Wat vinden jullie van de DJShop producten (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Wat heb jij besteld?

-Long Sleeves Grey/Black
-Polo shirt Grey/Navi/White pimp
-DJResource cap/cap with stripe
-DJResource courrier bag
-(Nog) niets

Voting is only possible for our Members
RoyBeware    posted on 22-09-2006 19:04

Hallo.

Ik heb inmidels mijn Polo Navi en de 2 vette slipmatten binnen gekregen.

En ik kreeg er nog een Pioneer polsbandje bij en een paar stickers.
(Tnx Lead!!)

Ik ben er heel blij mee, en de polo navi is ook mooi. En stevig. Deze zal nog vaak gedragen worden + het polsbandje.

Wie heeft er nog meer hier wat besteld?

Vind het wel leuk om te weten wat jullie er van vinden. :d

GR,

Roy

User edit by RoyBeware on 22-09-2006 @ 19:07:31 (11%)
Mod edit by Lead on 19-01-2020 18:23 (1%)

What do you think about Wat vinden jullie van de DJShop producten ??

Vote :   

Ferrox    posted on 22-09-2006 19:12
yep besteld, en vandaag binnen gekregen inclusief een nog minder gedrukte slipmat, een rode pioneer pro sound slipmat Happy, laughing

Met een exclusief briefje van Lead :D (daar ben ik nog het trotst op :P)

ohjah er zat ook nog een longsleeve bij :D, en ook het polsbandje met stikkers. Een aanrader!

PatrickBeuken    posted on 22-09-2006 19:20
Ik heb niks besteld en verwacht dat ook niet te gaan doen. In het dagelijks leven zal ik zo'n polo of shirt sowieso niet aantrekken en als ik moet diskjockeyen dan heb ik mijn eigen polo's en sweaters met eigen bedrukking. De courierbag is overigens wel leuk, maar men moet er dus geld op bijleggen om dat djresource logo erop te krijgen, terwijl ik helemaal niet vind dat dat de tas mooier of stoerder maakt. New-Line pakt dat bijvoorbeeld anders aan... die verkopen de courierbag met hun reclame erop voor €7,50 minder dan de gewone courierbag. Dan valt het te overwegen om een courierbag met extra reclame te kopen.

Het komt er dus op neer dat je de klant moet laten inzien waarom hij/zij jouw product moet kopen (één van de eerste marketinglessen)... ik zie momenteel geen reden om hier iets te kopen.
User edit by PatrickBeuken on 22-09-2006 @ 19:25:40 (100%)
Dj_Fantasy    posted on 22-09-2006 19:33
Poster: PatrickBeuken
Het komt er dus op neer dat je de klant moet laten inzien waarom hij/zij jouw product moet kopen (één van de eerste marketinglessen)... ik zie momenteel geen reden om hier iets te kopen.

Misschien om DJR te steunen??
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 22-09-2006 @ 19:33:33 (1%)
Laidback    posted on 22-09-2006 19:52
ik ga ASAP de recordbag bestellen
heb een nieuwe schooltas nodig :D
_Ivan_    posted on 22-09-2006 19:55
Die ben ik ook van plan te bestellen met een long sleeve erbijHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Vibemaster-D    posted on 22-09-2006 19:55
misschien een idee om slipmatjes te laten maken zou wel vet zijn een DJ-resource slipmat (misschien onmogelijk maar ik probeer mee te denken)
_Ivan_    posted on 22-09-2006 19:57
dat idee is al een keer geopperdWinking my eye klik
Feel&.Celebrate.Life!
antwan    posted on 22-09-2006 20:10
Top!!! ik heb de cap vandaag binnen gehad met alle toebehoren stikkers ets.... Top!!!
User edit by antwan on 22-09-2006 @ 20:11:02 (4%)
Lead    posted on 22-09-2006 20:15
...New-Line pakt dat bijvoorbeeld anders aan... die verkopen de courierbag met hun reclame erop voor €7,50 minder dan de gewone courierbag....

Newline hoopt op die manier nieuwe klanten te krijgen, zodra je er iets anders besteld verdienen ze het wel weer terug.

Zie het bij ons als doneren, waarbij we een presentje voor je maken naar gelang het bedrag dat je in gedachte hebt Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 22-09-2006 20:16 (2%)
Jorrit    posted on 22-09-2006 20:36
DJR Courrier bag!
Camino    posted on 23-09-2006 00:04
Poster: dennisv
misschien een idee om slipmatjes te laten maken zou wel vet zijn een DJ-resource slipmat (misschien onmogelijk maar ik probeer mee te denken)

Vriend, ik zit er ook nogsteeds op te wachten Winking my eye
robbert    posted on 23-09-2006 00:10
Ja ik ben nog aan het twijfelen wat ik ga bestellen, maar ik vind het wel echt leuk om iets te hebben met het djresource logo erop! Lead heeft me op de opendag de tas laten zien en deze zag er wel mooi uit moet ik zeggen! Dit was trouwens wel de versie met het pioneer prodj logo erop, dus niet bestelbaar voor mij Winking my eye
ccc    posted on 23-09-2006 00:12

Houd jij je level dan maar fijn bij je marketinglessen.
Jorrit    posted on 23-09-2006 15:41
Ja patrickbeuken, DJResource kan je eigen gewoon in het hotkje non-profit organisatie zetten, en als je je marketinglesjes goed volgt weet je wat ik bedoel. De uitleg die Lead geeft lijkt me duidelijk.

