Hulp met interview werkstuk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

emre90    posted on 01-10-2006 15:47
Hallo,
Ik moet een werkstuk doen voor school wat van groot belang is. Het heet de "personal project" en is in het engels omdat ik naar een internationale school ga. Het werkstuk kan zijn over wat je maar wil en ik(met me grote liefde voor me nieuwe hobby) wou het meteen over Dj'en maken. Dus na wat tijd besloot ik het over de technieken van transitions te maken omdat het mij wel leuk leek om iets te doen wat waarmee je jezelf ook veel dingen leert.

Maar ok ik wil niet een heel verhaal schrijven over me werkstuk dus ik zal meteen zeggen waarmee ik graag julie hulp nodig heb. Voor het "onderzoek" deel van het werkstuk ga ik interviews zenden naar veel djs en hopelijk ook wat antwoorden terugkrijgen. Ik zal het ook hier posten als het interview klaar is. Ik heb al een paar vragen voor de interview maar ik zou erg blij zijn als ik wat meer vragen had dan dat ik nu heb dus daarom vraag ik julie hulp met wat goeie en leuke vragen te komen voor mijn interview.

Hier zijn de vragen die ik al heb:

1.What is your real name and your name used in your djing career?

2.What genre of music do you favour/play and why?

3.What does a transition mean for you?

4.At which parts of a track do you start and end your transitions(e.g. introduction, breaks) and does this differ for vinyl and cd?

5.What are the different techniques that you use in your transitions and how do you use them(e.g. samples, stutter, beatmatching/mixing, e.q)?

6.Which of the these technique(s) do you favor and why?

7. If these techniques differ for different genres of music and sound, which techniques do you use for which sounds/genres?

8. What equipment do you use for these purposes(livesets) and why?

Post gerust alles wat in je komt en post ook als julie een vraag zien die niet echt goed is of niet compleet genoeg is.
Alvast bedankt voor al julie hulpHappy, laughing
User edit by emre90 on 01-10-2006 @ 17:52:00 (1%)

What do you think about Hulp met interview werkstuk ??

Vote :   

Twello    posted on 01-10-2006 15:50
ik zou wat meer vertellen over de equipment .....
Jorrit    posted on 01-10-2006 17:13
What parts of a track that you play do you start and end your transitions(e.g. introduction, breaks) and does this differ for vinyl and cd?

Beetje vreemde zin. Ik zou er van maken: At wich part of a track (e.g. intro, break) do you start and end your transitions?
emre90    posted on 01-10-2006 17:51
Poster: Jorrit

Beetje vreemde zin. Ik zou er van maken: At wich part of a track (e.g. intro, break) do you start and end your transitions?

Ja je hebt gelijk, bedankt
Camino    posted on 02-10-2006 00:52
Poster: emre90
Hallo,
Ik moet een werkstuk doen voor school wat van groot belang is. Het heet de "personal project" en is in het engels omdat ik naar een internationale school ga. Het werkstuk kan zijn over wat je maar wil en ik(met me grote liefde voor me nieuwe hobby) wou het meteen over Dj'en maken. Dus na wat tijd besloot ik het over de technieken van transitions te maken omdat het mij wel leuk leek om iets te doen wat waarmee je jezelf ook veel dingen leert.

Maar ok ik wil niet een heel verhaal schrijven over me werkstuk dus ik zal meteen zeggen waarmee ik graag julie hulp nodig heb. Voor het "onderzoek" deel van het werkstuk ga ik interviews zenden naar veel djs en hopelijk ook wat antwoorden terugkrijgen. Ik zal het ook hier posten als het interview klaar is. Ik heb al een paar vragen voor de interview maar ik zou erg blij zijn als ik wat meer vragen had dan dat ik nu heb dus daarom vraag ik julie hulp met wat goeie en leuke vragen te komen voor mijn interview.

Hier zijn de vragen die ik al heb:

1.What is your real name and your name used in your DJing career?

2.What genre of music do you favour/play, and why?

3.What does a transition consist of for you?

4.At which parts of a track do you start and end your transitions(e.g. introduction, breaks) and does this differ between vinyl and cd?

5.What are the different techniques that you use in your transitions and how do you use them(e.g. sampling, stuttering, beatmatching/mixing, e.q Techniques)?

6.Which of the these techniques do you favor and why?

7. If these techniques differ for different genres of music [...], which techniques do you use for which [...]genres?

8. What equipment do you use for these purposes(livesets) and why?

Post gerust alles wat in je komt en post ook als julie een vraag zien die niet echt goed is of niet compleet genoeg is.
Alvast bedankt voor al julie hulpHappy, laughing

heb je engels even verbeterd, verbeteringen zijn in bold

This is an old Topic

No new postings for 6.799 days.
 Post CommentThat would be 226.6 months
or a whopping 18.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

136 Users online: 12 Guests (124 Unknown)
Pages generated today : 2.635
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.094