Perspol
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Camino    posted on 24-09-2006 21:52
Heeft iemand ervaring met het gebruik van Perspol voor geluidsisolatie?

Ik was aan het kijken voor 100kg/m3 perspol, tegels van 90 mm dik te gebruiken voor geluidsisolatie. Het gaat om een kamer dat in 2 gedeeld was zaten eerst erg grote schuifdeuren, nu zit er enkel een laagje hout met daarachter wat isomo. De oppervlakte dat geisoleerd moet worden is ca 5m2. Zijn er nog andere oplossingen in dezelfde prijsklasse (max 150-200 euro, meer is niet mogelijk: het is niet ik maar de huisbaas dat het betaalt). Let op: dit is niet om helemaal te isoleren voor studio-gebruik, maar gewoon zodat je niet meer de gesprekken in de andere kamer meer woord voor woord kan volgen, om het maar zo te zeggen.

Tevens, als iemand ervaring heeft met de webwinkel REDUX, zou ik ook graag horen hoe dat afgelopen is.

Het is dringend, zou tegen morgen al moeten bestellen, dus gelieve snel te antwoorden. Groetjes!

What do you think about Perspol ??

Vote :   

Lead    posted on 25-09-2006 00:26
Ik heb geen ervaring met dit specifieke spul, en al helemaal niet met die webwinkel. Waarom ga je het niet vragen bij de lokale bouwmarkt, die kunnen je wellicht meer vertellen.

Maaruh, morgen bestellen, dan ben je op tijd met info zoeken :D
(of was je huisbaar het net vandaag zat Winking my eye )
Let the BASS be louder
Camino    posted on 25-09-2006 00:49
Nou, de persoon die de kamer naast mij gaat huren komt volgende week maandag aan, en ik zit hier sinds eergisteren dus had het ook niet teweten komen. Zij wilt dus liefst dat het klusje voor volgende week gefixed is als zij het gaat betalen, van daar dat ik dus op hete kolen zit voor informatie! Geloof me, ik vind het ook rot dat ik maar zo kort de tijd heb Unhappy

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

242 Users online: 153 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 56.112
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.949.657