quote: |
Poster: djjw wij hebben een ei- koker, beetje water erin.. stekker erin, wachten op de zoemer en klaar... precies zoals je hem wilt |
Poster: Laidback
ik ben nogal een ster in de keuken..
heb 3 jaar Horeca Producten Technologie gesturdeerd..
ik weet dus wel hoe je een heerlijk origineel dinee op tafel krijgd!
en das niet door lui op je reed te gaan zitten wachten op het belletje van je eierkoker
quote:
Poster: djjw
wij hebben een ei- koker,
beetje water erin.. stekker erin, wachten op de zoemer
en klaar... precies zoals je hem wilt
ik weet al weer genoeg..
wat een luie mensen hier!
stel je voor.. je heb een Super hete/mooie vriendin.. die komt een weekend bij jou slapen.. en je weet niet eens hoe je een Fatsoenlijk ei moet koken / bakken of hoe je een beetje ontbijt op bed kan maken!...
de relatie zal snel over zijn!
ik ben nogal een ster in de keuken..
heb 3 jaar Horeca Producten Technologie gesturdeerd..
ik weet dus wel hoe je een heerlijk origineel dinee op tafel krijgd!
en das niet door lui op je reed te gaan zitten wachten op het belletje van je eierkoker
Poster: T4Twister
ik kan slagroomtaarten maken, heerlijk:P
en dat op mn 14de(nu ben ik 15:D)
je heb een Super hete/mooie vriendin.. die komt een weekend bij jou slapen..
Poster: the-melody
Nou nou.... Lekker hoeveel vraag je ervoor? Want die bakker die hier woont bakt er niks van...
Poster: the-melody
Nou nou.... Lekker hoeveel vraag je ervoor? Want die bakker die hier woont bakt er niks van...
Poster: W.i.M
zullen we ieder deel een thema geven... Dit deel gaan we leren koken
Volgend deel gaan we leren afwassen, of de afwas inruimen indien je een
vaatwasser hebt
mann, en dan ga jij koken....
Poster: T4Twister
het zou je maar eens overkomen:
je fietst in 1989 door berlijn, en je zet je fiets tegen een muur om ff iets te gaan drinken. kom je terug en jawel hoor
muur weg:P
Poster: W.i.M
het zou je maar eens overkomen:
je fietst in 2006 door Amsterdam, en je zet je fiets tegen een muur om ff iets te gaan drinken. kom je terug en jawel hoor
fiets weg:P
Poster: greupDank je twister, ik heb geen idee
Zijn er trouwens nog dj's ( allround) in de omgeving utrecht die een avondje mee willen draaien op een schoolfeest.Stuur me even een pm. Ik zoek nog een paar mensen, en wil ook mensen van hier de kans geven.Schat je zelf goed in, ik verwacht namelijk wel kwaliteit. Het is op een vrijdag over 2 weken. verwacht aantal mensen is 600. Organisator ben ik.Ik hoop op wat serieuze reacties.
voordeel is na 15 min. kun je hem weer terug kopen!:P
Poster: _Ivan_
Is het aankomende vrijdag over twee weken?