[M] Day-One In The Mix Total Breaks
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Day-One    posted on 23-09-2006 21:05
Link To mY MIX klik HERE

TRACK LIST

01 - DJ Quest & Odissi - Wormhole
02 - Scam - The Darkside - Deepcut_Recordings
03 - CTRL Z Far Too Loud-Excessive_Use-Funkatech
04 - Ollywood  Mr Reload & Angel Farringdon_Eggboy Revisited
05 - Angel Farringdon - Critical
06 - Broadbeatz Soul-Jah
07 - Bomberman - Reeces Revenge (Mechanoise)
08 - Hidden Forces - Not Your Slave - Epidemic_Recordings
09 - ILS - Storm From The East - Distinctive_Records
10 - Psure - Esromeron - Title Fight Recordings
11 - Prodigy - don't need nobody don't need Break mix
12 - Dj Rob-e - Deep
13 - "Ashanti - Only U" high quality breaks remix (THNX to Rel1)
14 - Infiniti Vs. DJ Evilian - Falling For You
15 - Broadbeatz - Crossfire
16 - Cut & Run - gangstas parody
17 - Cut & Run - Follow Me

EDIT: NOTE/POST A COMMENT!!!!! Thumbs Up

24/7 Live Radio @ BreaksFM
User edit by Day-One on 25-09-2006 @ 19:50:37 (100%)

What do you think about [M] Day-One In The Mix Total Breaks ??

Vote :   

Day-One    posted on 28-09-2006 14:04
ik begrijp dat breaks (gerne) niet erg bekend is vandaar even een korte uitleg..
Style: BreakBeat

Beknopte uitleg.....
Alle dancevarianten waarin gebruik wordt gemaakt van breakbeats: gesamplede funky drums die 'ge-loopt' of aan elkaar gemixt wordt. De breakbeat is de ritmische basis van verschillende populaire stijlen als hiphop, drum’n’bass en electro maar breakbeat als genreaanduiding wordt gebruikt voor de oorspronkelijke, op funk gebaseerde dansmuziek en rechtstreeks afgeleide substromingen als big beat, chemical beats, nu skool breakz en broken beats. Voorbeelden: Fat Boy Slim, Freestylers, Propellorheads, Junkie XL, Rennie, Adam Freeland, Masters At Work, Eboman, Chemical Brothers

Graag reactie Thumbs Up
TheSupercrab    posted on 28-09-2006 16:33
Checkin it out.

Edit:

Vind het een lekkere mix! Mix technisch is het enige wat ik hoor af een toe (speciaal int begin) iets te veel verschil in de Gain maar later is ie helemaal perfect! Netjes gemixt hoor. Lekkere groote variatie in breaks ook. Niet altijd mijn soort breaks (ben meer een Plump DJs achtige breaks liefhebber Happy, laughing) Maar zit wel lekker shit tussen!

Als je nog een break mix maakt heb k zeker interesse.
User edit by TheSupercrab on 28-09-2006 @ 17:18:52 (100%)
Day-One    posted on 01-10-2006 21:35
Poster: TheSupercrab
Checkin it out.

Edit:

Vind het een lekkere mix! Mix technisch is het enige wat ik hoor af een toe (speciaal int begin) iets te veel verschil in de Gain maar later is ie helemaal perfect! Netjes gemixt hoor. Lekkere groote variatie in breaks ook. Niet altijd mijn soort breaks (ben meer een Plump DJs achtige breaks liefhebber Happy, laughing) Maar zit wel lekker shit tussen!

Als je nog een break mix maakt heb k zeker interesse.

* De opname heb ik met opzet een beetje verkloot vandaar ook een gain verschil in het begin Thumbs Up (mono/128)
* Variatie in verschillende breaks-stylen is ook goed doordacht..de meeste mensen kennen breaks niet dus moet je van alles in gooien om zo de stroming van breaks helder te krijgen.
WBT plump djs....daar heb ik nog een paar nummers van, maar paste niet echt in de set..(next time Thumbs Up )

In elk geval manny thanks voor je reactie..speciaal voor jou zal ik in mijn next set deze nummer voor je inmixen Deekline & Wizard - Special Dedication Thumbs Up

Binnekort komt er een club-breaks uit met de nieuwste tracks (zover ik die heb) die gaat 100% clean worden Thumbs Up Stereo/320

User edit by Day-One on 01-10-2006 @ 21:46:02 (58%)
TheSupercrab    posted on 01-10-2006 23:38
ja! deekline and wizard zijn erg goed!! Heb ze paar keer live gezien! Track van hun ook - All your Love - Deekline and wizard, die is echt zeer sterk! Vind het een goed idee om de mensen hier wat bij te brengen van Breakbeat. Jammer genoeg is het in Nederland lang niet zo bekend als in Engeland (Zelfde is ook zo voor DNB..) Wie weet komt er een dag dat er wat meer support voor is.
Day-One    posted on 02-10-2006 09:46
vast wel...stroming is breed dus heb wel hoop Happy, laughing zal wel zwaar zijn maar een beetje uitdaging kan geen kwaad hehehehe

This is an old Topic

No new postings for 6.934 days.
 Post CommentThat would be 231.1 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

267 Users online: 48 Guests (219 Unknown)
Pages generated today : 39.651
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.691.663