De Late Leeuw, chat corner (DEEL 4) (35/38)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 03-10-2006 20:05
Deel 1
Deel 2
Deel 3

Het is weer tijd voor een vierde deel....

Chatse
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 4) ??

Vote :   

Jorrit    posted on 23-10-2006 16:26
Haha, ik hoop de volgende keer ook dat als ik een DJM 600 bestel vrolijk een grotere patserbak meekrijg

Geen rookdoos trouwens?

Ik hoop dat jij je DJM-800 praatjes eens waar gaat maken:P

Alleen jammer dat jij er achter staat

Je kan het echt niet hebben dat je nog nooit een DJM-800 heb mogen aanraken he? Winking my eye:P

Ik kan je alleen nog steeds niet steeds niet zeggen waar ik dit merk zou plaatsen. Maar dat ze acceptabel klinken is zeker een feit.

misschien kan jorrit er nog een uitspraak over doen.

Nee, is lastig te vergelijken als er geen andere speakers naast staan. De subs gingen errrg laag (maagpijnverwekkend laag zou ik haast zeggen Winking my eye), iets minder punch dan de community set van de week ervoor, maar zeker niet onredelijk.
Toen ik de set zag vroeg ik me af of het wel genoeg herrie zou produceren, maar wat was zeker geen probleem.

haha, Trouwens...  Mijn verhuurder had een avo pearl mee genomen. Wat voor lichtsturing had jij ook al weer mee gekregen nvie  

Auw, die moet pijn doen! :P
PatrickBeuken    posted on 23-10-2006 16:29
Poster: greup
De subs zijn alleen wel een ramp om mee te nemen. Onwijs grote lompe dingen ( en zeker als je hem perongeluk op je teen pakkeerd)

Daarvoor hebben we veiligheidsschoenen he Happy, laughing
greup    posted on 23-10-2006 16:52
Poster: PatrickBeuken

Daarvoor hebben we veiligheidsschoenen he Happy, laughing

kon ik niet meer betalen
PatrickBeuken    posted on 23-10-2006 17:05
kon ik niet meer betalen

Hehe
Nvie    posted on 23-10-2006 19:00

haha, Trouwens... Mijn verhuurder had een avo pearl mee genomen. Wat voor lichtsturing had jij ook al weer mee gekregen nvie

Ik had ook 2 rookdozen, DMX wel te verstaan :P

Ik had een zeer snelle pentium 3 laptop, die poept op jouw pearl Laughing out Loud

En ik had communities, echte koppen en een echte knipperbak

Mod edit by Nvie on 23-10-2006 19:07 (16%)
Jorrit    posted on 23-10-2006 19:12
Ik had ook 2 rookdozen, DMX wel te verstaan

Ohja, die 2 DMX rookdoosjes van antari die niet op de DMX kring stonden!:P

Die krypton spots waren wel vet ja, maar de normale/ oude mac 250's mogen er ook zeker nog wezen!
Nvie    posted on 23-10-2006 19:13
Poster: Jorrit

Ohja, die 2 DMX rookdoosjes van antari die niet op de DMX kring stonden!:P

Die krypton spots waren wel vet ja, maar de normale/ oude mac 250's mogen er ook zeker nog wezen!

Sssssst... Antari's mogen wel een DMX aansluiting hebben, erop werken doen ze toch niet kreeg ik te horen :P
greup    posted on 23-10-2006 19:15

Ik had ook 2 rookdozen, DMX wel te verstaan

Haha, en zo waren die mics van jou aan een draadje zeker ook veel beter dan de draadloze mics die bij mij aanwezig waren!
Dj_Fantasy    posted on 23-10-2006 20:09
Vandaag met de school een bezoekje gebracht deze voormiddag aan de oude Mijn en het bijhorende museum....kortweg om nog even verder te slapenWinking my eye en dan namiddag naar de bios geweest, CHILDREN OF MEN, het gaat over dat de wereld onbevrucht is maar dat er toch 1 meisje op wonderbaarlijke wijze zwanger geraakt!! Men probeert dan dit meisje over te brengen naar een ander land..een film vol met humor en actie, echt een aanrader als je binnekort naar de bioscoop gaatWinking my eye

dj2dj.nl
DNR    posted on 23-10-2006 20:18
haha, ik hoef deze week nie naar school :P:D
tairip    posted on 23-10-2006 20:19
Poster: Dj_Fantasy
Vandaag met de school een bezoekje gebracht deze voormiddag aan de oude Mijn en het bijhorende museum....kortweg om nog even verder te slapenWinking my eye en dan namiddag naar de bios geweest, CHILDREN OF MEN, het gaat over dat de wereld onbevrucht is maar dat er toch 1 meisje op wonderbaarlijke wijze zwanger geraakt!! Men probeert dan dit meisje over te brengen naar een ander land..een film vol met humor en actie, echt een aanrader als je binnekort naar de bioscoop gaatWinking my eye

