Wat vinden jullie van de DJShop producten (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat heb jij besteld?

-Long Sleeves Grey/Black
-Polo shirt Grey/Navi/White pimp
-DJResource cap/cap with stripe
-DJResource courrier bag
-(Nog) niets

Voting is only possible for our Members
RoyBeware    posted on 22-09-2006 19:04

Hallo.

Ik heb inmidels mijn Polo Navi en de 2 vette slipmatten binnen gekregen.

En ik kreeg er nog een Pioneer polsbandje bij en een paar stickers.
(Tnx Lead!!)

Ik ben er heel blij mee, en de polo navi is ook mooi. En stevig. Deze zal nog vaak gedragen worden + het polsbandje.

Wie heeft er nog meer hier wat besteld?

Vind het wel leuk om te weten wat jullie er van vinden. :d

GR,

Roy

User edit by RoyBeware on 22-09-2006 @ 19:07:31 (11%)
Mod edit by Lead on 19-01-2020 18:23 (1%)

What do you think about Wat vinden jullie van de DJShop producten ??

Vote :   

Roov    posted on 15-05-2008 21:39
Ik vind die petten eigelijk wel vet Winking my eye
@ Lead, waarom zijn de DJR logo's zo klein? Ze mogen van mij best wat groter hoor Winking my eye
OrsonWelsh    posted on 16-05-2008 11:24
hou niet van polo's, zit te wachten op een gewoon t-shirt..zie topic t-shirt!
Illusion    posted on 16-05-2008 11:34
@ Lead: ik had je nog een mailtje gestuurd over mijn bestelling die ik heb ontvangen! Winking my eye
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
ArCee    posted on 13-10-2008 16:34
Wat er eigenlijk bij zou moeten, shirts, hooded Cool
ETG    posted on 31-10-2008 02:36
Misschien een gekke opmerking, maar is een vrouwenmodel t-shirt een ideetje??
X
User edit by ETG on 31-10-2008 @ 02:39:09 (48%)
BarryVendel    posted on 31-10-2008 08:42
Ik weet niet of het al eerder opgenoemd is, maar is het een idee om een samenwerkingsverband aan te gaan met een al bestaande internet-shop? de voordelen die ik er van zie:

- de internetwinkel zal waarschijnlijk meer gaan verkopen, aangezien de forumleden eerder geneigd zijn om daar hun DJ-producten te bestellen dan bij andere winkels.

- als je lid bent van DJR, kunnen we misschien de producten voor minder kopen.

- DJR kan hiervoor wat vragen, doordat ze de desbetreffende winkel extra omzet opleveren.

- Ik neem aan dat dan ook de DJR-producten in het assortiment van de winkel kan worden opgenomen.

Is dit een goed idee? of is dit erg naief gedacht?
User edit by BarryVendel on 31-10-2008 @ 08:43:04 (1%)
RoyBeware    posted on 31-10-2008 08:58
Opzich leuk bedacht, maar denk niet dat het gaat werken.
Als je nu al kijkt naar de poll hebben circa 150 mensen nog niks gekocht.
En de officiele pioneer dealers zijn al zo bekend, dat veel ze al kennen.

Ik weet dan ook niet of het nut heeft om daar dan DJR producten te verkopen.

Wat bedoel je met deze zin? "DJR kan hiervoor wat vragen, doordat ze de desbetreffende winkel extra omzet opleveren"

Wat betreft de DJResource leden korting kan een leuk idee zijn, maar dat je dan niet korting krijgt, want dan draaien ze alleen maar verlies.Wat wel een optie is een soort punten systeem net zoiets als air miles.
BarryVendel    posted on 31-10-2008 10:43
DJR zou hun dan in principe extra klanten opleveren, daar mag dan toch ook iets tegenover staan? De mensen achter DJR zijn tenslotte ook iedere dag aan het werk (denk aan moderators en admins).
Korting is inderdaad niet te realiseren, maar een punten systeem lijkt mij inderdaad ook een goed idee, goed alternatief!
Bart1981    posted on 02-02-2009 05:35
Goede kwaliteit, maar niet te dure, coax kabels? Aangezien de nieuwere apperatuur toch ook de nodige digitale aansluitingen heeft? Is zoiets niet toe te voegen?
Lead    posted on 02-02-2009 07:59
Poster: Bart1981
Goede kwaliteit, maar niet te dure, coax kabels? Aangezien de nieuwere apperatuur toch ook de nodige digitale aansluitingen heeft? Is zoiets niet toe te voegen?

Ja, die staan klaar, foto's van het doosje moet ik alleen nog maken. Hopelijk duik ik er vanavond even in...
Let the BASS be louder
FML    posted on 02-02-2009 09:59
Poster: BarryVendel
Ik weet niet of het al eerder opgenoemd is, maar is het een idee om een samenwerkingsverband aan te gaan met een al bestaande internet-shop? de voordelen die ik er van zie:

- de internetwinkel zal waarschijnlijk meer gaan verkopen, aangezien de forumleden eerder geneigd zijn om daar hun DJ-producten te bestellen dan bij andere winkels.

- als je lid bent van DJR, kunnen we misschien de producten voor minder kopen.

- DJR kan hiervoor wat vragen, doordat ze de desbetreffende winkel extra omzet opleveren.

- Ik neem aan dat dan ook de DJR-producten in het assortiment van de winkel kan worden opgenomen.

Is dit een goed idee? of is dit erg naief gedacht?

Het heeft voor een winkel weinig nut om T-shirts van DJR in hun assortiment te nemen. ik zie ook niet in waarom DJR zijn Eigen Shop niet uitbreid? Kijk voor app. moet je gewoon bij een winkel zijn ivm KVK , Garantie etc. wat mischien wel een leuk idee is als ze hier een bestelling doen van DJR producten dan zij een bon of dergelijke krijgen waar mee ze korting bijv bij Bax krijgen .
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Lead    posted on 02-02-2009 10:28
En zodra we dat doen linken we dus DJR met een of andere webshop.... zie ik niet zitten.

Het uitbreiden van onze eigen shop (zijn we nu al mee bezig, zie alle kabels) heeft mijn voorkeur.
Gear zal daar niet in komen, maar alles wat er omheen zit zou wel kunnnen.
Let the BASS be louder
FML    posted on 02-02-2009 11:46
Naja jou kabels zijn dan immers al verkocht voordat je ze doorlinkt naar een andere webshop voor hun gear , die ze hier toch niet kunnen kopen?.. maar iig het zal zeker niet makkelijk zijn om dat te contracteren zonder Kvk.

Maar uitbreiden is zeker een goed idee!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 02-02-2009 @ 11:47:06 (19%)
Lead    posted on 02-02-2009 11:50
DJResource heeft KvK registratie hoor.
We proberen netjes en volgens de regeltjes ons hoofd boven water te houden Winking my eye
Let the BASS be louder
XMatiC    posted on 22-03-2009 15:53
Of miss een leuke shop met kleren O.a. van die girls love Dj's kleren ofzo
& kindermaten voor mij :P
www.youtube.com/LennertDJ

This is an old Topic

No new postings for 5.892 days.
 Post CommentThat would be 196.4 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

101 Users online: 10 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 70.267
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.641