Poster: ScottB
is en komende week nog iets in Londen te doen wat met DJ ofso te maken heeft, ik ga er met school heen onder het mom van "studiereis" :D
haha ja is mijn eerste keer hewe verblijven bij gastgezinnen in Bexleyheath ofzo iets. ik ga van zaterdag tot woensdag. weet jij nog mooie DJ-gear winkels of platen/CD winkels ?
Poster: Laidback
YES.. ik heb eindelijk mijn File/Print server runnen:D
ben er een dikke 3 uur mee bezig geweest om de shizzle op gang te krijgen..
maar helaas is de 800mhz die ik nu heb staan daarvoor.. niet snel genoeg..
dus als iemand hier nog een pc heb staan met een 1.5 Ghz core.. en die kweit wil. Pm mij ff :P
Poster: W.i.M
Dan zitten ze in de gesloten chat
Virgin Megastore op piccadilly.
wel hebben de platenzaken op House gebied veeeeeel maar dan ook heeeel veel spul wat hier nog lang niet uitkomt!
Poster: W.i.M
Voor een file/print server is een 800mhz proc toch wel genoeg ?
ga ik eens kijken of ik daar een mooi plaatje op de kop kan tikkenkrijg ik nog korting al ik de naam Laidback noem? :p
mooie -plaatjes zal je zeker op de kop kunnen tikken..
en 1 van die dames die daar werkt, daar ben ik mee naar de Ministry of sound geweest .. een lange blonde.. misschien dat ze wel kennen dus :P
nja. tis in londen gewoon zo'n relaxed sfeertje.. alsof je echt ver van huis bent.. maar eigenlijk nog steeds thuis.. dat vind ik gewoon zo fijn aan london!
mss dat ik haar zo ver kan krijgen om ook met bij naar de MoS te gaan :D
ik ben benieuwd hoe het bevalt, ik zal donderdag, dan ben ik weer terug wel ff vertellen hoe het was geweest en of ik iets moois heb kunnen vinden
Poster: PatrickBeuken
Ik denk dat hij dat beter zelf kan regelen, hij ziet haar toch binnenkort en dan zit jij hier nog in NL! :P
ik zie dr de 24e weer :Dhaha
3 dagen lang woeiii
hoe heet ze dan kan ik haar roepen :p Is het een vriendin geworden?ik zal de groeten doen als ik haar zie
Canterburry moet je trouwens ook es bezoeken :P
is een klein buitenwijkje van London.. met een heel mooi cultureel centrum!
en een Mac / burgerking / aantal platenzaken.. etc.. echt leuk..
en 1 van die dames die daar werkt, daar ben ik mee naar de Ministry of sound geweest .. een lange blonde..
Poster: robbert
Woei ministry of sound, daar wil ik zeker nog eens naar toe!