Op Veronica is al enkele weken een reclame van Top Gear aan de gang. Er wordt ook een nummer gespeeld op de achtergrond en dit zoek ik ook al enkele weken. Na lang zoeken omdat ik niet waarnaar ik moet zoeken vraag ik het toch aar hier. Is er iemand die dit nummer kent?
What do you think about Achtergrond muziek Top Gear reclame ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Vanavond maar eens even goed luisteren.. om 21:00 uur BBC2,,de start van de nieuwe Serie van Top Gear! Hamsterr is back! James gaat met de Bugatti Veyron Racen.. Richard verteld over zn crash. en ze gaan de Wegenbouw in...
stuur anders top gear even een Email.. met de vraag hoe de titeltrack heet!
Nou het is een Veronica commercial en ik denk niet dat Top Gear mij daarbij kan helpen. Ik heb al 4 mails naar Veronica verstuurd met tussenpozen van ongeveer 3 weken, maar ik heb nog nooit een reactie terug ontvangen.
Ik neem aan dat je het filmpje hebt gezien? Het is toch duidelijk dat het niet door bbc of Topgear is gemaakt?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.