Hallo.
Ik heb inmidels mijn Polo Navi en de 2 vette slipmatten binnen gekregen.
En ik kreeg er nog een Pioneer polsbandje bij en een paar stickers.
(Tnx Lead!!)
Ik ben er heel blij mee, en de polo navi is ook mooi. En stevig. Deze zal nog vaak gedragen worden + het polsbandje.
Wie heeft er nog meer hier wat besteld?
Vind het wel leuk om te weten wat jullie er van vinden. :d
GR,
Roy
Poster: PatrickBeuken
Het komt er dus op neer dat je de klant moet laten inzien waarom hij/zij jouw product moet kopen (één van de eerste marketinglessen)... ik zie momenteel geen reden om hier iets te kopen.
...New-Line pakt dat bijvoorbeeld anders aan... die verkopen de courierbag met hun reclame erop voor €7,50 minder dan de gewone courierbag....
Poster: dennisv
misschien een idee om slipmatjes te laten maken zou wel vet zijn een DJ-resource slipmat (misschien onmogelijk maar ik probeer mee te denken)
Het komt er dus op neer dat je de klant moet laten inzien waarom hij/zij jouw product moet kopen (één van de eerste marketinglessen)... ik zie momenteel geen reden om hier iets te kopen.
Ik heb niks besteld en verwacht dat ook niet te gaan doen. In het dagelijks leven zal ik zo'n polo of shirt sowieso niet aantrekken en als ik moet diskjockeyen dan heb ik mijn eigen polo's en sweaters met eigen bedrukking. De courierbag is overigens wel leuk, maar men moet er dus geld op bijleggen om dat djresource logo erop te krijgen, terwijl ik helemaal niet vind dat dat de tas mooier of stoerder maakt. New-Line pakt dat bijvoorbeeld anders aan... die verkopen de courierbag met hun reclame erop voor €7,50 minder dan de gewone courierbag. Dan valt het te overwegen om een courierbag met extra reclame te kopen.
Ennuh... dat gold en silver membership... is dat er nog? Ik vind dat members die iets in de shop hebben gekocht zon gold of silver membership moeten krijgen. Dat membershop is voor zover ik weet toch voor mensen die de site financieel hebben gesteund?
Ik vind het steunen van DJR een goede reden om hier iets te kopen. Maar ik zou die dan wel in die shop neerzetten... Non-profit of niet, als je iets wilt verkopen moet je t wel goed doen.
Poster: Djillusion
Hiermee wordt bedoeld, als je een eigen donatie overmaakt aan Dj resource, niet als je iets koopt. Je steunt het wel met allebei,
maar met een donatie laat je toch zien dat je wat extra's hebt gedaan aan dj resource en daarom krijg je denk ik de titel 'Gold (of) Silver member'
Een beanie lijkt me wel cool voor in de winter
Poster: DjillusionDit is dus 1 text negatieve shit:d:d:d
Poster: Jorrit
Onzin, de mogelijkheid om te verkopen onder inkoopprijs gaat hier niet op, omdat we uit die verkoop geen uitbreiding van klantenkring hebben.
Poster: Nvie
Silver member is er niet meer geloof ik. Verder is gaat het geld als je een donatie maakt, rechtstreeks in de ontwikkeling/hosting van de site natuurlijk, en niet nog naar het borduren van logo's en verzendkosten.
Poster: Dj_Fantasy
Waarom zou DJR dat moetten beginnen te verkopen als je toch niets koopt
Poster: Jorrit
Onzin, de mogelijkheid om te verkopen onder inkoopprijs gaat hier niet op, omdat we uit die verkoop geen uitbreiding van klantenkring hebben.