Weet ik maar een fiets stelen is wel wat anders dan bijvoorbeeld even een illegale verzie van een software dowlauden
Een fiets stelen of illegaal software downloaden is een heel groot verschil. Bij het stelen van een fiets heeft de eigenaar direct verlies en bij het illegaal downloaden is het een potentiele verlies waarbij de eigenaar niet direct schade heeft.
Poster: Jorrit
Jullie begrijpen beiden waar ik op doel: onrechtmatig eigendom verkrijgen over zaken waar geld voor wordt gevraagt. Er zitten investeringen in die software, en die moeten eruit gehaald worden. Als iedereen dit gaat doen, is er geen software meer.
Poster: Dj-RK
Ja snap ik maar ja dat weet je als je er in gaat investeren en al die grote bedrijven en dergelijke hebben dat toch wel legaal dus verdienen doen ze toch wel
Ik dacht dat iedereen ineens zo tegen het 'meer posten = meer voordelen principe' was?
Ja snap ik maar ja dat weet je als je er in gaat investeren en al die grote bedrijven en dergelijke hebben dat toch wel legaal dus verdienen doen ze toch wel
wie zegt dat ik aan "meer posten = meer voordelen principe" doe?? Omdat ik misschien iets (onmogelijks) voorstelde? En waarom zou ik het doen. meer voordelen? wat voor mee voordelen zou ik dan nog kunnen krijgen door meer te posten?
Niet als iedereen jou houding aanneemt.
Nou, als ik iemand hoor praten over webspace voor Mp3's na een bepaald user level, moet ik toch sterk denken aan meer posten = meer voordelen.
Poster: ccc
Ik hoop dat als jij ooit een nummer uitbrengt het een super goed nummer is. Maar dat niemand het koopt en allemaal via een andere weg gratis verkrijgen.
Kijken of je dan nog steeds dezelfde uitspraak doet als die je nu doet.
een webspace is ff iets anders dan een (ftp) server wat ik voor ogen had. een webspace zijn van die "leuke" msn dingetjes waar je foto's op kan zetten en bloggen etc, en ook muziek (streaming).
En wat voor meer voordelen kan ik halen als ik meer post op dit level?
Poster: PatrickBeuken
@ Obviuz => En je haalt te veel oude koeien uit de sloot....
Poster: Djillusion
Ik denk het niet patje. Hier gaat het topic toch ook over, en laten we ons hier weer op focussen, want we wijken nu weer te veel af.
Poster: PatrickBeuken
Patrick heet ik!
Poster: Laidback
het scheeld 8 dagen sinds de laatste reply.. Nix aan het handje hier
laat deze jongen ook zijn ervaringen delen.. daarvoor zijn we hier toch allemaal?
:P
Poster: Obviuz
(als je het goed opbergt)
Poster: Dj_Fantasy
als je het goed opbergt jaja, dat ken ik..dan heb je het nodig:p en dan denk je sh*t ik heb het iets te goed opgeborgen:p
Poster: Obviuz
ik heb 1 kast waar alleeeeen maar dvd's/spellen/cd's/backups in staan dus dan moet et daar ergens liggen tog :D