Wah.. alles weg!! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Back-up`s maak ik altijd...?

-tuurlijk!
-Soms wat maken mij die paar dingen uit
-Nooit mij gebeurd zo iets niet!

Voting is only possible for our Members
RenéKuppens    posted on 28-09-2006 21:56
Hallo mensen,
zoals de topic luid 'alles weg...'
mijn computer is 3 weken terug 'kapot gegaan' en nu ben ik dus al mijn muziek bestanden kwijt:S

ik ben vergeten een back-up te maken:s dom dom dom:S

Bij de computer winkel zijden ze dat ze het meschien terug konden vinden:D maar dat kon wel even duren....

Mijn vraag heeft iemand van jullie dit ooit meegemaakt en is hij er levend uit gekomen met muziek :P

What do you think about Wah.. alles weg!! ??

Vote :   

Jorrit    posted on 30-09-2006 20:16
Weet ik maar een fiets stelen is wel wat anders dan bijvoorbeeld even een illegale verzie van een software dowlauden

Een fiets stelen of illegaal software downloaden is een heel groot verschil. Bij het stelen van een fiets heeft de eigenaar direct verlies en bij het illegaal downloaden is het een potentiele verlies waarbij de eigenaar niet direct schade heeft.

Jullie begrijpen beiden waar ik op doel: onrechtmatig eigendom verkrijgen over zaken waar geld voor wordt gevraagt. Er zitten investeringen in die software, en die moeten eruit gehaald worden. Als iedereen dit gaat doen, is er geen software meer.
RenéKuppens    posted on 30-09-2006 21:20
Poster: Jorrit

Jullie begrijpen beiden waar ik op doel: onrechtmatig eigendom verkrijgen over zaken waar geld voor wordt gevraagt. Er zitten investeringen in die software, en die moeten eruit gehaald worden. Als iedereen dit gaat doen, is er geen software meer.

Ja snap ik maar ja dat weet je als je er in gaat investeren en al die grote bedrijven en dergelijke hebben dat toch wel legaal dus verdienen doen ze toch wel
ccc    posted on 30-09-2006 21:31
Poster: Dj-RK

Ja snap ik maar ja dat weet je als je er in gaat investeren en al die grote bedrijven en dergelijke hebben dat toch wel legaal dus verdienen doen ze toch wel

Ik hoop dat als jij ooit een nummer uitbrengt het een super goed nummer is. Maar dat niemand het koopt en allemaal via een andere weg gratis verkrijgen.
Kijken of je dan nog steeds dezelfde uitspraak doet als die je nu doet.
PatrickBeuken    posted on 30-09-2006 22:07
Met Microsoft is dat wel zo... de prijzen van Windows zijn gewoon belachelijk. Windows hebben ze echt dubbel en dik terugverdient. Dat neemt echter niet weg dat het niet de bedoeling is om illegale versies te gebruiken.
User edit by PatrickBeuken on 30-09-2006 @ 22:07:40 (68%)
Blast    posted on 01-10-2006 08:35

Ik dacht dat iedereen ineens zo tegen het 'meer posten = meer voordelen principe' was?

wie zegt dat ik aan "meer posten = meer voordelen principe" doe?? Omdat ik misschien iets (onmogelijks) voorstelde? En waarom zou ik het doen. meer voordelen? wat voor mee voordelen zou ik dan nog kunnen krijgen door meer te posten? En ALS ik aan dat principe meedeed dan had ik wel ff wat meer posts...
Want dan is eigelijk dat topic " de late leeuw, chat corner" ook zo'n "meer posten = meer voordelen principe". (ps, ik zeg niet dat, dat topic slecht is ofzo).

en nog ff over windows: windows heeft 2 versie OEM een FPP. OEM is de goedkoopste versie. Een OEM versie zit bij je pc als je die kant en klaar in de winkel of bij dell ofzo koopt. zo'n OEM versie mag je maar op 1 pc installeren en je hebt veel minder rechten dan een FPP. En als je op een pc en OEM versie hebt dan mag je best een onderdeel (videokaart ofzo) best vervangen maar het moederbord mag je niet vervangen want dan verloopt je licentie.
Alle versie die je in de winkel koopt zijn FPP versie maar die zijn veel duurder. Ook deze mag je maar op 1 pc installeren. Overigens mag je hier wel ieder onderdeel vervangen.

