Dj J-H-G Website
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Huta    posted on 27-09-2006 14:02
Check Binnekort me nieuwe website nu is nog de ouwe online maar de nieuwe word zeker de bom dus ik zal binnekort even mensen wanneer die online is dan kan je hem mooi even checken!!!
www.j-h-g.nl

What do you think about Dj J-H-G Website ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 27-09-2006 14:32
Ziet er heel mooi uit. Alleen mag hij wel wat groter zijn dan nu hoorWinking my eye
vooral leuk met die foto van jou als achtergrondWinking my eye
De info over jezelf is heel interessant. Jammer dat er niet meer is om te lezen of om te zien op je foto.

dj2dj.nl
Huta    posted on 27-09-2006 15:07
ja klopt ik was ook een beetje telleurgesteld in me webmaster. Hij had niet veel tijd en kon het niet actueel houden nu is hij zijn naam aan het waarmaken en hopelijk word het nou actueler en de biografie is wel korter geworden omdat mensen niet in slaap moeten vallen als ze het lezen ze moeten het begrijpen dat ik gewoon van muziek hou en afwachten wat ik er mee kan.
Nvie    posted on 27-09-2006 17:11
Ik zou in je bio gebruik maken van verwijswoorden. Steeds je naam die weer voorbij komt is gewoon te saai. Daarom zijn die dingen er ook, om een tekst interessanter te maken om te lezen Winking my eye
greup    posted on 27-09-2006 17:20
emh... Het taalgebruik op je site zou ik drastisch veranderen. Het valt gewoon niet te lezen. Het is zo kinderachtig geschreven dat je via deze site nooit klanten zult krijgen ( niet lullig bedoeld ).

Daarbij zou ik ook je startings age verwijderen. Ik zal niet snel iemand boeken die pas in 2005 is begonnen.

De lay-out is goed... Maar de inhoud kent nog vele verbeter punten.
Dj_Danny    posted on 27-09-2006 17:31
Lay-out is erg mooi, modern en strak. Misschien wat klein. Inhoudelijk is het minder in orde.

Tips
  • Kies voor één taal of engels of nederlands. Een andere optie is een engelse versie en een nederlandse versie.
  • Maak daarbij gebruik van formele taal, maar maak het niet te zakelijk. Let tevens op spelfouten. Op de "enterpagina" staat namelijk al de eerste fout (wachted? Ik denk dat je watched bedoeld. In dat zinsverband is viewed eigenlijk beter.)
  • Verwijder de pagina om naar binnen te gaan, zodat men direct op de mainpage beland. Veel mensen zien het namelijk als hinderlijk als ze eerst nog moeten klikken.
  • Kies gewoon voor één e-mail adres bijv. info@j-h-g.nl. Eventueel, alleen indien een ander voor jou de website beheerd, kun je webmaster@j-h-g.nl wel nog actief laten.
  • Als je jezelf al op de achtergrond wil, vervang de huidige foto dan door eentje die er proffesioneel uit ziet, en waarop je aan het "werk" bent.
Verder ben ik wel blij om te zien dat je het, middels een .nl-domein, professioneel aanpakt. Al vind ik de domein naam wat ongelukkig gezoeken i.v.m de streepjes.

Succes verder en ik hoop dat je wat aan de tips hebt.

User edit by Dj_Danny on 27-09-2006 @ 17:39:51 (100%)
Camino    posted on 28-09-2006 00:10
Poster: Dj_Danny

• Maak daarbij gebruik van formele taal, maar maak het niet te zakelijk. Let tevens op spelfouten. Op de "enterpagina" staat namelijk al de eerste fout (wachted? Ik denk dat je watched bedoeld. In dat zinsverband is viewed eigenlijk beter.)

In correct engels zou het trouwens "viewed" zijn.... De site ziet er verder prima uit qua layout, alleen aan de inhoud en je taalgebruik moet nog wat bijgeschaafd worden Happy, laughing
Lead    posted on 28-09-2006 00:49
Ziet er overzichtelijk en trendy uit, door de alternatieve plaats voor je knoppen geef je de site een eigen 'sfeertje'.
Alleen doordat je hem nu heel klein hebt gemaakt komt je guestbook er niet meer mooi uit... Een beetje opgepropt... Ook vraag ik me af waarom je een intro scherm gebruikt...
Let the BASS be louder
tairip    posted on 28-09-2006 12:40
Hij ziet er wel leuk uit!

