Poster: Luka_Z
onprofficieel
Poster: Luka_Z
onprofficieel
Poster: diggersfan
quote:
Poster: Winston
Moreel, ethiek moet kunnen. Als het publiek dat accepteert. En wat doe je als je naar toilet moet?
Winston, ik weet niet op welke planeten jij ooit komt, maar ik geloof niet dat er publiek op deze aardbol is, die dat ooit accepteert.
Poster: tairip
In geen geval!
Omdat je dan nooit in kan spelen op je publiek.
In mijn geval, ik draai hardere stylen soms wil het publiek meer melodiues en soms ook echt beuqen!
Je kan dus naar mijn idee niet van te voren je set al in elkaar zetten.
Poster: lolbroek
Ik heb absoluut geen probleem met vooraf opgenomen setjes, kan zelfs best handig zijn. (Ik gebruik ze trouwens veel!) Speel eens een hele avond? En je moet om 8 uur beginnen, of vroeger, en de zaal staat 2 uur leeg. Dan heb ik daar geen bezwaar voor, kun je ondertussen eens praten, en peilen naar de muziek die gedraait moet worden (voorkeuren van de organisatie)
PS, natuurlijk niet voor een volle zaal dit beginnen doen! De fun gaat er dan toch ook af?
Poster: lolbroek
Ik heb absoluut geen probleem met vooraf opgenomen setjes, kan zelfs best handig zijn. (Ik gebruik ze trouwens veel!) Speel eens een hele avond? En je moet om 8 uur beginnen, of vroeger, en de zaal staat 2 uur leeg. Dan heb ik daar geen bezwaar voor, kun je ondertussen eens praten, en peilen naar de muziek die gedraait moet worden (voorkeuren van de organisatie)
PS, natuurlijk niet voor een volle zaal dit beginnen doen! De fun gaat er dan toch ook af?
Poster: soundcollector
is toch geen probleem als je mag draaien op een grote fuif ken je iets van muziek en kan je beatmatchen dus moet da geen probleem zijn he
Poster: soundcollector
gelijk maar je kan wel je set van te voren inschatten en oefennen en als het anders uitloopt verander je je set gewoon
Poster: Thomz
Als er geen volk in de zaal is, dan zal dat zeker niet lukken met een vooropgenomen set. Probeer wat mensen op de vloer te krijgen door eens een bekender nummer te draaien of voor iets speciaal te doen, maar niet zeggen van ga gewoon effe mee praten en gewoon een vooropgenomen cd opzetten.
Wat je wel kan doen is ze nog wat laten babbelen (en eventueel je erbij zetten) en een rustig muziekje laten spelen, daarna zoek een paar mensen die voor jou het feestje in gang willen zetten, de rest volgt dan gewoon...
Poster: Thomz
daarna zoek een paar mensen die voor jou het feestje in gang willen zetten, de rest volgt dan gewoon...