Jorrit    posted on 01-10-2006 10:35

Niet als iedereen jou houding aanneemt.
wie zegt dat ik aan "meer posten = meer voordelen principe" doe?? Omdat ik misschien iets (onmogelijks) voorstelde? En waarom zou ik het doen. meer voordelen? wat voor mee voordelen zou ik dan nog kunnen krijgen door meer te posten?

Nou, als ik iemand hoor praten over webspace voor Mp3's na een bepaald user level, moet ik toch sterk denken aan meer posten = meer voordelen.
Blast    posted on 01-10-2006 11:21

Niet als iedereen jou houding aanneemt.

Nou, als ik iemand hoor praten over webspace voor Mp3's na een bepaald user level, moet ik toch sterk denken aan meer posten = meer voordelen.

een webspace is ff iets anders dan een (ftp) server wat ik voor ogen had. een webspace zijn van die "leuke" msn dingetjes waar je foto's op kan zetten en bloggen etc, en ook muziek (streaming).

En wat voor meer voordelen kan ik halen als ik meer post op dit level?
Lead    posted on 01-10-2006 13:11
Graag weer ontopic reageren...

Ik gebruik backup software om mijn belangrijke mappen op een externe USB drive te backuppen. Dit tooltje heb ik ingesteld dattie dit wekelijks doet... Ik ben afgelopen week ook veel waardevolle info kwijt geraakt (lijkt wel of het in de mode is Winking my eye ) en heb mijn lesje geleerd.

Er is ook verschilllende recovery software dat je kan helpen om info terug te halen... indien je niet met je partities hebt zitten vogelen/wijzigen.
Let the BASS be louder
RenéKuppens    posted on 01-10-2006 13:36
Poster: ccc

Ik hoop dat als jij ooit een nummer uitbrengt het een super goed nummer is. Maar dat niemand het koopt en allemaal via een andere weg gratis verkrijgen.
Kijken of je dan nog steeds dezelfde uitspraak doet als die je nu doet.

Als dat zo ver is hoop ik het ook:D
laat iedereen maar illegaal dowlauden
dan moet ik het maar verdienen van de feesten waar ik dan meschien gevraagd wordt.

maar toch wil ik even zeggen er zijn natuurlijk altijd dingen die je dowlaud maar denk nou niet dat ik alles wat ik heb illegaal heb:S mijn pc is destijds door mijn neef in orde gemaakt en die had de versies illegaal dus ja...

Ik hoop dat er niet teveel verwaring ontstaat: Ik heb dus niet alles illegaal:P
Jorrit    posted on 01-10-2006 13:50
een webspace is ff iets anders dan een (ftp) server wat ik voor ogen had. een webspace zijn van die "leuke" msn dingetjes waar je foto's op kan zetten en bloggen etc, en ook muziek (streaming).

Wat boeit dat nou, je begrijpt m'n punt: het gene wat ik bedoel is dat meer opties voor hogere users meer posten stimuleert, en ik krijg in sommige topics nou net het gevoel dat we hier zo verschrikkelijk anti-spam zijn.

En wat voor meer voordelen kan ik halen als ik meer post op dit level?

