De Late Leeuw, chat corner (DEEL 4) (21/38)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 03-10-2006 20:05
Deel 1
Deel 2
Deel 3

Het is weer tijd voor een vierde deel....

Chatse
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 4) ??

Vote :   

the-melody    posted on 16-10-2006 18:44
Poster: PatrickBeuken
Ik vind dat gym verplicht zou moeten worden op alle opleidingen.... Nu ik op het HBO zit ga ik met de bus naar school, ipv de fiets. Onder aan onze straat stap ik in en voor de school stap ik uit. Lopen doe ik dus ook niet meer veel. Verder erg veel fastfood en snacks eten en veel bier drinken. Dat studentenleventje is dus nog niet zo gezond. Ik ga dan wel 3x 1,5 uur per week handballen en ik loop 2 uur over mn krantenwijkje, maar toch beweeg ik erg weinig... En er zijn mensen die nog minder bewegen... vooral voor hen is een vak als gym toch wel belangrijk...
 Ik beweeg niks en vermager zelfs....
@thomz: nee man volg mode, normaal is kapper toch ook technische? School in antwerpen stond dat toch onder TSO verdeelt(tso= technische he mensenWinking my eye)
PatrickBeuken    posted on 16-10-2006 18:47
Ik eet de hele dag door ongezonde dingen, beweeg niet veel en weeg nog altijd maar 61kg.... Maar er zijn genoeg anderen waarbij het niet zo werkt. En wellicht merken wij het pas als we 40 ofzo zijn :P
the-melody    posted on 16-10-2006 18:50
Ach:p Ik zeg altijd zo: als ik vind dat ik dik wordt(en dat is nu zeker niet zo) dan ga ik wel sporten:d Normaal zet je dus extra callorieën om in ofterwel vet ofterwel extra energie... Mss dat jij en ik en nog wel anderen dat laatste hebben:p(leuk onderwerp gaat weer over ETEN!!!:d)
Thomz    posted on 16-10-2006 19:05
Maar idd zoals melody zegt, als je merkt dat je wat begint te verdikken moet je zelf weten dat het tijd is om te beginnen sporten. Bij was dat dus het geval, maar ben begonnen met wat meer te sporten. Maar heb nu tenminste een atletisch en gespierd lichaam
the-melody    posted on 16-10-2006 19:08
Poster: Thomz
Maar idd zoals melody zegt, als je merkt dat je wat begint te verdikken moet je zelf weten dat het tijd is om te beginnen sporten. Bij was dat dus het geval, maar ben begonnen met wat meer te sporten. Maar heb nu tenminste een atletisch en gespierd lichaam
 Hahahahaa lol:p ps: kun jij je mix v2 eens opnieuw uploaden?
Yorick    posted on 16-10-2006 19:08
er zit zowat niemand inn de chat:o

Thomz    posted on 16-10-2006 19:09
Poster: the-melody
Hahahahaa lol:p ps: kun jij je mix v2 eens opnieuw uploaden?

Ben er mee bezig Winking my eye

@ dj jr         geef toe, het is hier toch veel gezelliger... :d
Jorrit    posted on 16-10-2006 19:21
Vind wel dat gym/LO nog wat meer nut heeft dan bv vakken als PO hoor. Je doet eens wat sport (wie geen sport doet bedoel ik) en het gaat niet enkel over het sporten, maar ook over zelfkennis en je verstand gebruiken bij bepaalde oefeningen. Dus vind dat LO toch nog van enig nut is hoor.

Ik kom op school om te leren, sporten doe ik buiten school. Dus voor mij had het niet gehoeven.
Voor mensen die in hun vrije tijd geen sport doen en zich ook niet verdiepen in andere sporten is dit heel anders, ik vind dat iedereen wel iets aan sport zou moeten doen.
greup    posted on 16-10-2006 19:28
Poster: Jorrit

Ik kom op school om te leren, sporten doe ik buiten school. Dus voor mij had het niet gehoeven.
Voor mensen die in hun vrije tijd geen sport doen en zich ook niet verdiepen in andere sporten is dit heel anders, ik vind dat iedereen wel iets aan sport zou moeten doen.

sport, wat is dat
the-melody    posted on 16-10-2006 19:39
Iets vervelends wat je niet nodig hebt als je dun bentWinking my eye
Margi    posted on 16-10-2006 19:42

ALs je zo'n vakken wil moet maar naar het KSO gaan...

zoals ik  maar ik ben waarschijnlijk de enige hier ?
greup    posted on 16-10-2006 19:47

Ik sjouw welleens met kisten, Mag dat ook?
the-melody    posted on 16-10-2006 19:47
Euh... ja dat mag welHappy, laughing
Thomz    posted on 16-10-2006 19:49
Poster: Margi

zoals ik  maar ik ben waarschijnlijk de enige hier ?

Wat doe je Architectuur?      Waar ga je eig dan naar school? Want is er in kortrijk wel een KSO School?
Margi    posted on 16-10-2006 20:07
Poster: Thomz

Wat doe je Architectuur?      Waar ga je eig dan naar school? Want is er in kortrijk wel een KSO School?

Nee, ik ga iedere dag met de trein naar Gent, Sint- Lucas Happy, laughing Das pas een chill-school Happy, laughing en ik doe Beeldende Vorming ( in het vijfde jaar), maar kheb der voorgaande 2 jaren wel architectuur gekregen...
Thomz    posted on 16-10-2006 20:11
Sint Lucas is een straat verder dan mijn school      Atheneum wispelberg :d   men nicht gaat ook naar sint lucas    Winking my eye
Margi    posted on 16-10-2006 20:13
Haha, we hebben mekaar zeker al megaveel gezien, zonder dat we wisten wie de anders was

Wat doet je nicht van richting ?en hoe noemt ze? mss ken ik ze wel
User edit by Margi on 16-10-2006 @ 20:13:55 (27%)
Thomz    posted on 16-10-2006 20:14
4de jaar BAK :s
Margi    posted on 16-10-2006 20:16
Hmm... nee dan ken ik ze waarschijnlijk niet...
Jorrit    posted on 16-10-2006 20:17

Dun zijn is iets anders dan gezond zijn he...:D
Thomz    posted on 16-10-2006 20:18
Ohja ze heet Heleen...    
the-melody    posted on 16-10-2006 20:19
Ja das waar.... maar als je dun bent denk ik niet dat je sneller naar sport zult grijpen dan dat je dik bent
W.i.M    posted on 16-10-2006 20:21
Poster: greup
Ik sjouw welleens met kisten, Mag dat ook?

Dat ligt er aan hoe zwaar die kisten zijn en hoe lang je er mee sjouwt
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
the-melody    posted on 16-10-2006 20:23
Poster: W.i.M

Haha goede:p
Dj_Fantasy    posted on 16-10-2006 20:29
Poster: W.i.M

ik sjouw men boekentas van 15 kilo elke dag mintens 2 uur isWinking my eye moet je nadenken dat je buiten turnen dan ook nog sport:p
dj2dj.nl

129 Users online: 11 Guests (118 Unknown)
Pages generated today : 16.678
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.052