Zelf had ik hem ook iets groeter gemaakt zodat hij iets overzichtelijker wordt!

Neem hier eens een kijkje, een kameraad van mij zijn website! Het is in grote lijnen hetzelfde idee!
User edit by tairip on 28-09-2006 @ 12:41:12 (2%)
Huta    posted on 28-09-2006 16:11
Hey mensen bedankt voor de negatieve en ook positieve reacties zoals ik al had gezegt is mijn webmaster bezig met een nieuwe site de dingen die jullie hebben gezegt komt als goeie tips bij mij aan want had er niet zo over nagedacht. Ik zal deze dingen aan me webmaster doorgeven en hoop dat hij de veranderingen beter maakt. Over de foto gesproken we hebben nieuwe foto's gemaakt niet waar ik op bezig ben maar meer style vol overkomt dit was namelijk een vakantie foto. Lead over de intro pagina, ik heb het niet verzonnen me webmaster had het gedaan ik vind het op zich wel professioneel maar het hinderd inderdaad en zal het doorgeven. Verder over de started year, ja ik vond dat ik eerlijk moest zijn van wanneer ik begonnen ben ja het is niet slim nee dus haal het weg.
Verder de biografie ja hij is kinderachtig was er ook niet blij mee moest hem heel snel schrijven en het was ook nog is half 12 doordeweeks is nog al laat voor mezelf haha. Maar nu komt die ik heb al een nieuwe biografie gemaakt en die word ook op de nieuwe site gezet.

Door jullie reacties zal de webmaster denk meer tijd nodig hebben om dit te ordenen maar hoop alsnog dat die snel klaar is bedankt voor jullie reacties echt top en hoop als die af is dat jullie allemaal positief zijn!!
Greetz J-h-g
Huta    posted on 28-09-2006 16:23
En als jethro irriteert om de hele tijd te horen in me biografie wat is dan denk volgens jullie een manier om het af te korten?
Nvie    posted on 28-09-2006 16:43
Poster: Huta
En als jethro irriteert om de hele tijd te horen in me biografie wat is dan denk volgens jullie een manier om het af te korten?

Ik neem aan dat je gewoon Nederlands hebt, of hebt gehad op school? Daar leer je namelijk dat je met woorden als 'hij' 'zij' 'het' en o.a. 'hem' kunt verwijzen naar personen??
Huta    posted on 28-09-2006 17:30
ja ok logisch haha laat maar komt helemaal goed ga het allemaal fixen je ziet het vanzelf wel
greup    posted on 28-09-2006 17:33
Ik neem aan dat je je teksten zelfs schrijft.....

probeer ook eens wat complexere zinnen te maken. Het is namelijk zoals ik al had gezegt kwa tekst van een niveau dat niet bij de site past.
Huta    posted on 28-09-2006 17:44
ja ik heb het korter gemaakt en krachtiger zodat mensen niet in slaap vallen maar wel begrijpen hoe het tot stand is gekomen.
Nvie    posted on 28-09-2006 17:53
Echt waar, volg nog een cursus nederlands ofzo:
'als die bij ze oom was''Tot 2004, Jethro kreeg'. Zeg nou eerlijk, dat loopt toch niet en het barst van de spelfouten? Als je het vervangt door 'in 2004 kreeg hij van een DJ uit haarlem, een vriend van zijn vader, CD's die hij speciaal gebrand had voor hem en zijn broer'. Dat leest toch al een stuk beter?
Huta    posted on 28-09-2006 18:00
als je had gelezen vanaf het begin had ik verteld waarom er zoveel fouten in zat het was onwijs laat en had er niet veel bij nagedacht en nee me nederlands is niet zo goed al vanaf toen ik geboren werd en nee niet omdat ik buitenlands ben ben gewoon nederlands en ook zo opgevoed alleen heb moeite gehad met grammatica en spelling enzovoort.