Als je het hebt over extra opties voor hogere levels, zijn er nog zat members die meer kunnen gaan posten om die extra's te krijgen. Als pro heb je ook extra features.

ontopic maarweer.
Mod edit by Jorrit on 01-10-2006 13:51 (4%)
Obviuz    posted on 09-10-2006 16:13
Hebt 1 keer gehad...
toen was ik alles kwijt..
Toen wou me paps opnieuw windows dr op zette..
maar als extra... en dus kon ik nog wel in mijn ouwe bestanden..
alleen kon ik die oude windows niet meer gebruiken..
heb alles gebackupt... en weg met die oude windows.. Klaar
User edit by Obviuz on 10-10-2006 @ 10:26:41 (50%)
robbert    posted on 09-10-2006 16:32
Obviuz probeer aub eens normale zinnen te maken, dit is nauwelijks te lezen.
PatrickBeuken    posted on 09-10-2006 17:42
@ Obviuz => En je haalt te veel oude koeien uit de sloot....
Obviuz    posted on 10-10-2006 10:27
of topic:
zo beter?

ontopic: hoezo oude koeien.. heb het niet ergens gelezen of dergelijke. mvg
Illusion    posted on 10-10-2006 14:20
Poster: PatrickBeuken
@ Obviuz => En je haalt te veel oude koeien uit de sloot....

Ik denk het niet patje. Hier gaat het topic toch ook over, en laten we ons hier weer op focussen, want we wijken nu weer te veel af.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 10-10-2006 @ 14:20:48 (2%)
PatrickBeuken    posted on 10-10-2006 14:22
Poster: Djillusion
Ik denk het niet patje. Hier gaat het topic toch ook over, en laten we ons hier weer op focussen, want we wijken nu weer te veel af.

Patrick heet ik!
Illusion    posted on 10-10-2006 15:07
Poster: PatrickBeuken

Patrick heet ik!

Oke sorry patrick, mijn excuses. Of heb ik niet gelijk dan.

:d:d:D (k'vind het wel leuk klinken)
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 10-10-2006 @ 15:10:39 (52%)
Laidback    posted on 10-10-2006 15:37
het scheeld 8 dagen sinds de laatste reply.. Nix aan het handje hier Happy, laughing
laat deze jongen ook zijn ervaringen delen.. daarvoor zijn we hier toch allemaal?
:P
RenéKuppens    posted on 10-10-2006 15:55
vind ik ook ... dat hij dan zo moelijk te begrijpen is:D, leren we ook nog wat van

dusvindnikshandaan is:D
Obviuz    posted on 11-10-2006 15:41
off topic:
Poster: Laidback
het scheeld 8 dagen sinds de laatste reply.. Nix aan het handje hier Happy, laughing
laat deze jongen ook zijn ervaringen delen.. daarvoor zijn we hier toch allemaal?
:P

Dank jullie wel.. ik zou t wel fijn vinden als iemand mij helpt als een vraag/probleem heeft

On topic: ik heb ook ooit es back-up dvd's gemaakt als extra extra, het is wat overdreven maar t kan iedereval nooit kwijt raken (als je het goed opbergt Winking my eye)
Dj_Fantasy    posted on 11-10-2006 15:42
Poster: Obviuz
 (als je het goed opbergt Winking my eye)

als je het goed opbergt jaja, dat ken ik..dan heb je het nodig:p en dan denk je sh*t ik heb het iets te goed opgeborgen:p
dj2dj.nl
Obviuz    posted on 11-10-2006 16:00
Poster: Dj_Fantasy

als je het goed opbergt jaja, dat ken ik..dan heb je het nodig:p en dan denk je sh*t ik heb het iets te goed opgeborgen:p

ik heb 1 kast waar alleeeeen maar dvd's/spellen/cd's/backups in staan dus dan moet et daar ergens liggen tog :D
RenéKuppens    posted on 12-10-2006 13:44
Poster: Obviuz

ik heb 1 kast waar alleeeeen maar dvd's/spellen/cd's/backups in staan dus dan moet et daar ergens liggen tog :D

als je een kleine verzameling hebt wel ja :P maar vaak is daar uit zoeken al een werk van hier tot ginder

This is an old Topic

No new postings for 6.905 days.
 Post CommentThat would be 230.2 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

426 Users online: 362 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 45.923
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.313.896