Poster: Laidback2000ste post!!!
Gefeliciteerd:P
Poster: _Ivan_Gefeliciteerd:P
Poster: Laidback
Now I'm after your ass!.. nog 195 te gaan
lol!
iemand een biertje ?
Poster: Lead
Wim is er niet, dus wie houd me tegen om de late leeuw 1, 2 en 3 te verwijderen ?
Ik begin me wat op te winden als ik mensen zie die zo met dat getalletje bezig zijn onder hun naam
Trouwens, plan van mij voor vanavond is naar de Hollywood Music Hall toe te gaan, ze hebben een feestje voor hun 10-jarig bestaan... Maar zal wel weer rete druk worden...
Gelukkig hoef ik niet in de rij te staan....
Ik ken daar mensen en ga er op uitnodiging heen... Sowieso is 16 jaar de minimale leeftijd, en tja ik denk dat het wel meevalt met het imago... alhoewel ik me soms op meer plaatsen oud voel :p
Poster: barthawk
hollywood, staat hier bekend als een tent waar 14 jarige jongens en meisjes naartoe gaan....vroeger kwam ik er vaak, nu al 2 jaar niet meer geweest ofzo.....
ik geef BA wel even 5 euro.. maybe ben ik dan sneller binnen.. hahaha
Sneller dan mij met VIP.... mag ik toch hopen van niet
Poster: barthawk
vooral tijdens de bubbling beats feesten in holly had ik het idee of ik een een kippenhok werd gepropt......
Poster: barthawkben daar zelfs nog een keer op tv geweest bij mental theo, ging hij me dingen vragen over een chick die naast me stond....wel gelache!
Hoe word je Trouwens Vip daaar? kost dat extra LOL
Je kan alleen vip uitgenodigd worden... ik ken Patrick goed, ik ben eens op hun lijst terecht gekomen en krijg zo af-en-toe een uitnodiging. Tja, dan is het leuk om te gaan :D
Poster: Dj_Fantasy
Pff jammer dat hier niet zo'n bekende Discotheek is, buiten de Versus :p nog een paar maandjes wachten en dan ga ik daar hene samen met men vriendin:d maar nog eerst naar de StringParty hier binnekort:p als de meisjes hun string laten zien mogen die gratis binne
Zo'n string party betekent dus wel 1 ding, de meiden hebben allemaal iets moeten inleveren :D En da's altijd leuk om te weten