User edit by Huta on 28-09-2006 @ 18:01:02 (3%)
Nvie    posted on 28-09-2006 18:20
als je had gelezen vanaf het begin had ik verteld waarom er zoveel fouten in zat het was onwijs laat en had er niet veel bij nagedacht en nee me nederlands is niet zo goed al vanaf toen ik geboren werd en nee niet omdat ik buitenlands ben ben gewoon nederlands en ook zo opgevoed alleen heb moeite gehad met grammatica en spelling enzovoort.

join the club. Dat neemt niet weg dat je gewoon een mooie goed sluitende tekst niet kunt formuleren. Dit kost namelijk zó veel potentiële klanten Happy, laughing
soundcollector    posted on 28-09-2006 18:46
ik vind het nette site maar net zoals vele zegge:
- zorgen dat je onmiddellijk op je site komt zonder nog een intro te klikke ofzo...
- ik zou persoonlijk een foto nemen van ergens waar je volledig in actie bent met draaien ofzo (van uit een café of fuif) spreekt meer aan voor boekingen dan een kerel die music luisterd op zen mp3 en aant drinke is...
- en die bio zou ik ook een beetje aanpassen zoals greup al zei
- voor de rest ziet het er netjes uit
gr
Huta    posted on 28-09-2006 20:16
ja dat kost zeker klanten maar zoals het bij starded stond ben net begonnen en zie het nog niet zo groot als jullie doe gewoon me ding en daar gaat het om!! en de nieuwe site komt eraan dus nu aub een beetje positief!!!

de intro pagina gaat weg heb alles al aan me webmaster verteld en over de foto gesproken er is een fotoshoot gedaan en die foto's worden bewerkt en erop gezet!!
PatrickBeuken    posted on 28-09-2006 21:12
Ey, hallow! Ff n beetje dimmen he... Leer gewoon te accepteren. De kritiek die hier gegeven wordt is opbouwend bedoeld, dus in jouw voordeel, ben blij dat men de tijd neemt om je tips en uitleg te geven.
Dj_Fantasy    posted on 28-09-2006 21:15
ben het helemaal eens met patrick.
als iedereen tegen jou de + punten zegt en de - punten niet dan had jij misschien bij je komende update een prullen siteHappy, laughing
We are here to help you and other's!!!
Accepteert ook hulp dan en wees blij met kritische hulp!!
dj2dj.nl
Camino    posted on 28-09-2006 22:08
de nieuwe site komt eraan dus nu aub een beetje positief!!!

Beter commentaar nu van Collegas/Concurrenten dan later van klanten Winking my eye

Ik denk tevens dat de meeste mensen het wel een goede site vinden, maar dat ze zo negatief ingesteld zijn omdat je meer met kritiek bent dan met complimenten!
User edit by Camino on 28-09-2006 @ 22:10:03 (92%)
Huta    posted on 29-09-2006 06:37
ja ik accepteer het wel tuurlijk kan veel kritiek hebben maar positieve reacties is voor iedereen leuker toch en heb de negatieve dingen doorgegeven aan me webmaster dus dat word allemaal geregeld komt helemaal goed. Ik bedank jullie dan toch ook voor ditThumbs Up anders had het me klanten gekost zoals nvie al zei. Ieder geval het was niet aanvallend bedoelt!!

Thanks voor jullie responses iedergeval. En hoop dat de volgende site(nieuwe) een betere indruk bij jullie krijgt!!

Greetz jethro
User edit by Huta on 29-09-2006 @ 06:37:45 (1%)
Thomz    posted on 30-09-2006 15:52
Site ziet er lekker uit; maar is van inhoud niet echt spectaculair. Zou wat mixjes opnemen en op je site zetten, ja gewoon nog wat opvullen dus... Maar verder heel leuke site

This is an old Topic

No new postings for 6.826 days.
 Post CommentThat would be 227.5 months
or a whopping 18.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

45 Users online: 4 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 413
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.554.665