quote: |
Poster: tairip Het zou makkelijk zijn als je ook een link plaatst naar de website in je text! |
Poster: Nvie Mooie foto's in je gallery ![]() |
Poster: Thomz Mooie site, verzorgd met een goede inhoud. Mooi gedaan. |
Poster: lrfist
mooie site, alleen het gastenboek werkt niet. mssch heb je nog altijd geen deftig gastenboek gevonden... kan je mssch "onder constructie bijzetten![]()
Poster: Devotion
Tja, mijn familie is een dankbaar onderwerp
Ik ben nog goede foto's aan het uitzoeken. Foto's genoeg, maar ik wil natuurlijk wel een professionele indruk maken met gelikte foto's. Na wat kritisch kijken kom je er achter dat maar heel weinig echt bruikbaar is.
Poster: IbiziX mooie site! die flash vind ik wel goed geslaagd! keep up the good work ![]() dat house mixje klinkt ook wel lekker ![]() heb je daar een tracklistje van? |
Poster: right1 strak , vooral je mix op je site (gaat nu hard gaan oefenen) btw waar haal die hippe liedjes ![]() |
maar geloof me; ga jij ergens draaien met je gebrande cd'tjes dan komt het niet profi over.
Poster: Jorrit
Niet om een discussie uit te lokken hoor, maar in mijn cd map vindt je ook het een en ander aan gebrandde cd's: Geript van (eigen) vinyl en gedownload van sites als beatport (= betaalde download)... Is dit dan ook meteen niet profi ondanks dat er wel betaald voor is?
Poster: greup
Nog nooit gehad dat iemand geinterreseerd was in het feit of ik, of 1 van de dj's die ik lever gebrande cd's bij zich heeft. Daarbij komt dat gebrande cd's net zo goed legaal kunnen zijn. Ik zie trouwens ook bij de grote dj's onwijs vaak gebrande cd's in hun map zitten... Dus dat het niet prof. zou overkomen kan ik niet met je delen.
Verder zit de site er verzorgt, en neurtraal uit. netjes gedaan.