PatrickBeuken    posted on 23-09-2006 17:38
Ik vind het steunen van DJR een goede reden om hier iets te kopen. Maar ik zou die dan wel in die shop neerzetten... Non-profit of niet, als je iets wilt verkopen moet je t wel goed doen.

Ennuh... dat gold en silver membership... is dat er nog? Ik vind dat members die iets in de shop hebben gekocht zon gold of silver membership moeten krijgen. Dat membershop is voor zover ik weet toch voor mensen die de site financieel hebben gesteund?
DNR    posted on 23-09-2006 17:49
ik mis eigenlijk een vest met muts.
PatrickBeuken    posted on 23-09-2006 17:56
Een beanie lijkt me wel cool voor in de winter
Illusion    posted on 23-09-2006 19:46
Ik heb niks besteld en verwacht dat ook niet te gaan doen. In het dagelijks leven zal ik zo'n polo of shirt sowieso niet aantrekken en als ik moet diskjockeyen dan heb ik mijn eigen polo's en sweaters met eigen bedrukking. De courierbag is overigens wel leuk, maar men moet er dus geld op bijleggen om dat djresource logo erop te krijgen, terwijl ik helemaal niet vind dat dat de tas mooier of stoerder maakt. New-Line pakt dat bijvoorbeeld anders aan... die verkopen de courierbag met hun reclame erop voor €7,50 minder dan de gewone courierbag. Dan valt het te overwegen om een courierbag met extra reclame te kopen.

Dit is dus 1 text negatieve shit:d:d:d

Ontopic:

ik vind het gewoon leuk, k'heb nog niks besteld, maar ben het wel van plan, k'denk een petje en een polo shirtje...

En ik vind het topje dat je er allemaal andere frutseltjes bijkrijgt. Pioneer stickers enzo...(heb ik ook al overal gezocht en heb geen idee waar ik ze kan vinden) en zo'n polsbandje. Hardstikke tof,

en ik denk dat dit een groot succes wordt

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Illusion    posted on 23-09-2006 19:48
Ennuh... dat gold en silver membership... is dat er nog? Ik vind dat members die iets in de shop hebben gekocht zon gold of silver membership moeten krijgen. Dat membershop is voor zover ik weet toch voor mensen die de site financieel hebben gesteund?

Hiermee wordt bedoeld, als je een eigen donatie overmaakt aan Dj resource, niet als je iets koopt. Je steunt het wel met allebei,

maar met een donatie laat je toch zien dat je wat extra's hebt gedaan aan dj resource en daarom krijg je denk ik de titel 'Gold (of) Silver member'
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Jorrit    posted on 23-09-2006 21:01
Ik vind het steunen van DJR een goede reden om hier iets te kopen. Maar ik zou die dan wel in die shop neerzetten... Non-profit of niet, als je iets wilt verkopen moet je t wel goed doen.

Onzin, de mogelijkheid om te verkopen onder inkoopprijs gaat hier niet op, omdat we uit die verkoop geen uitbreiding van klantenkring hebben.
Nvie    posted on 23-09-2006 21:15
Poster: Djillusion

Hiermee wordt bedoeld, als je een eigen donatie overmaakt aan Dj resource, niet als je iets koopt. Je steunt het wel met allebei,

maar met een donatie laat je toch zien dat je wat extra's hebt gedaan aan dj resource en daarom krijg je denk ik de titel 'Gold (of) Silver member'

Silver member is er niet meer geloof ik. Verder is gaat het geld als je een donatie maakt, rechtstreeks in de ontwikkeling/hosting van de site natuurlijk, en niet nog naar het borduren van logo's en verzendkosten.
Dj_Fantasy    posted on 23-09-2006 21:20
Een beanie lijkt me wel cool voor in de winter

Waarom zou DJR dat moetten beginnen te verkopen als je toch niets koopt
dj2dj.nl
djjw    posted on 24-09-2006 00:04
misschien had hij even een baal momentje en gaat het nu beter.

ik zou ook graag slipmatjes zien...
PatrickBeuken    posted on 24-09-2006 12:11
Poster: Djillusion
Dit is dus 1 text negatieve shit:d:d:d

Je mag hier dus alleen maar positief commentaar geven?
Poster: Jorrit
Onzin, de mogelijkheid om te verkopen onder inkoopprijs gaat hier niet op, omdat we uit die verkoop geen uitbreiding van klantenkring hebben.

Daar gaat het door jou geciteerde stuk tekst helemaal niet over.
Poster: Nvie
Silver member is er niet meer geloof ik. Verder is gaat het geld als je een donatie maakt, rechtstreeks in de ontwikkeling/hosting van de site natuurlijk, en niet nog naar het borduren van logo's en verzendkosten.

Of ik nou 2* euro rechtstreeks doneer, of ik koop een product van 12* euro met een winstmarge van 2* euro. What's the difference?
*Genoemde getallen zijn fictief
Poster: Dj_Fantasy
Waarom zou DJR dat moetten beginnen te verkopen als je toch niets koopt

Dat is niet uitgesloten. Ik houd alle mogelijkheden open.
MaxvEck    posted on 24-09-2006 14:51
Poster: Jorrit

Je hebt wel zeker een uitbreiding van klantenkring, alleen op een indirecte manier. Als je dit niet begrijpt ben jij hier de gene die een lesje marketing nodigt heeft

93 Users online: 15 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 82.537
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.470.911