[TK] nieuwe ongebruikte ds + 4 ds games en ..
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DNR    posted on 20-09-2006 21:05
ik bied aan een zilverkleurige Nintendo DS die niet gebruikt is en nog nieuw in de verpakking zit met alle boekjes en alle bijgeleverde accesoires. Hierbij heb ik ook 4 DS games en veel assesoires.

De Nintendo DS is nog niet gebruikt en zit nieuw in de verpakking en verkeerd natuurlijk in goede staat. De DS in hellemaal compleet met de 2 meegeleverde stylus pennetjes, de lader, de duimstylus en alle boekjes en 500 nintendo punten voor op de nintendo site (natuurlijk ongebruikt).

De games die je erbij krijgt zijn Mario Kart DS, Fifa street 2, Need for speed Most wanted & King Kong.

Mario Kart DS:
Een van de bekenste DS games waarbij je over mooie 3D parkours rijd met Nintendo's bekenste figuren. Deze grappige game is leuk voor jong en oud. deze game beschikt ook over wifi. hiermee kun je op internet tegen mensen over de hele wereld racen. je kan natuurlijk ook gewoon met je vrienden spelen.

Fifa street 2:
Maak een eigen team en bereik de top in het straatvoetbal. Probeer de cups in verschillende landen te halen door toernoois te winnen. Maak de mooiste truckjes en versla de tegenstander. Dit is een multiplayer game waardoor je met 1 andere ds bezitter tegelijk kan spelen.

Need for speed most wanted:
race en schud de politie af in deze spannende race game. zorg dat je niet gepakt word. hoe verder je komt en hoemeer races je wint hoe meer auto's je kan kopen en tunen. deze game is ook multiplayer.

King Kong:
Probeer in de jungle te overleven, vecht tegen dino's en andere wezens. Bij somige levels kun je ook als kong spellen. deze game is helaas niet multiplayer.

de accesoires die je erbij krijgt(hierbij staan ook de meegeleverde accesoires die bij de ds zitten).

3 stylus pennetjes voor het touch screen.

1 duim stylus waarmee je kan besturen met je duim.

2 tasjes waarin je de ds kan opbergen. het ene tasje heeft een polsbandje en de andere heeft een draagriem en vakjes waarin je de games kan opbergen

7 bakjes waarin je de ds games kan bewaren. 2 zijn er ook geschikt voor gamboy advance games.

1 autolader hiermee kun je onder een lange auto rid gewoon door spelen.

1 houder waarin je de ds kan opladen, met blauw licht.

1 tasje waarin je accesoires kan stopen

2 screen cleaners

dit was mijn advertentie, voor meer informatie kun je me mailen.

richtprijs 200 euro.

voor foto's en meer informatie kun je mij een pm sturen.

Mod edit by Lead on 20-09-2006 23:56 (1%)

What do you think about [TK] nieuwe ongebruikte ds + 4 ds games en .. ??

Vote :   

Laidback    posted on 21-09-2006 22:15
heb je heel toevallig een foto (of meer?)
dat geeft wat meer indruk! Winking my eye
DNR    posted on 22-09-2006 17:28

VERKOCHT!

User edit by DNR on 14-10-2006 @ 10:58:55 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.944 days.
 Post CommentThat would be 231.5 months
or a whopping 19 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

240 Users online: 39 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 45.461
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.697.473