GOH zou dat meisje ook draadloos zwanger zijn geraakt? Bestuiving noemen wij dat hier in Drenthe! Zo is Maria toch ook zwanger geraakt?
Dj_Fantasy    posted on 23-10-2006 20:24
Na draadloos internet komt dan nu dames en heren, de draadloze bevruchting van een vrouw!! OPGELET MAAGDEN!! OOK VOOR JULLIE GELD DIT!!!:p Haha:d

Maria is toch zwanger geraakt van Jozef, maar Maria was normaal ook onvruchtbaarWinking my eye

dj2dj.nl
DNR    posted on 23-10-2006 20:25
moeten we je het verhaal van de bloemetjes en bijtjes vertellen M@lis?
the-melody    posted on 23-10-2006 20:25
Poster: tairip

GOH zou dat meisje ook draadloos zwanger zijn geraakt? Bestuiving noemen wij dat hier in Drenthe! Zo is Maria toch ook zwanger geraakt?
 Nee dat is erin geschoten
Dj_Fantasy    posted on 23-10-2006 20:33
Poster: DNR
moeten we je het verhaal van de bloemetjes en bijtjes vertellen M@lis?

Nee heb geen zin in biologie vandaagHappy, laughing

@ Melody: Zouden ze dat dan zo doen met ongewenste kinderen:p even in een geweertje en BANG erin:d

dj2dj.nl
tairip    posted on 23-10-2006 20:43
Poster: Dj_Fantasy

Maria is toch zwanger geraakt van Jozef, maar Maria was normaal ook onvruchtbaarWinking my eye

Ze is toch een heilige maagd hoe kan je dan zwanger zijn.... zo appart! Winking my eye
P.s. waarom ik dit poste! Ik wou even een link leggen tussen Greup en Dj_Fantasy zijn post.... anders lijkt het echt nergens over te gaan hier! :P
DNR    posted on 23-10-2006 20:45
hmmmm, t word hier steeds vager...
Nvie    posted on 23-10-2006 21:19
Poster: tairip

Ze is toch een heilige maagd hoe kan je dan zwanger zijn.... zo appart! Winking my eye
P.s. waarom ik dit poste! Ik wou even een link leggen tussen Greup en Dj_Fantasy zijn post.... anders lijkt het echt nergens over te gaan hier! :P

Toch liever bedraad
greup    posted on 23-10-2006 21:23
Jaja, bedraad is namelijk altijd beter volgens nvie.
Hij is ook de enigste die nog een telefooon heeft met z'n krulsnoer d'r aan
Jorrit    posted on 23-10-2006 21:29
Kabel of niet, Nvie had kryptons! (tsja, het is ook zo makkelijk als er met z'n allen tegen Nvie zijn he, dus...:P)
Dj_Fantasy    posted on 23-10-2006 21:43
Poster: Jorrit
Kabel of niet, Nvie had kryptons! (tsja, het is ook zo makkelijk als er met z'n allen tegen Nvie zijn he, dus...:P)

kijk uit!! nog even en dan komt Nvie met zijn buldozer eraan:o
dj2dj.nl
PatrickBeuken    posted on 23-10-2006 21:45
Ik werk ook het liefst met bedraadde mic's.
greup    posted on 23-10-2006 21:47
Poster: PatrickBeuken
Ik werk ook het liefst met bedraadde mic's.

want?
Met bedrade mics kun je niet vanachter uit de zaal " dj-jorrit"  door de mic roepen
djjw    posted on 23-10-2006 21:51
als je goede kwaliteit hebt, is er niks mis met een draadloze mic.
bovendien is het veel makkelijker, zoals greup zegt de zaal in wil
Yorick    posted on 23-10-2006 21:52
wie roept er nou dj jorrit door de mic;p

165 Users online: 30 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 56.858
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.729.810