Hallo.
Ik heb inmidels mijn Polo Navi en de 2 vette slipmatten binnen gekregen.
En ik kreeg er nog een Pioneer polsbandje bij en een paar stickers.
(Tnx Lead!!)
Ik ben er heel blij mee, en de polo navi is ook mooi. En stevig. Deze zal nog vaak gedragen worden + het polsbandje.
Wie heeft er nog meer hier wat besteld?
Vind het wel leuk om te weten wat jullie er van vinden. :d
GR,
Roy
Poster: soundcollector
wel chiqe dingen ma je kan beter zo van die tshirten zoals op rodec.be maken die zijn echt af voor dj's dan toch
Poster: soundcollector
wel chiqe dingen ma je kan beter zo van die tshirten zoals op rodec.be maken die zijn echt af voor dj's dan toch
Poster: Lead
We hebben besloten dat een ieder die wat in de DJ-Shop heeft gekocht gelijk voor een jaar goldmember wordt gezien je hiermee toch eigenlijk indirect doneert.
En je ziet dus gelijk voor een jaar geen advertenties meer wat hoort bij de goldmembers status.
Poster: Lead
We hebben besloten dat een ieder die wat in de DJ-Shop heeft gekocht gelijk voor een jaar goldmember wordt gezien je hiermee toch eigenlijk indirect doneert.
En je ziet dus gelijk voor een jaar geen advertenties meer wat hoort bij de goldmembers status.
Poster: _Ivan_
Ik denk dat ie morgen verzonden word... in dat geval zul je hem dinsdag in huis hebben
Ik denk dat ie morgen verzonden word... in dat geval zul je hem dinsdag in huis hebben![]()
Poster: PatrickBeuken
Zo slecht was m'n idee dus nog niet, Nvie.
Poster: DeafDJ
hehehe... dringend posts nodig jorrit? :p
Poster: Dj_Fantasy
Waarom zou DJR dat moetten beginnen te verkopen als je toch niets koopt
Poster: tairip
Kopen zij niets? Wat dacht je van serverruimte? (hosting) Dataverkeer?
Poster: tairip
Kopen zij niets? Wat dacht je van serverruimte? (hosting) Dataverkeer?
Poster: Dj_Fantasy
Sorry maar Patrick had zelf gezegd dat hij niet van plan was iets te kopen in de DJR shop en dan komt hij met het voorstel om zo'n DJR-beanie te verkopen.
Poster: PatrickBeuken
Ik heb niks besteld en verwacht dat ook niet te gaan doen.
Woordenboek
ver·wach·ten (ov.ww.)
1 DENKEN dat (iets) zal gebeuren => iets tegemoet zien
2 willen, begeren