ik heb dus 'In GEEN geval' gevote.
Met een mix cdtje, kan ik er evengoed mijn neefje van 6 zetten. Die zou er eigenlijk nog wel een dik feestje van kunnen maken. Wat laten roepen in de micro, jaja jullie brengen mij op ideëen

.
Nee, ik draai altijd live, ik draai ook op een internetradio en ben daar resident. Maar ja heb nu ook niet elke week zin om te draaien. Maar ik bijt toch effe door en draai gewoon live. En op de radio kunnen ze jou nu niet echt controleren, dus dan praat ik tussendoor eens en vertel ik wat.
Maar op feestjes, uit den boze. Je mag thuis natuurlijk je platenbakken ordenen en de juiste plaatjes bij een steken, dat doet iedereen wel. Want je moet alles toch terugvinden.
Nu ik draai vooral met het Final Scratch systeem dus daar heb ik geen last van :D.
Nee mix cdtjes das saai en stom, ook al moet je op sensation of olympische spelen draaien. Anders is er niks meer aan je werk. Het moet spannend blijven. En daarbij, je mag fouten maken, jullie gaan mij niet vertellen dat jullie nooit fouten maken. Tiesto of welke andere dj ook, die mogen fouten maken. Zo kunnen ze tenminste zien wie de beste dj is. Als iedereen foutloos draait is er niks meer aan hé.
En als je naar de plee moet, ik moet tijdens een set nooit naar de plee. Alleen als ik er natuurlijk al 4 of 5 uur sta. Maar dan draai ik meestal met iemand anders. Das dan ook wel handig.
Als je nu de warming up moet doen op een avond, moet dat ook live zijn. Gewoon draaien, jij moet dan draaien, dus breng je kwaliteit -> live. Want zeker tijdens de warming up moet je heel goed kunnen inspelen met het publiek. Jij moet het feestje beginnen, je moet de mensen laten dansen. Eigenlijk vind ik dat de mensen die de warming up doen, toch een centje meer moeten krijgen. Eens het feestje op gang is gekomen kan er eigelijk weinig mis gaan. Alleen als de dj's na jou het echt verknallen.
Dus ik ben integraal tegen Mixcdtjes tijdens livesets punt uit.
Groetjes