Spectrum Analyzer (Software)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Camino    posted on 24-09-2006 21:41
Kent iemand nog een gratis programmatje waarmee ik mijn laptop als Spectrum Analyzer kan gebruiken via de line-in? Thnx!

What do you think about Spectrum Analyzer (Software) ??

Vote :   

gethigh    posted on 24-09-2006 22:51
je kan ook zo een analizer van omnitronic kopen, kosten wel wat geld natuurlijk maar is altijd handiger
Lead    posted on 25-09-2006 00:23
Er wordt duidelijk om een software toepassing gevraagd (je bedoeld dit ding, met een linkje kan iedereen zien wat je bedoeld Winking my eye)

Ik ken een VST plugin, maar die werkt niet stand alone denk ik. Misschien is dit toolstje van Brownbear iets ?
Let the BASS be louder
Camino    posted on 25-09-2006 01:15
Hmm.... Brownbear ziet er goed uit, maar niet echt wat ik nodig heb. Ik zoek eerder een progje om te gebruiken voor visualisations, een beetje zoals de Scope visualisation in windows media player, maar dan real-time vanaf mijn line-in...
Lead    posted on 25-09-2006 07:23
Hehehe, maar dat vroeg je niet Winking my eye

Je hebt dus gewoon een screensaver nodig Happy, laughing
Let the BASS be louder
PatrickBeuken    posted on 25-09-2006 07:31
Poster: DeafDJ
Hmm.... Brownbear ziet er goed uit, maar niet echt wat ik nodig heb. Ik zoek eerder een progje om te gebruiken voor visualisations, een beetje zoals de Scope visualisation in windows media player, maar dan real-time vanaf mijn line-in...

Dat kan met de Milkdrop plugin voor Winamp.
Camino    posted on 25-09-2006 09:20
Poster: PatrickBeuken

Dat kan met de Milkdrop plugin voor Winamp.

Ik zal hem zo downloaden, thanks!

This is an old Topic

No new postings for 6.941 days.
 Post CommentThat would be 231.4 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

236 Users online: 39 Guests (197 Unknown)
Pages generated today : 45.297
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.697.309