feedback: www.djdevotion.nl
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Devotion    posted on 03-10-2006 13:10
Hallo allen,

Ben langzaam (maar zeker) bezig met afronden van mijn site. 't Is nog zeer zeker een work in progress maar ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en van tips kan ik alleen maar leren.

Puntjes waar ik nu nog mee bezig ben:

• Bewerken van een persoonlijke foto die in het blok met de flash elementen komt (onder flashjes met namen als .home etc..)
  • Uitzoeken van partypics e.d. voor in de gallery
  • Zoeken naar een goed gastenboek wat geplaatst kan worden in de pagina (zal wel niks worden dus zal ik snel aan de slag moeten gaan met MySQL en PHP...)
Laat maar horen, en alvast bedankt!

Ahum, nu met link: www.djdevotion.nl
User edit by Devotion on 03-10-2006 @ 13:20:14 (7%)
Mod edit by Lead on 03-10-2006 13:22 (1%)

What do you think about feedback: www.djdevotion.nl ??

Vote :   

tairip    posted on 03-10-2006 13:15
Het zou makkelijk zijn als je ook een link plaatst naar de website in je text!

Die DJ resource doet zo raar als ik een link maak linkt hij intern naar DJ Resource. :S
User edit by tairip on 03-10-2006 @ 13:19:36 (100%)
Devotion    posted on 03-10-2006 13:21
quote:
Poster: tairip
Het zou makkelijk zijn als je ook een link plaatst naar de website in je text!

Thanks! Zo ongeveer het belangrijkste van mijn post, en dat vergeet ik glad.
Lead    posted on 03-10-2006 13:24
Een link maak je zo :

Knip (copy) de URL waarnaar je wilt linken (http://www....). Selecteer een stukje tekst in de posting waar je de link wilt hebben en druk vervolgens op
Plak de link in de popup in de bovenste regel.... HTTP:// moet ervoor.
Let the BASS be louder
Nvie    posted on 03-10-2006 13:29
Mooie foto's in je gallery :D
Devotion    posted on 03-10-2006 14:11
quote:
Poster: Nvie
Mooie foto's in je gallery

Tja, mijn familie is een dankbaar onderwerp
Ik ben nog goede foto's aan het uitzoeken. Foto's genoeg, maar ik wil natuurlijk wel een professionele indruk maken met gelikte foto's. Na wat kritisch kijken kom je er achter dat maar heel weinig echt bruikbaar is.
Lead    posted on 03-10-2006 18:50
Dat laatste over foto's klopt idd. Soms schiet ik een heel kaartje vol (>200) en dan zijn er maar een tiental die echt mooi zijn.
Maar ja, zo hou je alleen de echt mooie over ;
Let the BASS be louder
Thomz    posted on 03-10-2006 19:43
Mooie site, verzorgd met een goede inhoud. Mooi gedaan.
Devotion    posted on 03-10-2006 20:44
quote:
Poster: Thomz
Mooie site, verzorgd met een goede inhoud. Mooi gedaan.

Thanks!
lrfist    posted on 04-10-2006 14:26
mooie site, alleen het gastenboek werkt niet. mssch heb je nog altijd geen deftig gastenboek gevonden... kan je mssch "onder constructie bijzetten Winking my eye
maar voor de rest is de site dik in orde
Devotion    posted on 05-10-2006 13:23
Poster: lrfist
mooie site, alleen het gastenboek werkt niet. mssch heb je nog altijd geen deftig gastenboek gevonden... kan je mssch "onder constructie bijzetten Winking my eye

Klopt, was alleen nog aan het "pielen" met de database... Dus dat moest helaas online gebeuren.
RenéKuppens    posted on 05-10-2006 15:29
Poster: Devotion

Tja, mijn familie is een dankbaar onderwerp
Ik ben nog goede foto's aan het uitzoeken. Foto's genoeg, maar ik wil natuurlijk wel een professionele indruk maken met gelikte foto's. Na wat kritisch kijken kom je er achter dat maar heel weinig echt bruikbaar is.

Ik vond die dierentuin wel pro:P
Ik vind je siter verder wel sjike:D
vooral de kleuren spreken aan
Devotion    posted on 21-10-2006 20:46
Okay, de foto's in de gallery staan online en ik heb een werkend gastenboek. Ik zou zo zeggen; plas er over heen en laat weten wat je er van vind.
IbiziX    posted on 21-10-2006 22:17
mooie site!
die flash vind ik wel goed geslaagd!
keep up the good work Winking my eye
dat house mixje klinkt ook wel lekker :p
heb je daar een tracklistje van?
Devotion    posted on 21-10-2006 22:50
quote:
Poster: IbiziX
mooie site!
die flash vind ik wel goed geslaagd!
keep up the good work
dat house mixje klinkt ook wel lekker
heb je daar een tracklistje van?

