What do you think about http://www.party-pimps.nl ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Jer-E. Probeer even alles Samen te vatten in de Hoofd post.. ook even een Link van je website daarin zetten.. zodat mensen daar op kunnen klikken hoe het er nu uit ziet zal dit topic gemod worden..
lay out: zal toch nog wat aan gewerkt moeten worden. de lay out is semi. Daarmee wil ik zeggen dat qua frames het wel goed zit, maar de invulling van de frames kan toch wel beter
inhoud: weinig info eigelijk (bijvoorbeeld bij "about us", en voor de verhuur schakel je gewoon door naar een verhuursite... mssch kan je zelf een prijslijst maken met wat standaard setups.
daarbij vind ik mengen van engels en nederlands niet zo professioneel. maak je site helemaal in het engels of in het nederlands en eventueel allebei met een switchknop, zodat je kan kiezen tussen nederlands en engels
deze site is een begin is nog lang nie af en die verhuursite van dms is een bedrijf waar ik en mun maatje mee samen werken we hebben een aantal deals gesloten waaronder ik gratis spullen bij hen krijg als ik reclame maak en die talen tja das gwoon moeilijk :P dusss majaaa gelukkig geen reclame als op mijn andere site btw hoekan ikdeze bij mijn andere site zetten
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.