Haha, ik hoop de volgende keer ook dat als ik een DJM 600 bestel vrolijk een grotere patserbak meekrijg
Geen rookdoos trouwens?
Alleen jammer dat jij er achter staat![]()
Ik kan je alleen nog steeds niet steeds niet zeggen waar ik dit merk zou plaatsen. Maar dat ze acceptabel klinken is zeker een feit.
misschien kan jorrit er nog een uitspraak over doen.
haha, Trouwens... Mijn verhuurder had een avo pearl mee genomen. Wat voor lichtsturing had jij ook al weer mee gekregen nvie![]()
Poster: greup
De subs zijn alleen wel een ramp om mee te nemen. Onwijs grote lompe dingen ( en zeker als je hem perongeluk op je teen pakkeerd)
Poster: PatrickBeuken
Daarvoor hebben we veiligheidsschoenen he
kon ik niet meer betalen
haha, Trouwens... Mijn verhuurder had een avo pearl mee genomen. Wat voor lichtsturing had jij ook al weer mee gekregen nvie![]()
Ik had ook 2 rookdozen, DMX wel te verstaan
Poster: Jorrit
Ohja, die 2 DMX rookdoosjes van antari die niet op de DMX kring stonden!:P
Die krypton spots waren wel vet ja, maar de normale/ oude mac 250's mogen er ook zeker nog wezen!
Ik had ook 2 rookdozen, DMX wel te verstaan
Poster: Dj_FantasyVandaag met de school een bezoekje gebracht deze voormiddag aan de oude Mijn en het bijhorende museum....kortweg om nog even verder te slapenen dan namiddag naar de bios geweest, CHILDREN OF MEN, het gaat over dat de wereld onbevrucht is maar dat er toch 1 meisje op wonderbaarlijke wijze zwanger geraakt!! Men probeert dan dit meisje over te brengen naar een ander land..een film vol met humor en actie, echt een aanrader als je binnekort naar de bioscoop gaat
Poster: tairipNee dat is erin geschoten
GOH zou dat meisje ook draadloos zwanger zijn geraakt? Bestuiving noemen wij dat hier in Drenthe! Zo is Maria toch ook zwanger geraakt?
Poster: DNR
moeten we je het verhaal van de bloemetjes en bijtjes vertellen M@lis?
Poster: Dj_Fantasy
Maria is toch zwanger geraakt van Jozef, maar Maria was normaal ook onvruchtbaar
Poster: tairip
Ze is toch een heilige maagd hoe kan je dan zwanger zijn.... zo appart!
P.s. waarom ik dit poste! Ik wou even een link leggen tussen Greup en Dj_Fantasy zijn post.... anders lijkt het echt nergens over te gaan hier! :P
Poster: Jorrit
Kabel of niet, Nvie had kryptons! (tsja, het is ook zo makkelijk als er met z'n allen tegen Nvie zijn he, dus...:P)
Poster: PatrickBeuken
Ik werk ook het liefst met bedraadde mic's.