Thanks! Natuurlijk heb ik daar ook een tracklist van, komt-ie dan:

1. David Guetta vs. The egg - Walking away (Tocadisco's Radio Edit)
  2. Justin Timberlake - Sexyback (Linus Loves Remix)
  3. Pink - U+UR Hand (Beatcult Remix)
  4. Shapeshifters - Sensitivity (Pete Heller's Phela Dub)
  5. Dennis Christopher - Soulshakin' (Vocal Mix)
  6. Gregor Salto - Viajar (Mas Que Nada)(Erick E Remix)

User edit by Devotion on 21-10-2006 @ 22:52:07 (5%)
PatrickBeuken    posted on 21-10-2006 22:53
Ziet er goed uit, man. Hier mag menige dj een voorbeeld aan nemen.
Armand    posted on 22-10-2006 17:17
Strakke site man!

Ben ook al een tijd bezig om iets op te zetten .... de tijd ontbreekt mij echter om me te verdiepen in het maken van een website .. tjemig, wat komt daar eigenlijk een hoop bij kijken zeg ... tenminste als je het gewoon goed wil doen ...

Goed werk!
right1    posted on 22-10-2006 20:28
strak , vooral je mix op je site
(gaat nu hard gaan oefenen)

btw waar haal die hippe liedjes
User edit by right1 on 23-10-2006 @ 12:14:42 (55%)
Devotion    posted on 23-10-2006 12:47
quote:
Poster: right1
strak , vooral je mix op je site
(gaat nu hard gaan oefenen)

btw waar haal die hippe liedjes

Halen? Kopen zul je bedoelen. Goed kijken bij de plaatselijke platenboer of er nog een leuke remix op de single staat. Ongeveer 99% van al mijn aankopen doe ik via de Free Record Shop...

Het downloaden van muziek is natuurlijk erg aanlokkelijk, maar geloof me; ga jij ergens draaien met je gebrande cd'tjes dan komt het niet profi over. Bovendien, met je VAR-verklaring kun je de BTW weer terugvorderen. (en kun je "witte" gigs aannemen)

Maar in ieder geval nog bedankt voor het compliment en je entry in het gastenboek!
Jorrit    posted on 23-10-2006 12:55
maar geloof me; ga jij ergens draaien met je gebrande cd'tjes dan komt het niet profi over.

Niet om een discussie uit te lokken hoor, maar in mijn cd map vindt je ook het een en ander aan gebrandde cd's: Geript van (eigen) vinyl en gedownload van sites als beatport (= betaalde download)... Is dit dan ook meteen niet profi ondanks dat er wel betaald voor is?
Devotion    posted on 23-10-2006 13:21
Poster: Jorrit

Niet om een discussie uit te lokken hoor, maar in mijn cd map vindt je ook het een en ander aan gebrandde cd's: Geript van (eigen) vinyl en gedownload van sites als beatport (= betaalde download)... Is dit dan ook meteen niet profi ondanks dat er wel betaald voor is?

Touché! Het levert je in ieder geval geen problemen op qua rechten. Maar het gaat er om wat een ander denkt; zou deze eerst denken van "goh, Jorrit heeft zijn vinyl op cd gezet" of "goh, Jorrit download zijn muziek illegaal"?
SpagEddy    posted on 23-10-2006 15:21
Mooie site. De basis is er in iedergeval.
Luister net ook naar je set. Dit soort muziek mag ik wel, zeker dat braziliaanse nummer op het eind en david guetta is al helemaal een held.

veel suc6
Devotion    posted on 23-10-2006 19:41
Thanks!
greup    posted on 23-10-2006 19:55
Nog nooit gehad dat iemand geinterreseerd was in het feit of ik, of 1 van de dj's die ik lever gebrande cd's bij zich heeft. Daarbij komt dat gebrande cd's net zo goed legaal kunnen zijn. Ik zie trouwens ook bij de grote dj's onwijs vaak gebrande cd's in hun map zitten... Dus dat het niet prof. zou overkomen kan ik niet met je delen.

Verder zit de site er verzorgt, en neurtraal uit. netjes gedaan.
Devotion    posted on 23-10-2006 21:55
Poster: greup
Nog nooit gehad dat iemand geinterreseerd was in het feit of ik, of 1 van de dj's die ik lever gebrande cd's bij zich heeft. Daarbij komt dat gebrande cd's net zo goed legaal kunnen zijn. Ik zie trouwens ook bij de grote dj's onwijs vaak gebrande cd's in hun map zitten... Dus dat het niet prof. zou overkomen kan ik niet met je delen.

Verder zit de site er verzorgt, en neurtraal uit. netjes gedaan.

Bedankt voor het compliment. Misschien was mijn bewering dat het niet professioneel zou zijn een beetje te kort door de bocht. My bad!
Devotion    posted on 14-12-2006 13:16
En er zijn trouwens weer nieuwe foto's toegevoegd...! [schreeuw om aandacht-modus]

This is an old Topic

No new postings for 6.751 days.
 Post CommentThat would be 225 months
or a whopping 18.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

61 Users online: 7 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 338
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.590