best goed! :P
barthawk    posted on 06-10-2006 17:12
idd, goed topic. vaak als ik weer eens geld teveel heb dan brandt het geld in me zakken. maar met de dj-spullen die ik nu heb staan ben ik tevreden en deze zal ik voorlopig ook wel houden...alleen nu investeer ik weer in een redelijke producer set-up....kost ook wat
PatrickBeuken    posted on 06-10-2006 17:14
Ik heb momenteel eigenlijk alles wat ik nodig heb. Mijn set is helemaal compleet. Ik moet alleen nog wat flightcases hebben voor wat apparaten, maar daar ga ik me in de herfstvakantie mee bezig houden. Oftewel... weer een 400 euri uitgeven aan hout, profielen, sluitingen, enz.
Rush    posted on 06-10-2006 17:36
Als ik weer niuwe gear heb, ga ik ze ook flightcasen! kost wel weer wat, maar ja! je blijft aan de gang! dure hobby is het gewoon!! Winking my eye
Vibemaster-D    posted on 06-10-2006 17:50
ik heb hier inderdaad last van. ik heb net mijn CDJ's 2 weken binnen en zit nu al weer te sparen en kijken voor een nieuwe mixer. die ik in januari wil gaan aanschaffen.
Desist    posted on 06-10-2006 18:23
ik heb er ook last van haha.
3 weken terug kocht ik 2x  de cdj 1000 mk3 en nu heb ik dan vandaag mn djm 800 binnen en ben nu bezig voor 2x technics sl 1210 mk5
hoezo verslaafd

LauW    posted on 06-10-2006 18:25
klopt
MoXeGy    posted on 06-10-2006 18:28
klopt, je kent me verhaal ruud Winking my eye
gethigh    posted on 06-10-2006 18:30
heb onlangs men draaitafels vervangen door technics
en was ook van plan men jb systems mengpaneel te vervangen door een ecler nuo3 maar ga nog ff doordoen met deze

Winston    posted on 06-10-2006 19:19
Snap dit topic wel. Upgraden is heel erg aanlokkelijk. Maar je moet voor jezelf bepalen of je upgrade inderdaad een upgrade is en vooral wanneer je stopt.
Tic Toc
Vibemaster-D    posted on 06-10-2006 19:19
hebben jullie ook last dat als je iets koopt er dan nog van alles effe gouw bijkomt

ik wel. ik heb afgelopen januari nieuwe Subwoofers gekocht. ik wilde ze tot juni nog op mijn oude versterker laten draaien en dan die effe vervangen. maar de situatie werd zo. ik kocht subwoofers, 2 nieuwe versterkers, X-over, Flightcase. en dan nog aansluitpaneeltje enz. toen zeiden mijn ouders jouw boxen waren toch wat goedkoper zei je.
dj-t    posted on 06-10-2006 22:18
helemaal mee eens.
ik heb net iets nieuws en wil weer iets beters.
:P
robbert    posted on 06-10-2006 22:41
Ja het is een verslaving! Ik ben eigenlijk constant op zoek naar spullen die ik nog wel zou willen hebben, mijn auto moet nog maar even wachten Winking my eye
Lead    posted on 07-10-2006 03:02
Ja, je blijft altijd gear bijkopen en wegdoen.... je moet af en toe eens iets vernieuwen om de spanning erin te houden... En of het nu een headphone is of een speaker, iets nieuws is altijd leuk :D
Let the BASS be louder
Blast    posted on 07-10-2006 08:44
jeps, ik heb hier ook last van. Laast (maandje terug) had ik nieuwe gear gekocht (2 draaitafels + mixer), maar ik ga nu ookal weer een (betere) koptelefoon kopen aangezien me oude het bijna gaat begeven. Ook staat er een nu een cd speler op mn verlanglijstje.
Eigelijk is dit een beetje een hebberig gevoel en dat zou niet mogen want dj is al duur genoeg.
Rush    posted on 07-10-2006 12:30
Helemaal gelijk Blast! Thanks guys voor de berichten! We kunnen dus wel concluderen dat dj'en een verslaving is!
RoyBeware    posted on 22-10-2006 18:57
Ik heb ook nog een paar dingen op mn verlanglijstje staan en dat wil ik ook nog gaan kopen, maar een verslaving is het bij mij niet.

Meestal als ik wat geld over heb koop ik vinyl's of cd's. Hangt er net vanaf hoeveel geld het is. binnenkort is het oud en nieuw, en dan gaat er ook weer flink wat geld over balk. En dat is eigelijk ook zonde maja :p tis wel leuk.. vind k haha.
Twizz    posted on 22-10-2006 20:03
maar er zijn ook mensen die overdrijven....

he twan!
DNR    posted on 22-10-2006 20:38
ik kan nog nie zo veel kope...(wil t we) verdien namelijk nog nie egt veel... maar hopelijk komt daar binnekort verandering in als ik word aangenomen bij de Gamma... dan ff eerst een scooter en daarna gaat de gear binnenstromen:P
robbert    posted on 22-10-2006 21:32
Nou het geld loopt niet echt binnen als je werkt bij de Gamma, het strompelt meer binnen..

(minimumloon )
gethigh    posted on 22-10-2006 21:34
als gear kopen een grotere verslaving wordt als plaatjes kopen ben je VERKEERD bezig
ik zie soms mensen die nog maar net bezig zijn en de dikste gear kopen die der bestaat omdat ze denken niet zonder te kunnen

plaatjes zijn 1000x belangrijker dan gear en dat is de grootste understatement ooit

401 Users online: 313 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 46.299
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.314.272