Poster: PatrickBeukenIk beweeg niks en vermager zelfs....
Ik vind dat gym verplicht zou moeten worden op alle opleidingen.... Nu ik op het HBO zit ga ik met de bus naar school, ipv de fiets. Onder aan onze straat stap ik in en voor de school stap ik uit. Lopen doe ik dus ook niet meer veel. Verder erg veel fastfood en snacks eten en veel bier drinken. Dat studentenleventje is dus nog niet zo gezond. Ik ga dan wel 3x 1,5 uur per week handballen en ik loop 2 uur over mn krantenwijkje, maar toch beweeg ik erg weinig... En er zijn mensen die nog minder bewegen... vooral voor hen is een vak als gym toch wel belangrijk...
Poster: ThomzHahahahaa lol:p ps: kun jij je mix v2 eens opnieuw uploaden?
Maar idd zoals melody zegt, als je merkt dat je wat begint te verdikken moet je zelf weten dat het tijd is om te beginnen sporten. Bij was dat dus het geval, maar ben begonnen met wat meer te sporten. Maar heb nu tenminste een atletisch en gespierd lichaam
Poster: the-melody
Hahahahaa lol:p ps: kun jij je mix v2 eens opnieuw uploaden?
Vind wel dat gym/LO nog wat meer nut heeft dan bv vakken als PO hoor. Je doet eens wat sport (wie geen sport doet bedoel ik) en het gaat niet enkel over het sporten, maar ook over zelfkennis en je verstand gebruiken bij bepaalde oefeningen. Dus vind dat LO toch nog van enig nut is hoor.
Poster: Jorrit
Ik kom op school om te leren, sporten doe ik buiten school. Dus voor mij had het niet gehoeven.
Voor mensen die in hun vrije tijd geen sport doen en zich ook niet verdiepen in andere sporten is dit heel anders, ik vind dat iedereen wel iets aan sport zou moeten doen.
ALs je zo'n vakken wil moet maar naar het KSO gaan...
Iets vervelends wat je niet nodig hebt als je dun bent
Poster: Margi
zoals ikmaar ik ben waarschijnlijk de enige hier ?
Poster: Thomz
Wat doe je Architectuur? Waar ga je eig dan naar school? Want is er in kortrijk wel een KSO School?
Iets vervelends wat je niet nodig hebt als je dun bent
Poster: greup
Ik sjouw welleens met kisten, Mag dat ook?
Poster: W.i.MHaha goede:p
Dat ligt er aan hoe zwaar die kisten zijn en hoe lang je er mee sjouwt
Poster: W.i.M
Dat ligt er aan hoe zwaar die kisten zijn en hoe lang je er mee sjouwt